G:Hiustesi väri ja malli juuri nyt?
Tuli vaan mieleen tuosta ikuisuusprovosta, jossa haukutaan suomalaisen naisen hiukset ja ulkomuoto muutenkin. Kanapersetukka vai punainen lähiötukka? Vai minkälaisissa hiuksissa julkeatte oikeasti kulkea tänä kesänä?!
Minulla on
- lapaluiden reunaan ulottuvat pehkohiukset, paljon vaaleita raitoja. Pidän tukan aina kiinni korkealla nutturalla joko kuminauhalla tai valkilla. Käytän rusettipinnejä ja ruusukkeita.
Kommentit (46)
Ruskeat liukuvärjätyt pitkät hiukset
Mulla lapaluiden alapuolelle yltävät pitkät luonnonkiharat hiukset. Oma vaaleanruskea väri, aurinko on sen nyt taas vähän vaalentanut. Voisihan sen taas joskus värjätä.
Mulla on eteenpäin pitenevä polkka. Päällä vaaleita raitoja ja alapuoli tällä hetkellä vähän tummempi.
Yli rintojen olevat pitkät blondit/kylmänvaaleaksi raidoitetut hiukset. Omaa tyvikasvua raidoitetaan parin kk välein piiloon joten hiuksissa on kevyt luonnollinen liukuväri-efekti.
Töissä hiukset ovat yleensä joko ponnarilla tai "suttunutturalla". Vapaa-ajalla, ja joskus töissäkin, hiukset auki suoritettuna tai kevyesti latvasta kiharrettuna ja hieman lyhyempi sivuotsis letitettynä pois naamalta. Tosin nyt olen harkinnut sellainen "long bob"- tyyppisen polkan leikkaamista.
Tähän mennessä ei siis vielä yhtään lähiötukkaa eikä kananpersettä. Huhuu, missä te olette?!
ap
Puoleen selkään ulottuva, raidoitetut(vaaleat) hiukset.
Mulla on kanssa eteenpäin pitenevä polkka, tällä hetkellä sellainen luumun värinen. Viikonloppuna alkaa blondaus-projekti, takaisin omaan luonnolliseen väriin eli tuhkan vaaleaan.
Eilen tasoitettu eteenpäin pitenevä aika lyhyt polkka, otsatukka on uutta. Väri on lähes oma vaaleanruskea, mietin tässä pitäisikö värjätä, ostin jo mahongin värisen värin mutta mietin värjäänkö vasta syksyllä.
Kerroksittain leikattu melkein leukaan ulottuva luonnonkiharapehko. Väri oma auringon haalistama tummanruskea.
Mulla on polkkatukka, joka on suhteellisen lyhyt niskasta. Pätkitty. Luonnonkiharaa aika paljon ja väri on siirtymässä naturelliksi eli suhteellisen vaaleaksi/maantienharmaaksi. 13-vuotiaasta asti olen värjännyt, nyt olen alkanut vähentämään.
Blondi pitkä alaselkään asti :) yleensä kiharran ulos lähtiessä mutta nyt on nutturalla
Pitkähköt, kihartuvat, tummanpunaiset.
En ole enää aikoihin värjännyt hiuksia, joten nämä on tummanruskeat punertavalla vivahteella. Ei tunnista värjäämättömiksi. Rastat selkään asti, otsis, joka yleensä on pinnillä kiinni ylhäällä.
Hieman lapaluiden alle ulottuva tukka, joka juuri raidoitettiin omaa hiusväriä vastaavalla värillä niin, että jäi vaaleat raidat. Kyllästyin juuri kasvuun ja toivoisin, että jatkossa satunnaisilla vaaleilla raidoilla.
Väri oma hieman hunajasta maantiehen päin. Malli on "vino potta" ulottuu hartioille.
Luonnolliset väriset (mikä on vaalean-/tai keskiruskea) ja latvoissa vaaleaa raitaa. Olkapäille ulottuu. En ole raidoitusta lukuunottamatta värjännyt tukkaa melkein kahteen vuoteen.
Mustat alaselkään asti ulottuvat hiukset, keskijakaus, ei otsista.
Pitkät (n. puoleenselkään), paksut, kerroksittain leikatut, punertavanruskeat (oma väri), auringon raidoittamat.
Oma väri perus ruskea. Vähän yli olkapäille sijoittuvat, sivujakaus.