Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin hesburgerista juustohampurilaisen tukevalle kummitytölle, kuulin kuinka myyjät supisivat toisilleen "siinä lähtee lehmäpihvi lehmälle"

Vierailija
12.07.2021 |

Eikö noilla ihmisillä ole mitään vastuuta, jotka ottavat ihmisiä töihin? Onneksi tyttö ei kuullut kun odotti autossa ja kuulokkeet päässä. Viimeinen kerta kun tuossa paikassa käymme. Ja kummityttö ihan normaalipainoinen/vielä vähän lapsenpyöreä 11v. En jättänyt valitusta kun oli kiire, mutten tiedä pitäisikö? Lukeeko niitä ainoastaan nuo samat ihmiset ja heittävät roskiin?

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavia mollataan varsikin teinien taholta aivan avoimesti. Niinpä nytkin kun on kuuma en viitsi rannalle mennä kun tulen vain allepäin siitä supinasta ja hihityksestä.  Enkä ole kuin ns. pyöreä, en suuren suuri.  Hikoilen mieluumin kotona poissa silmistä.

Jossain kohtaa niin sanottu "koulutus/sivistys on mennyt metsään. Tämän päivän somenuoret elää valheen ja näennäisyyksien viidakossa.

Vierailija
82/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavia mollataan varsikin teinien taholta aivan avoimesti. Niinpä nytkin kun on kuuma en viitsi rannalle mennä kun tulen vain allepäin siitä supinasta ja hihityksestä.  Enkä ole kuin ns. pyöreä, en suuren suuri.  Hikoilen mieluumin kotona poissa silmistä.

Jossain kohtaa niin sanottu "koulutus/sivistys on mennyt metsään. Tämän päivän somenuoret elää valheen ja näennäisyyksien viidakossa.

tai sitten nuoriso on valveutunempaa ja syö terveellisesti ja liikkuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä nähnyt hesessä tai vastaavassa paikassa normipainoista ihmistä?

Monta kertaa. Oon käynyt myös työkaverien kanssa lounaalla niissä.

Vierailija
84/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työskennellyt opintojen ohessa vuosien varrella yli kymmenessä pikaruokapaikassa ja yhdessäkään ei kukaan ole kommentoinut asiakkaita, paitsi jos täytyi purkaa asiakkaan asiatonta käytöstä jollekin. En usko tätä yhtään. Niissä matalapalkkatöissä on ahkeria, kunnianhimoisia nuoria jotka haluavat työkokemusta ja tienata omat rahansa.

Jeps. Kun koskaan kukaan ahkera nuori ei ole sanonut mitään väärää.

Vierailija
85/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALOITTELIJA mainitsi , että lasta pilkattiin!

Mikä Sinä Itse sitten olet!Pilkkaat täällä ihmisiä!

Häpeä!kuule siinä Lukutaidolla ole mitään merkitystä kun Kuitenkin asiakas on kuullut että lasta pilkattiin SE riittää, että että siihen ettei Asiakas saanut Asiallista Kohtelua , muuten Kyllä olen lukutaitoinen mies sun luku ja käytöksesi laita on?

Vierailija
86/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas kummaa kun suurin osa teineistä on itse lihavia.

Vierailija
87/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

كل الناس يعادلون، لقد كنت سلوكا في عشرة، في عملي، في عملي، أرى كل نوع من الناس، لا ينبغي بناء أي شخص، بأي حال من الأحوال في تنوعهم، ولا أحزاب في أفكار معاناتهم، إما الآن واضح!؟

Vierailija
88/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ALOITTELIJA mainitsi , että lasta pilkattiin!

Mikä Sinä Itse sitten olet!Pilkkaat täällä ihmisiä!

Häpeä!kuule siinä Lukutaidolla ole mitään merkitystä kun Kuitenkin asiakas on kuullut että lasta pilkattiin SE riittää, että että siihen ettei Asiakas saanut Asiallista Kohtelua , muuten Kyllä olen lukutaitoinen mies sun luku ja käytöksesi laita on?

Onko sun mielestä yllättävää, että tämä palsta on täynnä kiusaajia? Sillä ei ole merkitystä onko lasta pilkattu vai ei, vaan sillä että nämä täällä pääsee, siis VAUVAPALSTALLA, pätemään lukutaidoista. Ehdottomasti olen lapsen puolella.

Vierailija
89/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen havainnut , että Vauva Keskustelu palstalla on Kiusaajia , onko heillä Hyvä mieli!

Ja Hyvä elämä , Kuolisi kiusaajat sais muut täällä Elää rauhassa!

Vierailija
90/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALAPEUKUTTAJAT , .. 💀💀☠️🏴‍☠️!⚰️⚰️⚰️

aa!

Vierailija
91/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai pitää tehdä valitus.

Vierailija
92/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai näkivät sinne parkkipaikalle asti, kuinka lihava lapsi odotti burgeria? En usko juttuasi.

Et oo sit kuullu autokaistasta?

"Onneksi tyttö ei kuullut kun odotti autossa ja kuulokkeet päässä"

Yleensä autossa odotetaan parkkipaikalla....

Missä AP oli jos kerta tyttö ODOTTI autossa?

Tämä tarina on täyttä potaskaa.

Huono provon yritelmä...

Olin hakemassa sitä ateriaa sisältä. Mutta en odottanutkaan, että täällä saisi yhtäkään järkevää vastausta. Pyörätuolia ei niinvaan yhden parin minuutin ruuan hakemiseen kannata/suositella purkaa jos mahdollista noutaa ruoka sisältä.

Ap

Tää provo vaan huononee huononemistaan. :D

Vierailija
93/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun lihavat näistä läskittelyistä ja lehmittelyistä loukkaantuvat niin kauan myös lihavuuteen liittyy tietty stigma. Se, että lihavat itsekin yhtyy siihen yleiseen mielipiteeseen, että lihava on arvottomampi, tyhmempi, rumempi ja laiskempi kuin hoikka. Lopettakaa jo se. Itse olen läski enkä todellakaan pahoita mieltäni jos joku painostani jotain sanoo. Ihan ylpeydellä kannan kiloni. Maailma olisi tylsä jos kaikki olisi samasta muotista tehty. Lihaville yksi neuvo: Kasvattakaa itsetunto! Läskivihaajat: Pysähtykää vaikka sekunniksi miettimään miksi lihavuus aiheuttaa teissä raivoa.

N25

Vierailija
94/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa iltalehteen niin tekevät ison jutun tästä asiasta.

Vierailija
95/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottajako täällä itse haukkuu ihmisiä jotka puuttuu jutun epäloogisuuksiin vai oikeestiko jengi lukee vaan otsikon ja pari sanaa varsinaisesta jutusta 😳

Vierailija
96/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa soittaa iltalehteen niin tekevät ison jutun tästä asiasta.

Ja nimenomaan juttu tällaisenaan kun se on täällä kerrottu, johan siinä nauraa naurismaan aidatkin.

Vierailija
97/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf..

Vierailija
98/98 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koulukiusaaja yksi haukku mua 3 vuotta yläasteella lehmikseksi. Nyt sen isä kuoli ja lehdessä oli iso kirjoitus siitä. Iloitsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi