Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon ylipaino sekakaunassa

Vierailija
12.07.2021 |

Ollaan kaveriporukalla oltu muutamia kertoa sekanaunassa. Kavereiden vaimot/tyttöystävät ovat hyväkuntoisia ja hoikkia, kun taas omani on reilusti ylipainoinen. Vaimoni tykkää saunoa ja hän on sen verran likinäköinen, että tuskin esim näkee kavereitteni varustuksia, mikä on itselleni helpotus, koska en omaa sitä porukan suurinta vehjettä. Sekasaunassa kun naiset lähtevät porukalla vilvoittelemaan, oma vaimoni muiden mukana, niin läskit vaan hytkyy hänen keinahdelleessaan ulos. Yleensä saan kavereiltani näissä tilanteissa sääliviä katseita. Toisaalta tässä tulee myös sellainen veljellinen olo, että kaveria ei jätetä. Tosiasia on kuitenkin se, että hieman hävettää, kun vaimo on niin tuhdissa kunnossa ja muut näkevät hänet. Enkä uskalla sanoa hänelle asiasta, koska sitten hän suuttuu ja loukkaantuu. Tämä on hermoja raastava tilanne, enkä tiedä mitä tehdä asialle.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sekasaunoissa on parasta, että ihmiset ovat niin erilaisia. Kaikki omalla tavallaan seksikkäitä.

Vaimoni on hoikka ja pienirintainen, mutta lantio ja takamus ovat eriparia. Niissä on kokoa ja muotoa. Monet vaimon kavereista ovat aika isorintaisia, mutta takamus ei ole kellään yhtä hyvä kuin vaimollani. On mahtavaa katsella yhtä aikaa täydellisiä rintoja ja täydellistä takamusta eri vartaloissa. Huomaa, että myös saunassa olevien miesten katseet hakeutuvat vaimooni. Erilaisuus viehättää.

Vierailija
22/23 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sekasaunoissa on parasta, että ihmiset ovat niin erilaisia. Kaikki omalla tavallaan seksikkäitä.

Vaimoni on hoikka ja pienirintainen, mutta lantio ja takamus ovat eriparia. Niissä on kokoa ja muotoa. Monet vaimon kavereista ovat aika isorintaisia, mutta takamus ei ole kellään yhtä hyvä kuin vaimollani. On mahtavaa katsella yhtä aikaa täydellisiä rintoja ja täydellistä takamusta eri vartaloissa. Huomaa, että myös saunassa olevien miesten katseet hakeutuvat vaimooni. Erilaisuus viehättää.

Olen sekasaunoessa huomannut etenkin nuorten miesten arvioivat katseet kulkevan päästä varpaisiin. Luulen, että kyseessä on vertailu kotiolohin 😌.

Korjatkaa, jos olen väärässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että vaimollasi on itsetunto kohdillaan ja todennäköisesti sen verran kivat muodot kuitenkin, että kehtaa esitellä. Minä olen hoikka, mutta en koskaan suostuisi sekasaunaan, koska vartaloni on ihan paska ja ällöttää itseänikin. Hyvä kun juuri ja juuri puolison kanssa pystyn saunomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi