Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehesi hemmottelee sinua ja osoittaa, että olet tärkeä?

Vierailija
12.07.2021 |

Kysyn asiaa koska olen todennut olleeni parisuhteissani aivan liian vähään tyytyvä. Olen vetänyt itseäni solmuun kelvatakseni, olen luopunut itselleni tärkeistä asioista raivatakseni aikaa jne. Olen suorastaan kerjännut rakkautta mukautumalla. Yritän opetella tervettä itsekkyyttä sekä ajatella, että minä olen arvokas. Peruskauraa varmasti heille, jotka ovat kasvatuksensa ansiosta kokeneet hyväksyntää jo lapsuudessaan.

Millaista käytöstä sopii edellyttää ”parisuhdemateriaalia” olevalta mieheltä? Olen itse hyvin toimeentuleva ja olen valitettavasti huomannut miehissä kullankaivajia, jotka mielellään solahtisivat seuraani minusta hyötyen. Miten tunnistan miehen, joka ihan oikeasti haluaa MINUT eikä pelkää elintasonsa nostoa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa mulle meisseliä, AINA, kun olen sitä vailla. Ihan parasta hemmottelua.

Vierailija
2/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo joskus kukkia ja halaa hellästi, toisinaan tulee taakse ja kietoo kätensä ympärilleni ja kertoo että tyykkä musta, on se sellainen aina että huomioi munkin, romanttinen höpsö se on, en valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa miellyttää kaikissa asioissa, kehuu ulkonäköä, naisellisuutta ja luonnetta. Ikävöi ja laittaa töistä viestejä. Ja mistään alkuhuumasta ei ole kyse, olemme olleet naimisissakin yli 20 vuotta, yhdessä vielä pitempään.

Vierailija
4/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormettaa ja nuolee

Vierailija
5/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Vierailija
6/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo joskus kukkia ja halaa hellästi, toisinaan tulee taakse ja kietoo kätensä ympärilleni ja kertoo että tyykkä musta, on se sellainen aina että huomioi munkin, romanttinen höpsö se on, en valita.

Työntäytyykö peppuusi silloin myös palkitaksesi sinut?

Vierailija
7/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa mun lukea kirjaa ja imuroi koko asunnon ja pesee lattiat. Se on kyllä kiva piirre hänessä. Aluksi vähän nolotti löhötä toisen luututessa mutta ei enää.

Vierailija
8/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sormettaa ja nuolee

Kaikkihan tota tekee. Yhden illan hoidotkin. Ainakin minulle.

Vierailija
9/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa miellyttää kaikissa asioissa, kehuu ulkonäköä, naisellisuutta ja luonnetta. Ikävöi ja laittaa töistä viestejä. Ja mistään alkuhuumasta ei ole kyse, olemme olleet naimisissakin yli 20 vuotta, yhdessä vielä pitempään.

Hyi, aika takertuva äijä sulla.

Vierailija
10/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ravintolaan syömään kerran viikossa

Vierailija
11/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, aika takertuva äijä sulla.

Juuri sopiva ja paras mulle. Järjettömän komea ja pitkä köriläs myös, huippuälykäs, täydellinen. Kiva jos et tykkää niin on edes yksi ihailija vähemmän (vai oletko mies?).

Vierailija
12/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'( 

Vierailija
13/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paneskele firman naisia. Muut miehet siellä niitä vaan panee.

Vierailija
14/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie minut johkiin kauniiseen paikkaan missä nuolee ja tekee ruoan. Minä saan vain nauttia luonnosta. Toisinaan kertoo miksi tykkää olla kanssani. Pieniä huomionosoituksia arjessa. Kohtelen häntä myös hyvin ja seksiä on ym. Jos se mies ei ole elämäänsä tyytyväineb tai häntä kohdellaan huonosti, niin tuskin kukaan ihminen silloin haluaa toista miellyttää. Täällä on osalla valloillaan käsitys että se mies on jokin vihollinen, ei ihme että suhde ei toimi. Kannattaa katsoa sinne peiliin, sillä parisuhde on kahden ihmisen suhde, ei yhden.

Vierailija
15/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie minut johkiin kauniiseen paikkaan missä nuolee ja tekee ruoan. Minä saan vain nauttia luonnosta. Toisinaan kertoo miksi tykkää olla kanssani. Pieniä huomionosoituksia arjessa. Kohtelen häntä myös hyvin ja seksiä on ym. Jos se mies ei ole elämäänsä tyytyväineb tai häntä kohdellaan huonosti, niin tuskin kukaan ihminen silloin haluaa toista miellyttää. Täällä on osalla valloillaan käsitys että se mies on jokin vihollinen, ei ihme että suhde ei toimi. Kannattaa katsoa sinne peiliin, sillä parisuhde on kahden ihmisen suhde, ei yhden.

Totta turiset. Mun mieheni hemmottelee monin tavoin (josta esitin edellä vain pienen osan) ja itse yritän panna vielä paremmaksi. Sillä tavalla syntyy hyvän kierre, joka ei välttämättä koskaan katkea. Varma ei tietysti koskaan voi olla, mutta silti voi olla jo tähänastisesta kiitollinen.

Vierailija
16/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta turiset. Mun mieheni hemmottelee monin tavoin (josta esitin edellä vain pienen osan) ja itse yritän panna vielä paremmaksi. Sillä tavalla syntyy hyvän kierre, joka ei välttämättä koskaan katkea. Varma ei tietysti koskaan voi olla, mutta silti voi olla jo tähänastisesta kiitollinen.

Niin se menee. Jos tämä joskus loppuu, muistelen tätä siltikin lämmöllä. Ehkä ei lopu kun muistaa olla kiitollinen ja näyttää sen myös sille kumppanille, positiivinen kierre. Aiemmissa suhteissa vaadin liikaa tarpeitani täytettäväksi, eikä se pidemmänpäälle kanna. Miehelle pitää myös tulla hyvä mieli siitä, että tekee minulle hyvän mielen. Aikuismainen ja rehellinen kommunikaatio on äärimmäisen tärkeää puolin ja toisin.

Vierailija
17/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaa joka päivä, että rakastaa ja arvostaa minua. Katseilla, kosketuksilla, sanoilla, pienillä lahjoilla, kukkasilla. Tekemällä osuutensa kotitöistä ja lastenhoidosta. Toimii molempiin suuntiin toki.

Vierailija
18/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin harvoin ja vähillä asioilla, että niistä vähistäkin osaa olla todella kiitollinen. Enemmänkin olen itsestäänselvyys.