Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se sitten tapahtui...

Vierailija
15.07.2014 |

...Se mikä välillä käynyt mielessä, avomies päätti pettää 7 vuoden jälkeen. Tällä hetkellä tuntuu että maailma romahtaa ja millään ei ole merkitystä. Mutta eiköhän tästä vielä nousta, vai??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroatteko? Kyllä nouset mutta nouseeko suhteenne, se on toinen kysymys.

Vierailija
2/6 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on käynyt mielessä, että pettäisi? Aika pelottavaa. Itse en ole ikinä ajatellut "kyllä se joskus pettää".

Mutta olen pahoillani puolestasi. Olisin tilanteessasi varmasti loukattu ja suhteen jatkaminen taitaisi olla mahdotonta. Mies kuvottaisi minua liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vierailija 15.7. klo 18:302/3

Eroatteko? Kyllä nouset mutta nouseeko suhteenne, se on toinen kysymys."

En tiedä. Tällä hetkellä mietin niin.... Mutta pelkään kun pahin viha/suru haihtuu mielestä että pystyisin (mukamas) antamaan anteeksi ja jatkamaan. En halua sitä, tuntisin itseni säälittäväksi jos jäisin tähän. Toisaalta se on vaikeaa lähteä tutusta ja turvallisesta vaikka toinen olisi tehnyt mitä. Hmm...

Vierailija
4/6 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi sinulla on käynyt mielessä, että pettäisi? Aika pelottavaa. Itse en ole ikinä ajatellut "kyllä se joskus pettää".

Mutta olen pahoillani puolestasi. Olisin tilanteessasi varmasti loukattu ja suhteen jatkaminen taitaisi olla mahdotonta. Mies kuvottaisi minua liikaa."

En osaa sanoa, lähipiirissä tapahtunut paljon pettämistä (enimmäkseen miesten puolelta) ja huomannut miten tututkin miehet käyttäytyvät kun naiset eivät ole paikalla..... joten miksei minunkin mieheni.

Vierailija
5/6 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pahoillani. Itsellä käynyt sama mielessä, että mies saattaisikin pettää vielä joku päivä.. Jostain vaan tulee tommonen olo vaikka meillä menee hyvin.

Vierailija
6/6 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika