Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sellainen hiljainen pikku hyväntekijä

Vierailija
12.07.2021 |

Esim.
-Tänään uimahallissa otin paperilla roskiin hiustupon joka pyöri suihkun lattiakaivossa
-Siivoilen meidän kadulta aina roskia, siinä on kadunvarsiparkkisten vieressä mm. maskeja ja tupakantumppeja
-olen siivonnut lähimetsistä 3 isoa pussillista roskaa (jopa teräviä metallihäkkyröitä löytyy ja lasinsiruja paljon) pelkästään tässä kuussa
-eilen mäkkärin ulkoterassilla keräsin maasta jonkun jättämät pahvimukit ja paperit, ennen kuin tuuli levittää ne luontoon ja kadunvarsille
-siivoilen aina yleisissä vessoissa, kerään levitetyt paperit roskiin/pönttöön ja pyyhin käsipaperilla roiskeita

Äitini on samanlainen, hän sai seurakunnalta roskapihdit ja ne ovat päivittäisessä käytössä. Haastan teidät muutkin hyväntekoon! Mahdollisuuksia riittää.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tekopyhä moraaliposeeraaja.

Vierailija
22/27 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai muistat ohikulkijoillekin aina mainita asiasta, jotta huomaisivat varmasti.

Suomessa kateus on katoamaton luonnonvara. Voitaisiin brändätä se ja myydä muulle maailmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet kateellinen. Kerää itse ahkerammin roskia, niin ei tarvitse kadehtia. Minusta on hienoa, että joku tuo esiin tällaistakin puolta elämästä kuin mitä ap tekee. *respect* Arjen Amelie. ❤

T. Ohis

Vierailija
24/27 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, mikäs sinua vaivaa? Roskaaja itse?

Vierailija
25/27 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle ja myös äidillesi! Hyvän esimerkin olet saanut, ja itse näytät hyvää esimerkkiä lapsellesi 💜

Vierailija
26/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juttelin tunnin yksinäisen vanhuksen kanssa kaupassa. Hän kiitteli kyyneleet silmissä, että sai jutella. Kertoi huoliaan ja niitä näitä.

Terveiset hyväntekijöille!

Vierailija
27/27 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään juttelin tunnin yksinäisen vanhuksen kanssa kaupassa. Hän kiitteli kyyneleet silmissä, että sai jutella. Kertoi huoliaan ja niitä näitä.

Terveiset hyväntekijöille!

Vanha juttu mutta ihanasti tehty! Kannattaa harkita vanhusten vapaaehtois-ystäväpalveluun alkamista 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän