Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa kun on Suomessakin nykyään lämmintä kesällä. En ymmärrä miksi ihmiset valittavat, muuttaisivat jonnekin Inariin sitten jos ei kelpaa

Vierailija
12.07.2021 |

Ärsyttää lukea nurinaa joka puolelta tästä helteestä, kun ihmisille ei ikinä mikään kelpaa!

Aina on valitettu siitä miten suomen kesä on lyhyt ja kylmä. Nyt kun on lämpä niin ei sekään sitten käy!

Oppisitte nauttimaan asioista

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inarissa on myös yli kolmekymppin helteitä, stanan pässi.

Vierailija
2/45 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siellä Inarissakin on +30 astetta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpisjärven tunturien laet ovat suunnilleen ainoita hellevapaita paikkoja.

Vierailija
4/45 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, te jotka pidätte nyt näistä säistä valitatte jos kesällä on viileämpää. Minä en valita silloin, muutama vuosi sitten oli ihanaa kun oli viileä kesä ja helteitä vain vähän.

Vierailija
5/45 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, että ap itse valittaa muiden valittamisesta. Sinun ei ole myöskään pakko lukea helteestä valittamis-keskusteluja. Ihmiset saavat sen sijaan keskustella ja valittaa mistä haluavat.

Helle on taitanut huonontaa ap:n aivotoimintaa entisestään, kun hän ei käsitä, miksi osa ihmisistä ei tykkää helteestä. Jos helle tekee ihmisen sairaaksi tai pahentaa hänen terveysongelmiaan niin vaikeahan moisesta on nauttia.

Vierailija
6/45 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästä nauttii, kun kaikki päivät kuluvat sängyssä migreenistä oksentaen? Ap on kyllä tyhmä ihminen.

Vierailija
7/45 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteetkin lähinnä lapsille ja nuorille ja aikuistenkin pitäisi sitten touhuta työssä ja muussa tähdellisessä tekemisessä mokomassa pätsissä ja kotona jatkuva kasteleminenkin ja vesien kanto.

Vierailija
8/45 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pitäisi pakolla oppia nauttimaan helteistä? Miksi ihmeessä? Miksi ap ei voi oppia nauttimaan pakkasista?

Vierailija
9/45 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nurina ja itte nuriset 😂 Ei oo pakko lukea, hölömö 🤣

Vierailija
10/45 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin näistä helteistä! Koko talven ja kevään odotan, että tulisi jo lämmin, ja pelkään, että tuleekin joku ihan kalsea sadekesä. Takavuosina oli sellainenkin kesä, että kuljin vielä juhannuksena kevyttoppapuku päällä... Ei kyllä syksyllä loman jälkeen tuntunut yhtään levänneeltä ja latautuneelta. Vaan yhtä paljon se heittelee tuolla pohjoisessa. Yhtenä jussina Inarissa oli lämpimämpää kuin etelässä, toisena vuonna taas satoi lunta vielä kesäkuussa. 

Vierailija
11/45 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin ennen vanhaan ei ollut helteitä.

Vierailija
12/45 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaavat 20 asteen kesät, sateet, pakkaset, loskakelit jne. Miksi ap:lle eivät kelpaa muut kuin hirmuhelteet? Hänhän tässä kranttu on.

Vierailija
13/45 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin ennen vanhaan ei ollut helteitä.

Ei näin kuumia ja pitkäkestoisia. Monenkaan terveys ei kestä. Onko se niin hankalaa tajuta?

Vierailija
14/45 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap itse opettele sietämään eriäviä mielipiteitä? Ja pakkasia?

Vierailija
15/45 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri puhuttiin, että täytyy varmaan muuttaa islantiin. Ainoa huonot puoli on että siellä on surkea netti. Miten mä sit palstailisin?

Vierailija
16/45 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ap:ta pakottaa lukemaan näitä keskusteluja? Nauttisi helteistä eikä raivoaisi palstalla.

Vierailija
17/45 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jo hiukan luontevaa pukea jo hiukan enemmän päälle kun jo hiukan kiusallistakin liikkua kovin kevyesti pukeutuneena viikkokaudet.

Vierailija
18/45 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin noissa hellepäivien määrässä on kai isokin ero. Jos pohjoisempana on 10 päivää vuodessa, niin on se helpompi kestää.

Vierailija
19/45 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää ap:n kaltaiset typerät ja empatiakyvyttömät hellehullut.

Vierailija
20/45 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle pahentaa MS-tautiani. Ei tästä pysty nauttimaan.