Olen sellainen hiljainen pikku hyväntekijä
Esim.
-Tänään uimahallissa otin paperilla roskiin hiustupon joka pyöri suihkun lattiakaivossa
-Siivoilen meidän kadulta aina roskia, siinä on kadunvarsiparkkisten vieressä mm. maskeja ja tupakantumppeja
-olen siivonnut lähimetsistä 3 isoa pussillista roskaa (jopa teräviä metallihäkkyröitä löytyy ja lasinsiruja paljon) pelkästään tässä kuussa
-eilen mäkkärin ulkoterassilla keräsin maasta jonkun jättämät pahvimukit ja paperit, ennen kuin tuuli levittää ne luontoon ja kadunvarsille
-siivoilen aina yleisissä vessoissa, kerään levitetyt paperit roskiin/pönttöön ja pyyhin käsipaperilla roiskeita
Äitini on samanlainen, hän sai seurakunnalta roskapihdit ja ne ovat päivittäisessä käytössä. Haastan teidät muutkin hyväntekoon! Mahdollisuuksia riittää.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kai muistat ohikulkijoillekin aina mainita asiasta, jotta huomaisivat varmasti.
Suomessa kateus on katoamaton luonnonvara. Voitaisiin brändätä se ja myydä muulle maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Ap on tekopyhä moraaliposeeraaja.
Sinä olet kateellinen. Kerää itse ahkerammin roskia, niin ei tarvitse kadehtia. Minusta on hienoa, että joku tuo esiin tällaistakin puolta elämästä kuin mitä ap tekee. *respect* Arjen Amelie. ❤
T. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, mikäs sinua vaivaa? Roskaaja itse?
Kiitos sinulle ja myös äidillesi! Hyvän esimerkin olet saanut, ja itse näytät hyvää esimerkkiä lapsellesi 💜
Tänään juttelin tunnin yksinäisen vanhuksen kanssa kaupassa. Hän kiitteli kyyneleet silmissä, että sai jutella. Kertoi huoliaan ja niitä näitä.
Terveiset hyväntekijöille!
Vierailija kirjoitti:
Tänään juttelin tunnin yksinäisen vanhuksen kanssa kaupassa. Hän kiitteli kyyneleet silmissä, että sai jutella. Kertoi huoliaan ja niitä näitä.
Terveiset hyväntekijöille!
Vanha juttu mutta ihanasti tehty! Kannattaa harkita vanhusten vapaaehtois-ystäväpalveluun alkamista 🙂