Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle siirtynyt lapsuuden malli avioliiton vapaudesta?

Vierailija
13.07.2021 |

Tarkoitan, on pareja jotka ovat yhdessä 24/7 vaikkei välttämättä edes pidä toisesta, mutta kontrolloinnin tarve on niin suuri, että on pakko olla yhdessä. Ja sitten on pareja jotka voivat lähteä erikseen reissuun ilman kamalia mustiskohtauksia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle oo siirtynyt vanhemmiltani onneks mitään. Olen luonut ihan omanlaiseni elämän.

Vierailija
2/9 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies saa tulla ja mennä järjen rajoissa. Mutta ei jättää mua pulaan. Ja kotityöt jaetaan eikä niin että yhdessä ne pyykit pitäisi ripustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi tai vaimosi sanoisi, että lähtee yksin viikon reissuun, mitä sanoisit?

Vierailija
4/9 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olemme itse mallimme luoneet. Vanhemmat erosivat, kun olin lapsi, joten siitä ei mallia kannattanut ottaa. Lisäksi minulla on ulkomaalainen vaimo, joten kulttuurien yhteensovittaminenkin tuo tähän oman lisänsä.

Vierailija
5/9 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Expatti kirjoitti:

Ihan olemme itse mallimme luoneet. Vanhemmat erosivat, kun olin lapsi, joten siitä ei mallia kannattanut ottaa. Lisäksi minulla on ulkomaalainen vaimo, joten kulttuurien yhteensovittaminenkin tuo tähän oman lisänsä.

Lisänä, että totta kai voimme matkustaa yhdessä. En minä joka vuosi halua hänen kotimaassaan lomiani viettää.

Vierailija
6/9 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alitajuisesti on mallit olemassa, vaikka sanoo ettei ole ottanut mallia vanhemmiltaan.

Vierailija
7/9 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo yhtä niuho kuin äiti. Pikkusisko on.

Vierailija
8/9 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sieltä jotain tullut mukaan.

Onneksi on omaakin!

Vierailija
9/9 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi tai vaimosi sanoisi, että lähtee yksin viikon reissuun, mitä sanoisit?

Kysyisin miten hän on järjestänyt työnsä ja varalla olon jos tapahtuu jotain yllättävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi