Mistä Makwan Amirkhan kilahti Jethrolle?
Kommentit (130)
Joo. Toivottavasti Makulla on joku hyvä selitys, ettei pilaa hyvää mainettaan esimerkillisenä mamuna. Olen siis oikeasti tätä mieltä.
Makun sisko töissä jetin baarissa ja jeti vihelsi kuin koiralle pomottaen työntekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Makun sisko töissä jetin baarissa ja jeti vihelsi kuin koiralle pomottaen työntekijöitä.
Muuten noin, mutta ei siinä sanottu, että Jetin baarissa.
Jeti sanoi, ettei edes tunne siskoa.
Jethro julkeni tuoda julki omalla Facebook -seinällään olevalla kirjoituksella, että molemmat riitapukariporukat olivat ulkomaalaistaustaisia, ja olla huolissaan ihmisten turvallisuudesta.
Siitä Makwan, tuo väkivallan vastustaja, veti itkupotkuraivarit, ja haukkui Jethron alimpaan tuliseen pätsiin, esittäen erinäisiä väitteitä, niin Jethrosta, kuin hänen pojastaan, sekä uhkaillen.
Vierailija kirjoitti:
Jeti sanoi, ettei edes tunne siskoa.
Tuskin kukaan muukaan tuntee kaikkia tarjoilijoita, jotka ovat olleet työvuorossa, kun itse on ollut ravintolassa.
Ilmeisesti herra ei pitänyt siitä miten viattomat ravintolaveitsitappelijat oli leimattu mmuuttajiksi.
Näyttäkää mulle tarjoilija, nais tai mies, jolle ei ole vislattu.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti herra ei pitänyt siitä miten viattomat ravintolaveitsitappelijat oli leimattu mmuuttajiksi.
Ilmeisesti ei pitänyt siitä, että Jethro ilmoitti tappelijoiden olleen ulkomaalaistaustaisia, kun samaan aikaan Jethro Makwanin käsityksen mukaan itsekin hyötyy ulkomaalaistaustaisten Jethron ravintolassa pyörittämistä bisneksistä.
Kun se Makwanin viestissä ollut sana "toimittaja" ei tainnut tarkoittaa lehden toimittajaa.
Koska Astro-Jetrolla on isommat jalat.
Makaronilla on pienet jalat eikä kukaan suomaalainen halua sitä.
Siskosta ja äidistään se tykkää kovasti.
Jeti esiintyy mediassa kuninkaan elkein, mutta ukolla on ulosottovelkaa lähes miljoona, käyttää ilmeisesti kovia huumeita ja lietsoo netissä eripuraa tuhansille seuraajilleen. Hieno mies. Noloa jos vielä vislaa työntekijöilleen.
Oho.. Hmmm... Mitäs jos toi onkin totta. Mä tiedän ainakin ihan varmasti yhden ravintolan missä noita hämäräriä bisneksiä on pyöritelty (en tiedä vieläkö).
Ei liity näihin tyyppeihin.
Jetro kehtasi käryttää kulttuurikavereita?
https://www.satakunnankansa.fi/kotimaa/art-2000007034942.html
Hän niin kovasti kärsii että otti ammatikseenkin ottaa turpaansa.
Vierailija kirjoitti:
Oho.. Hmmm... Mitäs jos toi onkin totta. Mä tiedän ainakin ihan varmasti yhden ravintolan missä noita hämäräriä bisneksiä on pyöritelty (en tiedä vieläkö).
Ei liity näihin tyyppeihin.
No sit on. Sitä ei kuitenkaan uhkauksien kera ladella someen.
Vierailija kirjoitti:
Jeti esiintyy mediassa kuninkaan elkein, mutta ukolla on ulosottovelkaa lähes miljoona, käyttää ilmeisesti kovia huumeita ja lietsoo netissä eripuraa tuhansille seuraajilleen. Hieno mies. Noloa jos vielä vislaa työntekijöilleen.
Kiinnostaisi minuakin.