Onko noloa jos 30v nainen pitää aina huppareita?
Kommentit (18)
Minä pidän. Ihan sama mulle jos on noloa tai on olematta.
Olen 50 ja pidän huppareita tai vastaavia arkena, kun on liian kylmä teepaitaisillaan mutta liian lämmin pitää oikeaa takkia.
Itse olen 52 ja pidän huppareita silloin kun on viileää. Eli mun mielestä ei ole noloa, niitä nyt voi käyttää kuka haluaa, mutta en olekkaan mikään vaatteilla koreilija.
Ei noloa mutta ihmettelen miten joku voi pitää hupparia tämmöisellä helteellä
Nolo nolon kyselijä. Mitä hitsin noloooooo
Ei. Käytän itsekin. Eikä kyllä kiinnosta pätkääkään onko noloa vai ei.
N51
Nämä kuuluvat vihervasemmistoon ja tykkäävät töhrimisestä, kun kuvittelevat olevansa taiteellisesti lahjakkaita. Suosittelen välttämään ja muista ei katsekontaktia koskaan.
Vierailija kirjoitti:
On noloa, jos pitää hupparia vaikkapa jonkun häissä tai muissa tilaisuuksissa, joissa on selkeä pukukoodi. Muuten ei.
Miksi joku ylipäätään haluaa pitää päänsä hupparin peitossa? Se rajoittaa näkökenttää sivulle kuin laput hevosen silmillä ja pää hikoaa tarpeettomasti. Hupparit sopivat korkeintaan alaikäisille koululaisille.
Ei. Noloa on kysyä muilta mielipidettä siitä, miten pukeutua. Jokainen pukeutukoot vaikka säkkiin, jos mieli tekee.
Olen 46 ja pidän hupparia silloin kun huvittaa, ei kuulu kenellekään. Harvemmin kyllä sitä huppua pidän päässä kun en ole mikään roadman kuitenkaan. :D Hupparit on kivoja ja rentoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On noloa, jos pitää hupparia vaikkapa jonkun häissä tai muissa tilaisuuksissa, joissa on selkeä pukukoodi. Muuten ei.
Miksi joku ylipäätään haluaa pitää päänsä hupparin peitossa? Se rajoittaa näkökenttää sivulle kuin laput hevosen silmillä ja pää hikoaa tarpeettomasti. Hupparit sopivat korkeintaan alaikäisille koululaisille.
Huppua ei ole pakko pitää päässä koko ajan. Sen voi vetää päälle jos sataa tai tuulee tai on muuten kylmä. Tämä on pukeutumisen perusasioita joka pitäisi oppia jo pikkulapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huppua ei ole pakko pitää päässä koko ajan. Sen voi vetää päälle jos sataa tai tuulee tai on muuten kylmä. Tämä on pukeutumisen perusasioita joka pitäisi oppia jo pikkulapsena.
Jep, mä tykkään pitää huppua esim. pyöräillessä koska siten hiukset ei mene silmille eikä sekaisin, ja suojaa myös ötököiltä, kertakaikkiaan käytännöllinen vaate. N34 ainiin ja aloittajalle vielä: noloa on ainoastaan tuo ikä-ja sukupuolirasismi mitkä sait tungettua peräti samaan aloitukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa tälle palstalle kirjoittelijoista on jäänyt henkisesti ja älyllisesti teini-ikäisen tasolle.
Ei ole noloa. Huppari on paras vaate. Itse en ostaa yhtään huputonta yläosaa. Myös juhla vaatteessa voi olla huppu. Itse olen sellaisen ommellut. Hihattomassa hellepusetossakin on huppu, sekä laamapaidassa,
Huppu on huippu kirjoitti:
Ei ole noloa. Huppari on paras vaate. Itse en ostaa yhtään huputonta yläosaa. Myös juhla vaatteessa voi olla huppu. Itse olen sellaisen ommellut. Hihattomassa hellepusetossakin on huppu, sekä laamapaidassa,
Entä uima puvussa?