Tuntuu että haluan oikeasti kuolla :(
Avauduin yhdelle luotettavalle kaverilleni lapsettomuudesta. Hän on tosi empatiakykyinen, mutta tämän asian kohdalla ei jotenkin ollutkaan. Hän vihjasi vaan että kyse on seksitavoista ja että meidän täytyisi opetella saamaan se lapsi aikaiseksi. Lyttäsi myös adoptiosuunnitelmat sanomalla että "eihän se kannata kun eihän se lapsi oo sitten oma". Hoidoista joissa olemme käyneet sanoi että sellaiset on ihan höpöhöpöä, oikeat tekniikat vaan käyttöön.
No eilen illalla tämä kaverini soitti ja puhuimme niitä näitä.. Heillä oli jotkut bileet, kun kaverini on kesälomalla. Yhtäkkiä taustalta alkoi kuulua miehen ja naisen ääni "Hei me tullaan näyttään miten nussitaan" "Hei sano sille X:lle että näin se lapsi saadaan aikaan" sitten aloimme jutella tuosta aiheesta puhelimessa, niin kerroin että kyllä olemme jo adoption kannalla koska 4v yritys ja hoidot eivät ole tepsineet. "Eeeei höpö höpö mitään adoptiota mitään rumaa n**keriä ottamaan". Siihen vastasin että ihan kotimainen kiinnostaa "no eei, kun se ei ole teidän lapsi!" Lopuksi kuului vielä "ei osaa nussia.." ja kikatusta. Lopettelin puhelun ja purskahdin itkuun.
Nyt on tosi ahdistunut olo. En voi kertoa miehellekään, kun hän ei halua että puhumme enää lapsettomuudesta ja on sulkeutunut täysin. Hän vaan raivostuisi, jos sanoisin että "Niin siitä aiheesta vielä.." ja en jaksa tähän päälle enää riitaa parisuhteessa.
Kun en pääse edes minnekään puhumaan niin tekisi mieli vain tehdä jotain itselle :( En enää tule kaapista kellekkään.
Kommentit (13)
täältä lähtee sulle niin iso hali ja suukko!!!! Nyt kasaat itses! Katot itsees peilistä ja sanot kolme hyvää asiaa itsestäs. Mielummin viisi jos keksit. Sitten suljet sydämes ja kuuntelet sitä ja lähetät toiveen avaruuteen: mä haluan lapsen....
Mua ihmetyttää myös sydänjuuria myöden jos puhutaan siitä että ei ole tullut yrityksistä huolimatta raskaaksi, että se olisi jotenkin tekniikassa vika :) mutta niin se vain menee että valtaosa ihmisistä ajattelee näin. Se johtuu ehkä siitä että ei keksi mitään fiksua sanottavaa... ja hei voiko tohon mitään fiksua sanoa. Sanoopa sitten mitä tahansa niin sanoo väärin... niin se vain menee.
Tosi ilkeää käytöstä sun kaverilta, mutta veikkaan että ei vain voi ymmärtää miltä susta tuntuu, ei vain voi...
Unohda tollaset kommentit, mitä kaveris viljelee...
Et sä halua kuolla sen takia, että kaverisi on idiootti.
No oletteko kokeilleet eri tekniikoita?
Voi luoja mikä "kaveri"!!
Ansaitset parempaa. Tsemppiä!
Minulle kävi niin että viime talvena oltiin sukulaisen häissä mieheni kanssa. Siellä sitten kun olin aikani kuunnellut uteluita lapsista, totesin vain hymyillen ja rauhallisesti "Ollaanhan me toivottu jo monta vuotta. Ei ole vaan kuulunut meille lapsia joten ei taida olla tulossa valitettavasti. " No, sen jälkeen sukulaiset hiljeni ja kieltäytyivät puhumasta minulle koko juhlan aikana enää mitään, vaikka juttelin heille sen jälkeen normaalisti. Sitten alkoi tulla tekstiviestejä, miten olen ämmä ja olin pilannut näiden kahden henkilön häät. Vieläkään kukaan sukulaisista ei puhu minulle, vaikka melkeen vuosi aikaa tapahtuneesta.
