Mistä hinnasta antaisit miehelle kuin miehelle?
Paljonko pitäisi ukon latoa seteleitä pöytään jotta ...
Kommentit (26)
Nyt muuten rupesi miehenä kiinnostamaan, että naiset, minkähänlainen mies on ällöttävin, luotaantyöntävin mahdollinen? Siis sellainen että ennen purisi sen oman kätensä poikki, ts. susiruma niinkuin teininä, nuorina herrasmiehinä jossakin koulun röökipaikalla sanottiin...
(Ja en uskalla tehdä ketjua tästä, on ihan tarpeeksi pervoa että roikun kesälomaani täällä, raja kyllä menee mulla tossa omien ketjujen kohdalla. Addiktoivaa lukea teidän juttuja. :*) )
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 18:28"]
Nyt muuten rupesi miehenä kiinnostamaan, että naiset, minkähänlainen mies on ällöttävin, luotaantyöntävin mahdollinen? Siis sellainen että ennen purisi sen oman kätensä poikki, ts. susiruma niinkuin teininä, nuorina herrasmiehinä jossakin koulun röökipaikalla sanottiin...
(Ja en uskalla tehdä ketjua tästä, on ihan tarpeeksi pervoa että roikun kesälomaani täällä, raja kyllä menee mulla tossa omien ketjujen kohdalla. Addiktoivaa lukea teidän juttuja. :*) )
[/quote]
Mulla se ällöttävyys ei ole niinkään ulkonäköjuttu, vaikka kaipa paha ylipaino yhdistettynä kaikenlaiseen fyysiseen rujouteen ja ihotauteihin saattaisi olla fyysisesti ällöttävää. Todellinen ällöttävyys on kuitenkin aina sisäistä. On tullut törmättyä sellaisiin miehiin, jotka todella oksettavat upeasta ulkonäöstä huolimatta. Kuvittelevat olevansa jotain jumalan lahjoja naissukukunnalle, väheksyvät ja mollaavat naista, ja silti odottavat jotain prinssin kohtelua.
moni nainen menee naimisiin , että pääsee miehen lompakolle ja loisimaan.
eli aika moni nainen on rahasta valmis mihin vain ;)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 18:02"]Hehe monet todella kauniit ja fiksut opiskelijatytöt veloittaa tuskin 200e/tunti. Täällä siiderivalaat luulee saavansa tuhansia..
[/quote]
Tässä oli kyse siitä mistä hinnasta suostuisi, kysymys ei ollut siitä että maksaisiko joku sen summan.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 18:28"]Nyt muuten rupesi miehenä kiinnostamaan, että naiset, minkähänlainen mies on ällöttävin, luotaantyöntävin mahdollinen? Siis sellainen että ennen purisi sen oman kätensä poikki, ts. susiruma niinkuin teininä, nuorina herrasmiehinä jossakin koulun röökipaikalla sanottiin...
[/quote]
No oksettavin olisi joku seksirikollinen joka on tehnyt todella pahoja asioita. Sellainen jolla ei ole moraalia ja on häiriintynyt. Pelkkä fyysinen rumuus on vain rumuutta.
Pitäis tehdä ihan taulukko ajan, työmäärän ja ällöttävyyden suhteen, että osais arvioida.
Mä en pystyis kyllä pitkää aikaa nylkyttämään ketään hirvitystä, mutta puolisentuntia varmaan irtois oksettavuudesta riippuen 200-5000 €.