olen syönyt tänään 95kcal ja liikkunut 300kcal edestä
Kommentit (24)
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 17:04"]Ihailtavaa itsehillintää ap ja 9, jos tosiaan jaksatte tuolla linjalla, ettekä repsahda jossain vaiheessa mässäilemään.
[/quote]
Olen jaksanut kohta 2v, liikunnan määrä vain nousee :)
9
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 16:59"]
Mitä tuo 300kcal kuluttanut liikunta pitää sisällään? :) Itse olen tänään juonut yhden vihreän teen, tehnyt 2000 kyykkyä, 1500 vatsalihasliikettä, 2,5min hooveria, n.1000 selkälihasliikettä ja parisataa maastavetoa kahvakuulalla. Tarkoitus olisi lähteä tässä joskus vielä metsälenkille juoksemaan. Pitäis kait vaan syödä jtn ennen sitä.
[/quote]
ei noin isot määrät auta enää mitään. ellei tuo sitten ollut trolli.
illalla sit Mäkkäristä parit Big Mac ateriat napaan, eiks jeh.
Onnittelut! Kohta olet ihailtavan luurankona arkussa tai krematorion uunissa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 17:04"]Ihailtavaa itsehillintää ap ja 9, jos tosiaan jaksatte tuolla linjalla, ettekä repsahda jossain vaiheessa mässäilemään.
[/quote]
Hyvä. Jätätkö jossakin vaiheessa vihreän teen pois? Eikö se lihota?
Olen jaksanut kohta 2v, liikunnan määrä vain nousee :)
9
[/quote]
Huomioittehan että myös peruselintoimintojen ylläpito vaatii energiaa?
Onko sulla anoreksia vai onko se vasta alkamassa?
Ap ja 9, jos olette nuria olette nelikymppisenä joko pyörätuolissa osteoporoosin takia tai sitten kuolleet. Sekö on tavoitteene?
T. paljon liikkuva ja paljon syövä, mutta timmi.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 16:59"]
Mitä tuo 300kcal kuluttanut liikunta pitää sisällään? :) Itse olen tänään juonut yhden vihreän teen, tehnyt 2000 kyykkyä, 1500 vatsalihasliikettä, 2,5min hooveria, n.1000 selkälihasliikettä ja parisataa maastavetoa kahvakuulalla. Tarkoitus olisi lähteä tässä joskus vielä metsälenkille juoksemaan. Pitäis kait vaan syödä jtn ennen sitä.
[/quote]
ei noin isot määrät auta enää mitään. ellei tuo sitten ollut trolli.
[/quote]
En ole trolli. Jos ei muuten auta, niin kyllä ne sentään mielenrauhan antavat :)
9
Itse olen syönyt ainakin 2000 kcal ja liikkunut 0 kcal.
kuulostaa tosi kestävältä pitkän tähtäimen dieetiltä :D
Minä olen syönyt viimeksi lauantaina.
Mitä toi 95 kcal pitää sisällään?
Ei todellakaan.
Tai joo.
Olet ilmeisesti päässyt kotilomalle syömishäiriö-klinikalta. Milloin palaat takaisi?
Onko nälkä? Mulla olis ihan kamala, apua...
Ap. Katosit sitten ilman vastauksia.
Ajattelinkin, että ihan näin älytöntä pötyä ei ole olemassa. Eihän? Eihän?
Kuulostaa nimittäin todella sairaalta touhulta.