Vaimo kertoi että oli hoidelut itsensä työpaikalla
Vaimo kertoi että oli hoidelut itsensä työpaikalla. On siis erän uimarannan lähellä neuvonta kopissa töissä. Oli kuulemma hiljaista ja oli kuulemma ruvennut tekemään mieli " oli katsellut nuoria miehiä rannalla " oli sitten kuulemma ottanut pikkarit pois hamen alta ja sormettanut tiskin alla orgasmin miehiä katsellen.
Siis tekevätkö muutkin naiset tällaista ?
Kommentit (5)
Olen kaupan kassalla töissä ja teen usein näin. Välillä on niin kuumia nuoria miehiä (huom, täysi-ikäisiä, minähän vastuullisena kassana varmistan iät), että en kestä kotiin saakka, vaan täytyy jo tehdä se itse töissä. Riisun pikkarini vaivihkaa ja samalla kun veden tuotteita viivakoodinlukijasta, niin toinen käteni on vapaana tekemään ihanuuksia itselleni. Oi tätä ihanaa kesää!
Kyllä mä hiljaisena aikana esim. Nyt lomakautena hoitelen itteni usein toimistolla omassa huoneessa tai veskissä. Etenkin ovulaation aikaan on pakko sormettaa välillä monestikkin päivässä, muuten ei töistä tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaupan kassalla töissä ja teen usein näin. Välillä on niin kuumia nuoria miehiä (huom, täysi-ikäisiä, minähän vastuullisena kassana varmistan iät), että en kestä kotiin saakka, vaan täytyy jo tehdä se itse töissä. Riisun pikkarini vaivihkaa ja samalla kun veden tuotteita viivakoodinlukijasta, niin toinen käteni on vapaana tekemään ihanuuksia itselleni. Oi tätä ihanaa kesää!
Minkä ketjun palveluksessa olet?
Ap, keksi parempaa. Jotenki nolo aloitus, oot joku teinijesse jolla ei ikinä naista oo ollutkaan.
Ihana nainen!! Namskis