Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten saat miehesi kiihottumaan?

Vierailija
12.07.2021 |

Mitä teet, jotta miehelläsi alkaa kalu heräillä yms? Vinkkejä kaipailisin. Ja onhan näitä mukava lukea muutenkin :)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle taitaa riittää tietynlainen vihjaava katse. :) Tai tietynlainen kielisuudelma. Mutta jos haluan vietellä, niin siihen nyt on sata eri tapaa olemassa ja jokainen toimii.

Vierailija
22/32 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelle taitaa riittää tietynlainen vihjaava katse. :) Tai tietynlainen kielisuudelma. Mutta jos haluan vietellä, niin siihen nyt on sata eri tapaa olemassa ja jokainen toimii.

Te varmastikkin olette nuoripari...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te varmastikkin olette nuoripari...

Noh.. nuori ja nuori, jos ollaan tavattu jo 15 vuotta sitten..

Vierailija
24/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aivan tiedä. Silmissä on jotain kujeilua kun tulee esimerkiksi työhuoneeseeni omastaan, josta heti tiedän (jo isojen) lasten lähteneen ulos. Katse ja pari suudelmaa, ei siinä muuta tarvita että erektio on taattu.

M44

Niin, kyllähän se on totta että se halu on siinä ihmisessä itsessään.. toisilla suurempi toisilla pienempi. Siihen tarvitaan vaan seksuaalinen vihje sen esiintuomiseksi. Jotkut syttyyy helpommin, toiset eivät niinkään.

Vierailija
25/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mies tykkää kovasti kun nostelen kasseja ja samalla imuttelen ja vetelen vartta. Kassit tosiaan tärkeät!

Minkälaiset kassit on kyseessä? Prisman muovikassit vai jotain ekologisempaa? Taidanpa yllättää mieheni tänään kassien nostelulla. Saako olla ostokset sisällä vai nosteletko ilman?

Tulen usein kotiin kassien kanssa ja kuljen mieheni ohi vihjailevasti silmäillen keittiöön, jossa nostan kassit pöydälle ja alan purkamaan lastia.

Mitä teen väärin kun mies ei innostu?

Vierailija
26/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mies tykkää kovasti kun nostelen kasseja ja samalla imuttelen ja vetelen vartta. Kassit tosiaan tärkeät!

Minkälaiset kassit on kyseessä? Prisman muovikassit vai jotain ekologisempaa? Taidanpa yllättää mieheni tänään kassien nostelulla. Saako olla ostokset sisällä vai nosteletko ilman?

Tulen usein kotiin kassien kanssa ja kuljen mieheni ohi vihjailevasti silmäillen keittiöön, jossa nostan kassit pöydälle ja alan purkamaan lastia.

Mitä teen väärin kun mies ei innostu?

Minä olen kummastellut, miksi töitten jälkeen käynnistyvä pölynimurin ulvonta ei näy meinaavan mitään

Vierailija
27/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein riittää, että olen paikalla. Siitä eteenpäin sitten kehonliikkeiden ja katseiden ja hymyn kautta sanoihin, varmaan eniten vaivaa näen silloin kun järjestän striptease-esityksen ja koskettelen miestä pitkään erilaisilla "hyvänäpitovälineillä" (mm. pehmeä sulkahuiska ja luotivibraattori). Se, että mies kestää strippaamisen ja hyvänäpidon ja malttaa olla heti siirtymättä seksiin vaatii käytännössä sen että on lauennut jo ainakin kerran. Yritän aina keksiä uusia tapoja kiihottaa miestä. En siksi että ei kiihottuisi tai että kiihottuminen olisi jotenkin vaikeaa hänelle vaan siksi koska se on mun mielestä kivaa. 11 vuotta yhdessä.

Vierailija
28/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on viikon tai ylikin antamatta, niin tuo tuntuu kiihottuvan ihan itsekseen.

Vierailija
29/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerkeä oikein vihjailemaan. Riittää kun illalla sujahtaa lakanoihin tai aamulla saa silmät auki, niin heppi on tanassa :D

No kyllä kuitenkin suutelen eri paikkoja, hyväilen, kuiskailen, puristan takapuolesta, hyväilen/hieron palleja yms

Vierailija
30/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki pitää tehdä vaikeaksi. Miehelle voi sanoa suoraan että panettaa tai alatte vain ottaan suihin.

Sama kuin koiralle opetatte että käden heilautus tarkoittaa kierimistä. Mieski oppii hipsuttelun tarkoittavan nussimista. Ei siitä asian esille tuomisen tyylistä mitään kiksejä saa

Vierailija
31/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki pitää tehdä vaikeaksi. Miehelle voi sanoa suoraan että panettaa tai alatte vain ottaan suihin.

Sama kuin koiralle opetatte että käden heilautus tarkoittaa kierimistä. Mieski oppii hipsuttelun tarkoittavan nussimista. Ei siitä asian esille tuomisen tyylistä mitään kiksejä saa

Ei ”mua panettas” saa kyllä minulta vastakaikua. Kyllä vähän puolin ja toisin pitää toiselle saada fiilis kohdalleen. Tai joskus tuollaisesta, jos enemmän vaatimalla vaadittu, niin olen nuollut muutaman kerran rajalle ja jättänyt hommat sitten siihen. Sitten vain yhdessä ulkoilemaan, etten vahingossa sortuisi itse ihan heti. Kotiin palattua sitten on jo tunnelma kohdillaan.

Vierailija
32/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi