Miksi ihmiset haluaa innolla matkustaa johonkin Thaimaahan, mutta kitisevät nyt, kun Suomessa on samanlaiset kelit?
Kommentit (42)
En halua matkustaa Thaimaahan, haluan matkustaa Islantiin.
Vierailija kirjoitti:
No tuu sitten tekeen mulle todella halpoja drinkkejä ja hiero niskaa. Keikuta persettä. Anna hieronta happy endillä. Sitten en valita.
Niitten lentojen hinnalla saat aika monta drinkkiä ja niskahierontaa Suomessa.
Juu. 100% Suomalaista matkustaakin Thaikkuun jatkuvasti. Aivan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hikoilevat siat, läskit ja huonokuntoiset helteistä valittaa.
Onpas helle tehnyt sinusta oikean ällöttävän raivopään. No, kumoan tältä istumalta sun typerät väitteesi. Olen 170, 59, erittäin hyväkuntoinen, terve, en polta, en käytä alkoholia.. Enkä kestä tällaista käristymistä. Ei ole suomalaiselle sopivaa hirmuhelle. Kesä olis mukava, jos olisi viileämpää, sellaista +20-+23. Valitan valitan ja taas valitan. Mitäs tähän murjaiset, tollo?
Ei se mistään suomalaisuudesta johdu vaan se johtuu paskoista geeneistä kun et kestä lämpöä.
Minä kestän hyvin näitä lämpöjä ja ei haittaa vaikka olisi enemmänkin.
Tollottelu on lapsellista, voisit alkaa pikku hiljaa aikuistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuu sitten tekeen mulle todella halpoja drinkkejä ja hiero niskaa. Keikuta persettä. Anna hieronta happy endillä. Sitten en valita.
Niitten lentojen hinnalla saat aika monta drinkkiä ja niskahierontaa Suomessa.
No jaa.
Oletetaan, että drinkki maksaa baarissa 14€.
Otetaan vaikka 15 drinkkiä (210€)
Niskahierontasarja, 3 kertaa, (94€)
Otetaan kaksi sellasta (188€)
Yhteensä: 398€
Halvin lento Bangkokiin, mitä sekunnin googletuksella löysin: 399€
Hauskuuden määrää ei taas edes kannata vertailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hikoilevat siat, läskit ja huonokuntoiset helteistä valittaa.
Onpas helle tehnyt sinusta oikean ällöttävän raivopään. No, kumoan tältä istumalta sun typerät väitteesi. Olen 170, 59, erittäin hyväkuntoinen, terve, en polta, en käytä alkoholia.. Enkä kestä tällaista käristymistä. Ei ole suomalaiselle sopivaa hirmuhelle. Kesä olis mukava, jos olisi viileämpää, sellaista +20-+23. Valitan valitan ja taas valitan. Mitäs tähän murjaiset, tollo?
Ei se mistään suomalaisuudesta johdu vaan se johtuu paskoista geeneistä kun et kestä lämpöä.
Minä kestän hyvin näitä lämpöjä ja ei haittaa vaikka olisi enemmänkin.
Tollottelu on lapsellista, voisit alkaa pikku hiljaa aikuistumaan.
Niin, hikoileviksi sioiksi ja läskeiksi haukkuminen onkin erittäin aikuismaista.
6 miljoonaa ihmistä niin juu, toki ne on ne samat.
Enpä ole siellä käynyt, mutta oletan, että siellä on kaikki lämmöstä huolimatta halvempaa. Asuminen, alkoholi, ruoka, eskortit, taksit, junat ja muut palvelut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei ole. Esim jo suomessa helle lapissa ja helle etelässä on erilaisia.
Niin, silloin, kun lapissa on helle, lämpötila ei laske edes yöksi, koska aurinko paistaa 24/7.
Thaimaassa sensijaan aurinko laskee hyvissä ajoin illalla, ja laskee ihan kunnolla, eikä niin kuin Etelä-Suomen kesässä, hädin tuskin horisontin alapuolelle.
No laskeehan lämpötila illalla ja yöllä, vaikka aurinko ei laskekaan. Mitä ihmettä horiset? Kyllähän se nyt huomaa ihan selvästi.
Muuten esim. Bangkokissa on tänään +34 ja yön alin +26.
Ympäristötietoiset poikaporukat matkustavat nykyään Berliiniin lomailemaan.
En kitise ollenkaan, vaan nautin kesästä! Thaimaahan en mene enää ikinä. Kerta riitti! 🤮
Jos hikoilet kuin sika Thaimaassa, voit leuhkia tutuille kuinka ihanan lämmintä oli. Kotimaassa ne tietää totuuden ja näkevät ryytyneen olemuksesi.
Vierailija kirjoitti:
No kun se ilmastointi.
Ja maapallo kiittää, kun ensin lennetään toiselle puolelle planeettaa lämmön ja auringon perässä, jotta voidaan viettää valtaosa ajasta ilmastoiduissa tiloissa, jotka on keinotekoisesti viilennetty.
Tämä on niin yksoikoisen ihmisen kysymys kuin olla ja voi.
Ensin tämä lämpötila-asia, kun se tuntuu olevan monien luulevien mielestä ainoa syy matkustaa (ainakin niiden, jotka eivät itse matkusta).
On ihan eri asia kärvistellä helteessä kaupungin kivierämaassa tai metsän keskellä Suomessa, kuin siemailla kylmää drinkkiä palmujen alla uima-altaalla, joka sijaitsee hotellin upeassa puutarhassa ihan meren rannalla. Voi valita pulahtaako meren aaltoihin vai altaaseen, ei siellä kuuma ehdi tulla. Kuumempi täällä kerrostaloasunnossa on kuin ilmastoidussa Thaimaan tai Kreikan hotellissa.
Toiseksi matkustuksen syy ei ole ainakaan minulla koskaan pelkkä sää.
Erilaisten kulttuurien kokeminen, upeat kotimaasta poikkeavat maisemat ja eksoottiset nähtävyydet, erilaiset kielet, tavat, ruuat, ihmiset…jne. Ulkomaanmatkalle lähdetään pois omasta arjesta kokemaan jotain silloin, kun on tarve saada kokemuksia, mitä ei kotimaasta löydy. Ja kyllä, matkustan myös Suomessa.
En todellakaan ole matkustanut Thaimaahan, enkä matkusta vaikka ilmaiseksi pääsisin.
Thaimaassa ei helle tunnu näin tukalalta. . Siksi.
Thaimaassa saa pillua helpommin ja naiset ovat muutenkin ystävällisiä eivätkä tuittuile miehille, kuten Suomessa usein naisilla on tapana. Feminismi on saanut paljon aikaan vahinkoa. Thaimaahan vetää myös edulliben, hyvä ja laaja palvelusektori ja rikas ruokakuttuuri.
Thaimaahan mut vetää hieronta joka Suomessa maksaa liikaa