Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla vauva ja 3-vuotias uhmis

Vierailija
15.07.2014 |

Miten saatte arjen sujumista?

Onko arki tässä elämänvaiheessa yhtä kaaosta ja väsymystä??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies tässä paljon apuna, kun hän tekee töitä kotoa käsin, joten mulla on ehkä keskivertoa helpompaa. Mutta jotenkin tuo isoveli on ottanut myös isoveljen roolin tosi hienosti. Yritän tiukoissa paikoissa keksiä hänelle kaikkia juttuja, missä voi mua auttaa, koska tykkää sellaisesta puuhaamisesta tosi paljon.

Vierailija
2/3 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pelkkä 3,5v uhmis ja perseestä on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 v ja 3,5 kk vauva. Arki sujuu kun suunnittelee päivät ha viikot etukäteen, joka päivä sama kaava (sama kuin tarhassa): aamutoimet, aamupala, ulkoilu, lounas, päiväunet/lepo, välipala, ulkoilu/sisäleikit, päivällinen, iltatoimet, iltapala, pesut ja nukkumaan. Pyöritän arkea yksin, mieheni on yrittäjä. Vauva on onneksi helppo, 3 vuotias vaativa. Meillä käy siivooja. Kyllä väsyttää välillä mutta silloin katsotaan vaikka joku lastenohjelma yle areenasta ja äiti lepuuttaa silmiä... ;). Sisarrattaat on ehdottomat, pääsee lenkkeilemään omaa vauhtia kun molemmat kyytissä.

Ei tätä kauan kestä, muutama vuosi vielä. Sen jaksaa kyllä. Ajattelen aina, että jaksoinhan istua baarissakin töiden jälkeen aikoinaan. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi