Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin hesburgerista juustohampurilaisen tukevalle kummitytölle, kuulin kuinka myyjät supisivat toisilleen "siinä lähtee lehmäpihvi lehmälle"

Vierailija
12.07.2021 |

Eikö noilla ihmisillä ole mitään vastuuta, jotka ottavat ihmisiä töihin? Onneksi tyttö ei kuullut kun odotti autossa ja kuulokkeet päässä. Viimeinen kerta kun tuossa paikassa käymme. Ja kummityttö ihan normaalipainoinen/vielä vähän lapsenpyöreä 11v. En jättänyt valitusta kun oli kiire, mutten tiedä pitäisikö? Lukeeko niitä ainoastaan nuo samat ihmiset ja heittävät roskiin?

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 höpö, höpö taas. Ihan kuin myyjät jaksaisivat miettiä jokaista punkeroa, joka niitä annoksia ostaa.

Vierailija
42/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vielä kyselet, TIETYSTI ANNAN FEEDBACKIÄ, en voi käsittää, että et jo tehnyt, äkkiä nyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai näkivät sinne parkkipaikalle asti, kuinka lihava lapsi odotti burgeria? En usko juttuasi.

Et oo sit kuullu autokaistasta?

"Onneksi tyttö ei kuullut kun odotti autossa ja kuulokkeet päässä"

Yleensä autossa odotetaan parkkipaikalla....

Missä AP oli jos kerta tyttö ODOTTI autossa?

Tämä tarina on täyttä potaskaa.

Huono provon yritelmä...

Olin hakemassa sitä ateriaa sisältä. Mutta en odottanutkaan, että täällä saisi yhtäkään järkevää vastausta. Pyörätuolia ei niinvaan yhden parin minuutin ruuan hakemiseen kannata/suositella purkaa jos mahdollista noutaa ruoka sisältä.

Ap

Ai nyt tähän tarinaan tuli mukaan pyörätuoli.

Vierailija
44/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi vähän samanlainen tilanne, paitsi ollaan ihan aikuisia ja mun ystävä oli kohteena. Ystäväni lähti itkien autoon, mä nostin hirveän metelin. Hyvin rakentavasti kerroin miten turhia he ovat ja valitin jälkikäteen ihan joka taholle ja aina vaan ylemmäs. Toivottavasti nolasin heidät kunnolla.

Ei läskeillä ole ystäviä. Ai mistäkö tiedän? Oikea ystävä tsemppaisi ruokavalion kanssa ja vaihtaisi rupattelutuokion jätskikiskalla reippaaksi kävelylenkiksi.

Oikea ystävä ymmärtää, että toiselle ei ryhdytä antamaan laihdutusneuvoja ellei niitä pyydetä. Saati että ryhtyisi oikein vaatimaan, että "läski" vaihtaa jätskikiskan kävelylenkkiin. Mahtaakoham sinullakaan ole niitä ystäviä jos määräilet heitä tuolla tavalla.

Suomalaisista on muuten jo puolet ylipainoisia. Ilmeisesti siis näin suurella osalla kansasta ei mielestäsi ole ystäviä.

Vierailija
45/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koin samantapaisen tilanteen kun toimin henkilökohtaisena avustajana aikoinaan. Avustettava oli lihava, kehitysvammainen mies, joka ei osannut puhua kunnolla. Tilasin hänen puolestaan lasten aterian (mies halusi sen lelun)

Ensin myyjä intti, että lastenateriat ovat aikuisille. Kerroin että ks. herra oli n. 5-vuotiaan tasolla henkisesti. No ei käynyt. Vein avustettavan takaisin hoitokotiin turvallisten aikuisten äärelle ja ajoin uudestaan samaan paikkaan. Otin matkalta 5v kummilapsen mukaan, koska meidän oli aikomus joka tapauksessa mennä puistoon sinä iltana. Sama myyjä sanoi, etteivät myy kun kusetan kuitenkin. En tajua miten heiltä olisi ollut pois yhden lasten aterian myynti, että piti inttää. "Ei se lelu kumminkaan lapselle  tule vaan sille "semmoiselle" 

Ei voi kyllä tämäkään pitää paikkaansa, kyllä se lastenateria on ihan "tuotepaketti" jonka saa ostaa ihan minkä ikäiselle tahansa ja miksi niitä myyjiä edes kiinnostaisi, että kenelle sitä ollaan ostamassa?

Hohhoijaa nyt näitten juttujen kanssa :D

Joo tää nyt menee niin paksuksi, että ei mitenkään voi uskoa. Oon ostanut autokaistalta vaikka kuinka monet lastenateriat, eikä kukaan ole kysynyt syönkö ne itse vain kenelle olen viemässä.

Vierailija
46/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai näkivät sinne parkkipaikalle asti, kuinka lihava lapsi odotti burgeria? En usko juttuasi.

Et oo sit oppinut lukemaan? Tyttö odotti autossa!

Odotti autossa!!! Odotti parkkipaikalla tai autokaistalla. Ei ole tarkennettu missä auto on. Opettele itse lukemaan.

Ei autokaistalle parkkeerata siksi aikaa kun käy sisältä hakemassa ruokaa.

Eli auto EI ollut autokaistalla, ja jos olikin niin väärin tehty....

Niin. Se tyttöhän ei voinut sun mielestä odottaa autossa, kun se oli autokaistalla? Mitä se sun mielestä sitten teki jos ei odottanut? Odotti lasta tai latasi haulikon piippua?

Vierailija
47/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta en usko. Ettei vaan olisi joku päänsisäinen oman tunnon ääni ollut nyt äänessä? Ei meitä työntekijöitä kiinnosta asiakkaiden ulkomuoto ja yleensä on sen verran kiirettä ettei koko asiaa ehdi edes ajatella. t. Hesburgerin työntekijä

Vierailija
48/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotti autossa!!! Odotti parkkipaikalla tai autokaistalla. Ei ole tarkennettu missä auto on. Opettele itse lukemaan.

Vttu sä olet spede.

Menetkö sä autokaistalle, jätät auton siihen ja menet sisälle ostamaan eväät?

Vierailija
49/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä viddua, pitkääkö mun mennä Heseen, kerro mikä Hese ja missä, asia selkenee aika pian, miten asiakkaille puhutaan. Vidun örkit!

Vierailija
50/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ees  ostaa jollekki valmiiksi lihavalle  hesen juttuja?

Oisit antanu porkkanan sille.

Vierailija
51/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät palautetta ja vaadit uuden hampurilaisen kaikkine lisukkeineen.

Vierailija
52/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vttu sä olet spede.

Ehkä sinä menet.

Vierailija
53/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menet ja kaivat esiin juuri sen Hesen jossa asioit, otat esimiehen yhteystiedot ja annat palaa, arvaa, siis arvaa viis kertaa, ottaisinko minä yhteyttä, TAKUULLA OTTAISIN, nuo berkeleen rasvaiset hampurilaisen tekijät paistavat niitä pihvejä ja tekevät annoksia ja pitävät nokkansa muuten kiinni.

Vierailija
54/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla puhutaan asiakkaista. Oli ne sitten Hesen tai terveysaseman - kaikki puhuu.

Vierailija
55/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vttu sä olet spede.

Ehkä sinä menet.

Vau sä osaat melkeen lukea 🙄 se pentu oli autossa ja ap sisällä hesessä.

Vierailija
56/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätät palautetta ja vaadit uuden hampurilaisen kaikkine lisukkeineen.

ja "tytölle" kans

Vierailija
57/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautetta yritykseen.

Joku aika sitten oli juttu mm. uimavalvojien asiattomuuksista, jossa arvioivat uimassakävijöitä. Tämäkin sietäisi saada valoa…

Vierailija
58/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkialla puhutaan asiakkaista. Oli ne sitten Hesen tai terveysaseman - kaikki puhuu.

Minusta huvittavinta on ”koulun asiakkaat” - siis oppilaat!

Vierailija
59/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nähty tiskiltä sinne autoon.

Tarkotti sinua lehmä

Vierailija
60/98 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lehmäpihvi lehmälle" 😂

Oliko ne myyjät 6-vuotiaita? Olisit ilmiantanut hesen poliisille lapsityövoiman käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän