Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Hiustesi väri ja malli juuri nyt?

Vierailija
15.07.2014 |

Tuli vaan mieleen tuosta ikuisuusprovosta, jossa haukutaan suomalaisen naisen hiukset ja ulkomuoto muutenkin. Kanapersetukka vai punainen lähiötukka? Vai minkälaisissa hiuksissa julkeatte oikeasti kulkea tänä kesänä?!

Minulla on

- lapaluiden reunaan ulottuvat pehkohiukset, paljon vaaleita raitoja. Pidän tukan aina kiinni korkealla nutturalla joko kuminauhalla tai valkilla. Käytän rusettipinnejä ja ruusukkeita.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma väri perus ruskea. Vähän yli olkapäille sijoittuvat, sivujakaus.

Vierailija
2/46 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat liukuvärjätyt pitkät hiukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun juuri kampaajalla

Vierailija
4/46 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapaluiden alapuolelle yltävät pitkät luonnonkiharat hiukset. Oma vaaleanruskea väri, aurinko on sen nyt taas vähän vaalentanut. Voisihan sen taas joskus värjätä.

Vierailija
5/46 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eteenpäin pitenevä polkka. Päällä vaaleita raitoja ja alapuoli tällä hetkellä vähän tummempi.

Vierailija
6/46 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli rintojen olevat pitkät blondit/kylmänvaaleaksi raidoitetut hiukset. Omaa tyvikasvua raidoitetaan parin kk välein piiloon joten hiuksissa on kevyt luonnollinen liukuväri-efekti.

Töissä hiukset ovat yleensä joko ponnarilla tai "suttunutturalla". Vapaa-ajalla, ja joskus töissäkin, hiukset auki suoritettuna tai kevyesti latvasta kiharrettuna ja hieman lyhyempi sivuotsis letitettynä pois naamalta. Tosin nyt olen harkinnut sellainen "long bob"- tyyppisen polkan leikkaamista.

Vierailija
7/46 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä ei siis vielä yhtään lähiötukkaa eikä kananpersettä. Huhuu, missä te olette?!

ap

Vierailija
8/46 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoleen selkään ulottuva, raidoitetut(vaaleat) hiukset.

Vierailija
9/46 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa eteenpäin pitenevä polkka, tällä hetkellä sellainen luumun värinen. Viikonloppuna alkaa blondaus-projekti, takaisin omaan luonnolliseen väriin eli tuhkan vaaleaan.

Vierailija
10/46 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tasoitettu eteenpäin pitenevä aika lyhyt polkka, otsatukka on uutta. Väri on lähes oma vaaleanruskea, mietin tässä pitäisikö värjätä, ostin jo mahongin värisen värin mutta mietin värjäänkö vasta syksyllä.

Vierailija
11/46 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroksittain leikattu melkein leukaan ulottuva luonnonkiharapehko. Väri oma auringon haalistama tummanruskea.

Vierailija
12/46 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on polkkatukka, joka on suhteellisen lyhyt niskasta. Pätkitty. Luonnonkiharaa aika paljon ja väri on siirtymässä naturelliksi eli suhteellisen vaaleaksi/maantienharmaaksi. 13-vuotiaasta asti olen värjännyt, nyt olen alkanut vähentämään.

Vierailija
13/46 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi pitkä alaselkään asti :) yleensä kiharran ulos lähtiessä mutta nyt on nutturalla

Vierailija
14/46 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähköt, kihartuvat, tummanpunaiset.

Vierailija
15/46 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää aikoihin värjännyt hiuksia, joten nämä on tummanruskeat punertavalla vivahteella. Ei tunnista värjäämättömiksi. Rastat selkään asti, otsis, joka yleensä on pinnillä kiinni ylhäällä.

Vierailija
16/46 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman lapaluiden alle ulottuva tukka, joka juuri raidoitettiin omaa hiusväriä vastaavalla värillä niin, että jäi vaaleat raidat. Kyllästyin juuri kasvuun ja toivoisin, että jatkossa satunnaisilla vaaleilla raidoilla.

Vierailija
17/46 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri oma hieman hunajasta maantiehen päin. Malli on "vino potta" ulottuu hartioille.

Vierailija
18/46 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolliset väriset (mikä on vaalean-/tai keskiruskea) ja latvoissa vaaleaa raitaa. Olkapäille ulottuu. En ole raidoitusta lukuunottamatta värjännyt tukkaa melkein kahteen vuoteen.

Vierailija
19/46 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat alaselkään asti ulottuvat hiukset, keskijakaus, ei otsista.

Vierailija
20/46 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät (n. puoleenselkään), paksut, kerroksittain leikatut, punertavanruskeat (oma väri), auringon raidoittamat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän