Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhä Yenni Mtv Uutisissa

Vierailija
12.07.2021 |

Jälleen kerran en tajua lainkaan mitä perheen aikuisten päässä liikkuu.

Viisi lasta, vanhemmat työttömiä ja kouluttamattomia.

Ja jo olemassaolevilla sairautta ja vammaa ja lisää mukuloita vain pukataan.

MIKSI?

Yhden lapsen saaminen aikuiseksi maksaa 200 000 euroa ja tommoset lisääntyy! En tajua.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä et jaksanut laittaa?

Vierailija
2/66 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on näköalattomuutta. Tehdään lisää lapsia, kun ei oikein muuhunkaan osata ryhtyä. Siinä saa sitten taas kolmella vuodella lykättyä sitä päätöksentekoa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vastoinkaymisia-toisensa-jalkeen-ye…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/66 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vähävaraisten lisääntyminen on kyllä hämmentävää. Itsellä maisterin tutkinto ja kuusinumeroiset vuositulot, mutta lapsiluku jäi kahteen, koska en uskonut, että pystyn tarjoamaan aineellisesti ja henkisesti riittävästi useammalle lapselle.

Vierailija
5/66 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimmaisen kohdallahan hän vasta sairastui. 

Vierailija
6/66 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä vähävaraisten lisääntyminen on kyllä hämmentävää. Itsellä maisterin tutkinto ja kuusinumeroiset vuositulot, mutta lapsiluku jäi kahteen, koska en uskonut, että pystyn tarjoamaan aineellisesti ja henkisesti riittävästi useammalle lapselle.

Sama. Laskimme että kahdelle saamme hyvän lapsuuden ja hyvät eväät elämään.

Vierailija
7/66 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorimmaisen kohdallahan hän vasta sairastui. 

'

Kummallakaan vanhemmalla ei mitään koulutusta. Millä he niinku ajatteli, että maksavat sen viisi kertaa 200 000 euroa?

Sitäpaitsi aiemmilla lapsilla jo autismia, vammaisuutta jne.

Vierailija
8/66 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lisääntynyt köyhänä. T. Ammattivalittaja

Vierailija
9/66 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen olisi pitänyt jatkaa töissä ja lapset hoitoon vaan. Ei ei työttömäksi se on typeryyttä

Vierailija
10/66 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töihin ja lapset apuun. Neuvolasta ja sossusta voi kysyä tietoja.

Vierailija
11/66 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yenni. Eiköhän tämä jo kerro kaiken olennaisen.

12/66 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen olisi pitänyt jatkaa töissä ja lapset hoitoon vaan. Ei ei työttömäksi se on typeryyttä

Ei välttämättä.

Nimittäin tuolla lapsimäärällä he saavat saman rahan käteen, mitä saisivat jos isä kävisi töissä.

He saavat joka lapsesta lapsilisät, maksimi asumistuen, työttömyystuet, toimeentulotukea ja lisäksi noita verottomia avustuksia. Sekä lasten vammaistuet.

Yhteensä tulonsiirtona tuhansia euroja kuussa. Saman verran mitä keskituloinen perhe saa työtä tekemällä. Eli miksi mennä töihin?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
13/66 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttumatta sisältöön sen enempää, olipa kököllä kielellä kirjoitettu juttu.

Vierailija
14/66 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia käy sääliksi. Huonot roolimallit saavat ja sama meno jatkuu sukupolvesta toiseen. Ja artisti maksaa, kuten Kummelissa sanottiin...

Vierailija
15/66 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki lapset poikia? Itsekin olen köyhä pitkäaikaistyötön ja kaikenlaista ongelmaakin löytyy mm. ilmeisesti myös asperger ja ahdistus enkä apua saa. Olen kuitenkin älynnyt pysyä lapsettomana sinkkuna. Yleensä olen sitä mieltä, että hyvin pitkälle köyhyys ei ole omaa syytä, vaan johtuu yhteiskunnan rakenteista ja tukien pienuudesta sekä siitä, että apua ei saa, mutta tässä tapauksessa silmiin pisti vähintäänkin lapsien lukumäärä. Varmasti yksi syy tilanteeseen on lapsien suuri määrä. Itse en olisi tuossa tilanteessa noin montaa lasta hankkinut. Kuten jo sanoin, olen lapseton, enkä koe pystyväni huolehtimaan yhdestäkään lapsesta kun en oikein pysty huolehtimaan itsestänikään.

Vierailija
16/66 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisä pitäisi ensimmäisen lapsen jälkeen lopettaa ja antaa sama summa veron alennuksina tai vaikka vähän enemmänkin. Tämä kannustaisi niiden hankkimaan lapsia joilla on varaa lapset myös elättääkin. Valmiiksi sossu-tapausten ei lapsia pitäisi hankkia.

Vierailija
17/66 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäisikö näitä nyt sääliä ja auttaa jotenkin? Perhe saa verottomina tulosiirtoina kuukaudessa todennäköisesti noin 2700 e, molemmat vanhemmat kotona. Enemmän ihailisin eli wau, jotkut ne ymmärtää, miten täällä eletään.

Vierailija
18/66 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen ton nimen kokoajan Y-enni eikä Jenni.

Toi nimi on hankala

Vierailija
19/66 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin kiva kun lapset oppii miten töitä ei tarvitse tehdä, jostain taivaankolosta vaan tupsahtaa rahaa. Nice.

Vierailija
20/66 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden jälkikasvu perii hyvin todennäköisesti huono-osaisuuden. Eli siellä kasvatetaan viittä tulevaa sossupummia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme