Tinder ei ollutkaan niin hyvä idea, koska nyt mun pitäisi ravata useita kertoja viikossa treffeillä naisten kanssa, enkä osaa sanoa ei
Olen liian kiltti. Miten voisin kovettaa itseäni vähän? Ahdistavinta on, kun joudun kierrellä ja kaarella, koska en viitsi suoraan sanoa, että minulla on jo sovittuna neljät treffit tälle viikolle ja siksi en voi juuri sinun kanssasi lähteä treffeille. En halua kenenkään naisen tuntevan iteänsä vähemmäksi kuin muut naiset.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen itseboostaus. Valitettaasti tämä tarina on epätosi. Eli taas tätä u l i kamaa.
Ihan hyvin saattaa olla totta. Mun ex olisi voinut kirjoittaa vastaavan aloituksen.
No ehkä se onkin juuri siitä syystä ex.
Kyllä. Siellä on varmaan mallimimmejä oven takana jonossa odottamassa vuoroaan vielä näin vuosienkin jälkeen.
Mulla sama ongelma, ja kaikki haluaa jatkaa kun ne näkee mun vaurauden.
Aloittaja:
Minusta on ok, jos sanot vain, että sinulla on kiire tällä viikolla ja kysyt, voitko palata asiaan seuraavan viikon alussa. En alkaisi valehtelemaan. Kyllä naiset ymmärtävät, että kun etsit kumppania, tapaat myös muita Tinderistä.
N
Mulla sama juttu. Vaimokin jo ihmettelee miksi mulla on joka ilta menoa.
Okei, kai mun pitää sitten alkaa vain valehtelemaan. Tuntuu vain jotenkin ajatuksena ihan perseestä ja täysin väärältä, jos hän juuri on vaikka lopulta se oikea. Miten kerron valehdelleeni jo heti alusta asti? En tiedä, ehkä alan vain seurustelemaan seuraavan halukkaan kanssa ja poistan tinderin.