Häät
Kutsussa luki nimeni ja avopuolisoni nimi. Ei lukenut taaperoikäisen lapsemme nimeä.
Minä tulkitsen että vain minut ja kumppanini on kutsuttu.
Kumppanini äiti tulkitsee että kyllä se taaperoakin koskee ja painostaa ottamaan mukaan. Perusteena hän käyttää, että sulhasen siskolla on vauva ja sekin on tulossa.
Minusta on eri asia sulhasen sisko jolla on sylivauva ja minun lapseni, koska kumppanini on vain pikkuserkku tälle sulhaselle.
Mua hävettää jos joudun ottamaan taaperon mukaan tuon vanhan naisen painostuksen tähden. Mitä neuvoisitte?
Kommentit (13)
No jos et halua ottaa mukaan niin älä ota. Jos haluat ottaa niin kysy onko se lapsikin tervetullut.
Yleensä kutsussa lukee erikseen, jos juhlat ovat vain aikuisille.
Mutta mulla on tosi helppo vinkki tämän lisäksi, soita ja kysy hääparilta mikä oli heidän suunnitelmansa!
Aika outo tapa suhtautua omaan lapseensa. :D
Me puolisoni kanssa juuri torpattiin yksi hääkutsu, jossa ilmoitettiin, että häät ovat lapsettomat. Meidän perheeseen kuuluu myös lapsi ja piste.
teillä taitaakin aina tuo piste olla mukana, onko kivaa elää aina ehdottomana, musta tai valkea
Kiitti, taidan jäädä kotiin, menköön kumppani yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Me puolisoni kanssa juuri torpattiin yksi hääkutsu, jossa ilmoitettiin, että häät ovat lapsettomat. Meidän perheeseen kuuluu myös lapsi ja piste.
Mä myös vähän ihmettelen. Tosin en ymmärrä lapsettomien häiden konseptia ihan hirveän hyvin muutenkaan. Haluaako joku ihan oikeasti, että omat häät ovat alusta loppuun jotain teinimäistä känniördäystä vai miksi sinne ei saa tulla lapsia ollenkaan? Tai ehkä joku lapseton kuvittelee, että normaali lapsi on sellainen, joka kaiken ajan vain huutaa ja juoksee ja heittelee ruokaa? Sitten ehkä ymmärrän, vaikka eihän se niin mene oikeasti.
Lapsi olisi jotenkin mainittu, jos olisi kutsuttu (nimi tai maininta tyyliin +perhe/lapsi). Jos asia todella vaivaa, niin soita kutsujalle.
Kuulehan,ei kyllä vois vähempää kiinnostaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä myös vähän ihmettelen. Tosin en ymmärrä lapsettomien häiden konseptia ihan hirveän hyvin muutenkaan. Haluaako joku ihan oikeasti, että omat häät ovat alusta loppuun jotain teinimäistä känniördäystä vai miksi sinne ei saa tulla lapsia ollenkaan? Tai ehkä joku lapseton kuvittelee, että normaali lapsi on sellainen, joka kaiken ajan vain huutaa ja juoksee ja heittelee ruokaa? Sitten ehkä ymmärrän, vaikka eihän se niin mene oikeasti.
Veikkaisin, että yleisin syy on se, että lasten myötä se vierasmäärä kasvaa helposti ihan älyttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että yleisin syy on se, että lasten myötä se vierasmäärä kasvaa helposti ihan älyttömäksi.
Jaa. Itse karsisin ennemmin vieraita ja kutsuisin kutsuttavat perheineen, mutta jokainen kai tyylillään.
Ei koske lasta kutsu. Jos ette voi mennä ilman lasta niin ei sitten ollenkaan.