En tiedä edes haluaisinko enää lapsia, haluaisin vain normaalia kohtelua.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 09:23"]
Avauduin yhdelle luotettavalle kaverilleni lapsettomuudesta. Hän on tosi empatiakykyinen, mutta tämän asian kohdalla ei jotenkin ollutkaan. Hän vihjasi vaan että kyse on seksitavoista ja että meidän täytyisi opetella saamaan se lapsi aikaiseksi. Lyttäsi myös adoptiosuunnitelmat sanomalla että "eihän se kannata kun eihän se lapsi oo sitten oma". Hoidoista joissa olemme käyneet sanoi että sellaiset on ihan höpöhöpöä, oikeat tekniikat vaan käyttöön.
No eilen illalla tämä kaverini soitti ja puhuimme niitä näitä.. Heillä oli jotkut bileet, kun kaverini on kesälomalla. Yhtäkkiä taustalta alkoi kuulua miehen ja naisen ääni "Hei me tullaan näyttään miten nussitaan" "Hei sano sille X:lle että näin se lapsi saadaan aikaan" sitten aloimme jutella tuosta aiheesta puhelimessa, niin kerroin että kyllä olemme jo adoption kannalla koska 4v yritys ja hoidot eivät ole tepsineet. "Eeeei höpö höpö mitään adoptiota mitään rumaa n**keriä ottamaan". Siihen vastasin että ihan kotimainen kiinnostaa "no eei, kun se ei ole teidän lapsi!" Lopuksi kuului vielä "ei osaa nussia.." ja kikatusta. Lopettelin puhelun ja purskahdin itkuun.
Nyt on tosi ahdistunut olo. En voi kertoa miehellekään, kun hän ei halua että puhumme enää lapsettomuudesta ja on sulkeutunut täysin. Hän vaan raivostuisi, jos sanoisin että "Niin siitä aiheesta vielä.." ja en jaksa tähän päälle enää riitaa parisuhteessa.
Kun en pääse edes minnekään puhumaan niin tekisi mieli vain tehdä jotain itselle :( En enää tule kaapista kellekkään.
[/quote] oletteko olleet hoidoissa? Itse sain reilusti ilman mitään vippaskonsteja ekan ja viimeisen lapseni reippaasti yli 40 v. Adoptiota en ajatellut missään vaiheessa.
Tsemppiä. :( älä välitä tollasesta idiootista! Mä en olis enää MISSÄÄN tekemisissä tollasen irvailijan kanssa, helvetin törkee tyyppi ja muka ystävä..
9, ollaan. Me ollaan minä 26v ja mies 29v. Ei se siitä iästä ole kiinni.
Kaverisi on totaalisesti pettänyt luottamuksesi! Sanot suoraan hänelle että tämmöisistä asioista ei puhuta ulkopuolisille ja että turha olettaa että kaverisuhteenne pysyisi ennallaan
Älä ap luovuta. Sulla on käynyt huono tuuri sen suhteen mitä ystäväsi tajuaa ja mitä ei. Tosin ne neekerijutut oli laadultaan sitä luokkaa, että avannevat muutoinkin silmiäsi sille millaisen arvomaailman hän on itselleen luonut. Oletko varma, että tarvitset häntä elämääsi?
Iso ja lämmin halaus sinulle, toivon unelmiesi toteutumista lähiaikoina. Samoin sille joka kertoi hääseuruekokemuksestaan.
Ekana tuli mieleen provo sen vuoksi, että ei kai nykyisin enää noin juntteja ihmisiä ole, kuin nämä "ystävät" tässä. Mutta jos tämä on tosi juttu, niin kaikki empatia ap:lle!
Siis vttu mikä sekopää kaveri sulla. Miksi haluat miellyttää häntä tai edes tuhlata aikaa häneen?!