Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun menet subwayhin mitä tilaat?

Vierailija
15.07.2014 |

Minä tilaan 15cm hunaja kaura subin. Grillatulla kananrinnalla, saa paahtaa ja pistää juustoa. Väliin otan salaattia, paprikaa, kurkkua ja oliiveja. Suolaa ja pippuria saa pistää ja majoneesiksi hunajasinappi. Kun otan ateriana otan sen suklaakeksin ja kokisen.

Mistä te pidätte?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15cm kokojyvä, paahto ja juusto

spicy italian

kaikki kasvikset paitsi suolakurkku, oliivit ja punasipuli

mustapippuria ja oreganoa

hot louisiana -kastike

[/quote]

Vierailija
22/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 15cm vegen juustolla ja paahdettuna. Sämpylä vaihtelee, mut täytteet on kaikki muut paitsi oliivit ja suolakurkut. Kastike yleensä kevytmajo ja mausteeksi yleensä valkosipulia ja pippuria.

Käyn subissa ehkä 3-4 krt vuodessa, lähinnä silloin jos ei ole juuri muuta vaihtoehtoa (esim. Olen menossa junaan tms.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 17:19"]

Seesam(?) sämpylä, puolikas, myös sitä grillattua kanaa ja juustoa paahdettuna, sitten kurkkua, tomaattia, salaattia, ja joskus vähän sipulia ja paprikaa, usein jätän ne pois kun tahtoo röytäyttää, majoneesia ja vähän pippuria. Otan myös cokiksen ja valkosuklaakeksin. Yleensä en jaksa cokista juoda kaikkea, tulee tosi ähkyyn. Ja minä olen sentään 136kg. Aika harvoin käyn, ihan hyvää, mutta vähän epäillyttää se ulkomainen kana, kävisin useammin jos olisi kotimaista. Jos menen lasten kanssa otan kokonaisen sämpylän ja lapset syö toisen puolen puoliksi. Mies ei oikein piittaa subista, ei ole kuulemma kunnon ruokaa.

[/quote]Mita vikaa on ulkomaisessa kanassa? Ei puhu suomea? Oletko varma etta ei ole suomalaista?

Vierailija
24/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään siitä flatbreadista. Oma suosikkini on 30 cm kalkkuna flatbread, ei juustoa, kaikki kasvikset paitsi jalapeno, oliivi ja suolakurkku, kastikkeeksi hunajasinappi ja kevytmajoneesi. Ei mausteita. Juomaksi kokis-zero.

Vierailija
25/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I foot, whole wheat, teriyaki chicken, American cheece, warmed, tomato, lettuce, black olives, banana pepper, green pepper, onion, mayonaise, vinegar, oil

Vierailija
26/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15cm tai isommallla nälällä 30cm kokojyvä,täytteenä spicy italian tai tonnikala,saa paahtaa&juustoa. Kaikki kasvikset paitsi oliivit ja kastikkeet kevytmajoneesi,south west ja makeasipuli :)

Vierailija
27/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parmesan-oreganoleipä, italian bmt, kaikki kasvit paitsi jalapeno ja southwest-kastike. Ei niitä muita juttuja. Ja 30 cm, toinen puoli paahdettuna, toinen ei. Syön sen toisen puolikkaan iltapalaksi. Nam.

Vierailija
28/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokojyvä kanateryaki

Ei juuStoa mutta paahto

kaikki kasvikset paitsi jalopeñot.

Chipotle majo ja valkosipulikastike

Öljy, etikka, pippuri ja yrtit

Vierailija
29/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn todella harvoin subissa, jotenkin ällöttää katsoa kun joku (vaikka onkin hanskat) vieras koskettelee niitä kaikkia aineksia.. Hyi helvetti.

Vierailija
30/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:08"]

I foot, whole wheat, teriyaki chicken, American cheece, warmed, tomato, lettuce, black olives, banana pepper, green pepper, onion, mayonaise, vinegar, oil

[/quote]cheece

Vierailija
31/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:08"]

[/quote]cheece

[/quote]

mayonaise

Vierailija
32/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain krapulassa syön Subeja. Footlogn Italian BMT tuplajuustolla, kotiinkuljetuksella kera kokiksen kiitos.

Vierailija
33/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonainen hunajakaura meltillä ja tuplajuustolla. Salaattia kurkkua ja tomaattia ja south west kastike ja majoneesi

Vierailija
34/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina samaa? Miksi ihmeessä? Minä tilaan sitä mitä sattuu mieli kulloinkin tekemään.

Vierailija
35/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15cm kokojyvä, paahto ja juusto

kana teriyaki

kaikki kasvikset paitsi suolakurkku, oliivit ja jalapeno

ei mausteita

makeasipuli ja hunajasinappi

Vierailija
36/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aikas sama, mutta mä otan kaikki vihannekset, mutta en oliiveja. Soosiksi viimeksi otin sen makean sipulin tms? Pippuri ja valkosipuli jees. Juomalla, ei keksejä.

Vierailija
37/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonainen täysjyvä- tai hunaja-kaurapatonki, tonnikalaa tai joskus kalkkunaa, yleensä kaikki muut vihannekset paitsi sipuli, kastikkeeksi joko valkosipulia tai hunajasinappia sekä kuivat mausteet ja monesti öljykin. Subin lihat eivät ole Suomesta. 

Vierailija
38/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan 15 cm juusto-oregano leivän Kana Teriyaki täytteellä. Saa paahtaa ja laittaa juustoa. 

Väliin kaikki muut kasvikset paitsi oliivia ja paprikaa. Saa laittaa mausteet ja valkosipulimajoneesia. 

Jos otan aterian niin kokis ja valkosuklaa-cookie. 

Vierailija
39/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seesam(?) sämpylä, puolikas, myös sitä grillattua kanaa ja juustoa paahdettuna, sitten kurkkua, tomaattia, salaattia, ja joskus vähän sipulia ja paprikaa, usein jätän ne pois kun tahtoo röytäyttää, majoneesia ja vähän pippuria. Otan myös cokiksen ja valkosuklaakeksin. Yleensä en jaksa cokista juoda kaikkea, tulee tosi ähkyyn. Ja minä olen sentään 136kg. Aika harvoin käyn, ihan hyvää, mutta vähän epäillyttää se ulkomainen kana, kävisin useammin jos olisi kotimaista. Jos menen lasten kanssa otan kokonaisen sämpylän ja lapset syö toisen puolen puoliksi. Mies ei oikein piittaa subista, ei ole kuulemma kunnon ruokaa.

Vierailija
40/42 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 17:16"]Aina samaa? Miksi ihmeessä? Minä tilaan sitä mitä sattuu mieli kulloinkin tekemään.

[/quote]

Toi yhdistelmä on vaan eniten mieleen kaikista mitä on kokeiltu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi