Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä hinnasta antaisit miehelle kuin miehelle?

Vierailija
15.07.2014 |

Paljonko pitäisi ukon latoa seteleitä pöytään jotta ...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla etten pystyisi kaikin puolin oksettavalle miehellä antamaan mistään hinnasta

Vierailija
2/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 000€ niin toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään hinnasta.

Vierailija
4/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin asuntosäästäjänä voisin teorissa antaa jos saisin 200 000€, eli kivan asunnon hinnasta :D

Vierailija
5/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään hinnasta, vaikka suurista rahasummista joka päivä haaveilenkin.

Vierailija
6/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksenasettelu ei ole tarkoituksenmukainen. Aika moni mies ei varmaan haluaisi mitään tekemistä minun kanssani, varsinkaan jos se maksaisi jotain.

Vierailija
7/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siihen kauheasti tarvita. 

Summat ovat paljon pienempiä kuin näissä kyselyissä aina ladellaan. Tarjous pitää vain esittää hienovaraisesti. Kovaan ääneen huutamalla "saat viiskymppiä poskarista" karkottaa ammattihuoratkin. 

Olen saanut ostettua seksiä ihan tavallisilta naisilta (ei ammattilaisilta) satasella tai parilla. Ja luen kyllä itseni tuohon "miehelle kuin miehelle" kategoriaan eli en voi kehua ulkonäölläni :D

Vierailija
8/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kelle vaan? Vaikka HIV-positiiviselle? Tai kannibaalisarjamurhaajalle? Tai kaljalta ja hieltä haisevalle, kolme hiusta päässä ja mädät hampaat tyyliselle elämäntapatyöttömälle Jorma 65-vuotiaalle...

joo ei en pystyis vaikka saisin tsiljoonan

Vierailija
9/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kysymyksenasettelu ei ole tarkoituksenmukainen. Aika moni mies ei varmaan haluaisi mitään tekemistä minun kanssani, varsinkaan jos se maksaisi jotain."

Samoin, siltä tuntuu. Olen yksin, puutteessa ja köyhä. Mutta en kai silti pystyis antamaan jollekin haisevalle, likaiselle ällötykselle. utta ihan normaalille, siistille miehelle ihan tuosta vaan aika vähällä.

Vierailija
10/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekkin komealle ja seksikkäälle vaikka ilmaiseksi. Jollekkin ällötykselle EHKÄ miljoonasta tai parista, riippuu kuinka ällöttävä ja onko jotain tauteja, hyi.

Vierailija
11/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään hinnasta, oon varattu ja ei tuntuis hyvältä rikastua (ainakin omasta mielestäni) "likaisella" tavalla :)

Vierailija
12/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo kyllä pitäis olla joku hintataulukko ulkonäön mukaan. 

alk. Superkomeet = 1 siideri

semikomeet 500 e

ihan ok 1000

en tykkää 5000

ihan kauhee 30 000

jne

Vierailija
13/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 17:52"]

Jollekkin komealle ja seksikkäälle vaikka ilmaiseksi. Jollekkin ällötykselle EHKÄ miljoonasta tai parista, riippuu kuinka ällöttävä ja onko jotain tauteja, hyi.

[/quote]

Entä jos olisi oikein ällöttävä ja tautiriskinä olisi vaikka melko tavallinen HPV (kortsua tietenkin käytettäisiin), suostuisitko kuitenkin vain 20 000 eurolla jos aika rajattaisiin vaikka puoleen tuntiin?

Itse saattaisin ryhtyä pikkuhiprakassa. Mitään HIViä tai herpestä en haluaisi mistään hinnasta.

Vierailija
14/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe monet todella kauniit ja fiksut opiskelijatytöt veloittaa tuskin 200e/tunti. Täällä siiderivalaat luulee saavansa tuhansia..

Vierailija
15/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ulkonäkö tai se että haisee vaikka hieltä ei tee miehestä ällöttävää, eli siinä mielessä voisin kyllä antaa periaatteessa hyvin monenlaisille miehille jostain parista kolmesta sadasta. Kunhan mies ei kohtelisi minua millään tavalla väkivaltaisesti.

Vierailija
16/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sitä ajatteli kommentoida että kyllä ne akat on kranttuja. Mut kun rupes miettimään niin... Täytyy kyllä tunnustaa ettei sitä pystyis ite kene ntahansa naiseksi syntyneen/ruvenneen kanssa puuhiin, ei vaikka stondis hoidettaisiin kemiallisesti. Mutta jos ei olis luonnoltaan ihan elukka, ja sais miettiä rauhassa, niin kyllä se velaton kämppä painais vaa'assa aika paljon. Näin ollen oletan, että eiköhän se ajatusprosessi ole suurimmalla osalla kaikkia ihmisiä jotain tuonsuuntaista, todellisuudessa.

Vierailija
17/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 18:02"]

Minusta ulkonäkö tai se että haisee vaikka hieltä ei tee miehestä ällöttävää, eli siinä mielessä voisin kyllä antaa periaatteessa hyvin monenlaisille miehille jostain parista kolmesta sadasta. Kunhan mies ei kohtelisi minua millään tavalla väkivaltaisesti.

[/quote]

Samoin!

Vierailija
18/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä [keskustelijat] luulee saavansa tuhansia..

lue hani se aloitus uudelleen, ja mieti uudelleen. vinkki: ei kysytty paljonko luulisit saavasi.

Vierailija
19/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin se 200.000 pistäisi ainakin yrittämään. Saisin sillä haluamani asunnon. Eihän mulle sitä kukaan maksaisi, mut tää olikin teoreettinen kysymys. Toinen asia on vielä sit se, pystyisinkö hommaan käytännössä, jos vastassa olis oksettavan etova tapaus... mut siis joo, kokeilisin kyllä.

Vierailija
20/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 17:49"]

Eipä siihen kauheasti tarvita. 

Summat ovat paljon pienempiä kuin näissä kyselyissä aina ladellaan. Tarjous pitää vain esittää hienovaraisesti. Kovaan ääneen huutamalla "saat viiskymppiä poskarista" karkottaa ammattihuoratkin. 

Olen saanut ostettua seksiä ihan tavallisilta naisilta (ei ammattilaisilta) satasella tai parilla. Ja luen kyllä itseni tuohon "miehelle kuin miehelle" kategoriaan eli en voi kehua ulkonäölläni :D

[/quote]

Tai sitten voi laskea paljonko siitä tulee kun lasketaan yhteen uudehko auto, kohtuullinen asunto ja hyvätuloisen akateemisen uran palkkatulot.