Suomalais-englantilaiselle tytölle nimi? :)
Hei! :)
Olen naimisissa englantilaisen miehen kanssa. Meillä on ennestään yksi lapsi. Hänen nimensä on Noel Andreas
Olen viimeisilläni raskaana joten Noel saa pian sisaruksen. Olemme saaneet tyttölupauksen joten etsimme ihania tyttöjen nimiä. Toivomme että nimi olisi saman tyylinen kuin Noelilla mutta sen ei tarvitse esim. alkaa samalla kirjaimella :).
Lisäksi toivomme että nimi olisi sellainen joka olisi helppo englantilaisen ja suomalaisen lausuttavaksi.
Kommentit (48)
Lilia Amanda, Mila Amelia, Elle Mariella, Lydia Elena, Sofia Miriam
Vaginal Infant Destroyer 666. Tai jos keksit itse sen nimen lapselle. Jostain helvetin foorumilta sitä kaivella.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 18:30"]
Vaginal Infant Destroyer 666. Tai jos keksit itse sen nimen lapselle. Jostain helvetin foorumilta sitä kaivella.
[/quote] Älä hermostu :). Meillä on kyllä muutama nimi mielessä jo, mutta ajattelin että täältä voisi tulla joitakin sellaisia vaihtoehtoja joita emme ole itse vielä hoksanneet.
Elea Aurora, Elise Olivia, Olga Matilda, Inga Amalia, Ines Milana, Sofi Valeria, Alva Linnea, Lidia/Livia Juliaana.
Nora, Nina, Nea, Nella etunimeksi ja Annie, Amanda, Amelia toka nimeksi.
Seela, Lilli, Salli, Leila, Silva, Soile, Nomi, Nette, Mette, Lilja, Vianna, Hilla
Adele
Fiia
Lila
Mandy
Saana
Cecilia
Lili
Sani
Selena/Selene/Selina
Alma
Sonja
Sabina, Noomi, Lia, Saga, Edla, Eden, Edith, Eva, Ilona, Emmi, Katrin, Lauren, Bella, Aili
Nelly?