Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitko, jos miehesi ejakuloisi eksänsä päälle?

Vierailija
13.07.2021 |

Olivat siis samoissa orgioissa. Minulle siis muuten ok, mutta sovittiin, etteivät pane keskenään. Selvisi kuitenkin, että mies oli ejakuloinut eksänsä päälle. Mielipiteitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa

Vierailija
2/8 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hänellä kuitenkin vaatteet päällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne sitten keskenään panneet.

Vierailija
4/8 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toisen päälle laukeaminen ole panemista.. Vai oliko tapahtunut muutakin?

Omasta mielestäni jos on lupa mennä orgioihin, niin ei siinä pienet panemisetkaan saa haitata. Ja vielä henkilön kanssa, jonka kanssa on pannut ennenkin. Eli vähän tyhmä sopiminen/kielto ollut. Tuollaisessa tilanteessa voi vähän ajatuskyky hämärtyä 🙂

Vierailija
5/8 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo nyt haittaa jos ei panneet. Oliko päälle ejakulointi mahdollisesti tapahtunut suuhun? Se olisi jo vähän intiimimipää. Varsinkin jos ejakulointi oli tapahtunut exän suussa

Vierailija
6/8 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuo nyt haittaa jos ei panneet. Oliko päälle ejakulointi mahdollisesti tapahtunut suuhun? Se olisi jo vähän intiimimipää. Varsinkin jos ejakulointi oli tapahtunut exän suussa

Itse ejakuloin exäni suuhun kun olin muuttamassa pois hänen luotaan, ja hän olisi halunnut minun jäävän. Erikoista siinä oli se, että hän ei ollut edellisten yhteisten kolmen vuoden aikana ikinä aikaisemmin suostunut ottamaan suihin lähellekään loppuun asti.

En muuten ollut uudessa suhteessa tuolloin kun tuo tapahtui.

Vierailija
7/8 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin exä otti suihin erään kitkerän riidan jälkeen kun sanoin, että tämä juttu on nyt ohi. Olin niin suihinoton vietävissä, että jatkoin vielä suhdetta monta kuukautta kunnes erosimme. 

Vierailija
8/8 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään suuttuisi, mitä ihmettä. Orgioissa jokainen on "vapaata riistaa". Jos ei joku osallistujista ole, niin ei kai sellaisiin orgioihin kannata osallistuakaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi