Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile kaunein koskaan näkemäsi nainen

Vierailija
12.07.2021 |

Kymmenen vuotta sitten näin Tampereen juna-asemalla noin 55-vuotiaan naisen, joka oli pukeutunut mustiin shortseihin ja mustaan pitkähihaiseen paitaan. Naisella ei ollut meikkiä ja kasvot kiiltelivät. Jäi vaikutelma, että hän oli tulossa tai menossa jumpasta. Pitkät vaaleat ja harmaantuneet hiukset olivat poninhännällä. Hän vaikutti epävarmalta siitä mihin suuntaan mennä, ryhtikään ei ollut paras mahdollinen, mutta olemuksessa oli silti rauhaa, vahvuutta ja itsevarmuutta. Tulen muistamaan hänet aina ja minulle hän edustaa todellista ja aitoa kauneutta.

Vaikka toinen muodollisesti pätevä kaunotar ottaisi tuhat selfietä, ilman sitä jotakin selittämätöntä, hän ei voi koskaan päästä samaan mihin tuo nainen minun silmissäni.

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä on aina kiinostanut naiset jotka ovat persoonallisia, niin ulkonäöltä kun mieleltään. Nolla kokoa käyttävät tekoripset eivät tee vaikutusta, naisessa pitää olla joku särmä/erikoisuus.

Höpöhöpö ja olet itse nainen.

Vierailija
42/108 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grace Kelly

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT, mutta minusta miehenä jopa tuntuu että tälle palstalle on jotenkin erityisesti pesiytynyt tissifanaatikkoja jotka jaksavat niistä jauhaa joka välissä, jos on naisten ulkonäöstä kyse. 😀 Oikeassa elämässä olen huomannut enemmän vientiä kyllä niillä hoikilla ja pienempitissillä, esim. baarissa, niin siksi tämä on vähän kummallista. Kokonaisolemus/viehättävyys ihmisessä ratkaisee hiukan enemmän, kuin ne kaksi rasvamollukkaa.

Eli kyllä minä ainakin otan ennemmin sorjan rungon ja sopivat tissit, kun lihavan vain siksi että mukana tulisi jättimäiset rinnatkin. Hämmentäviä nuo tissihullut, mutta kai minä enemmän olenkin persemiehiä. 😀

Vierailija
44/108 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se luonne on tärkeämpi. Asenne seksiin ja miehiin. Kauneus on täysin sekundääristä verrattuna edellä mainittuihin seikkoihin.

Vierailija
45/108 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

P**** ❤

Vierailija
46/108 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän OT, mutta minusta miehenä jopa tuntuu että tälle palstalle on jotenkin erityisesti pesiytynyt tissifanaatikkoja jotka jaksavat niistä jauhaa joka välissä, jos on naisten ulkonäöstä kyse. 😀 Oikeassa elämässä olen huomannut enemmän vientiä kyllä niillä hoikilla ja pienempitissillä, esim. baarissa, niin siksi tämä on vähän kummallista. Kokonaisolemus/viehättävyys ihmisessä ratkaisee hiukan enemmän, kuin ne kaksi rasvamollukkaa.

Eli kyllä minä ainakin otan ennemmin sorjan rungon ja sopivat tissit, kun lihavan vain siksi että mukana tulisi jättimäiset rinnatkin. Hämmentäviä nuo tissihullut, mutta kai minä enemmän olenkin persemiehiä. 😀

En ole koskaan kohdannut pienirintaisista pitäviä miehiä. Kaikki kolme exääni pitivät isorintaisista, mutta tyytyivät minuun paremman puutteessa.

T. B75

Vierailija
47/108 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kohdannut pienirintaisista pitäviä miehiä. Kaikki kolme exääni pitivät isorintaisista, mutta tyytyivät minuun paremman puutteessa.

T. B75

Akateemiset miehet haluavat vain hoikkia ja pienirintaisia, kiinteitä naisia ja tissejä. Näin isorintaisena on aina tyhmä ja alempiarvoinen vaikka olisi fiksu ja älykäs. Lisäksi jos tykkää vielä nauraa paljon ja olla iloinen niin isotissejä pidetään idiootteina. Eli ole kuule vain onnellinen.

Vierailija
48/108 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteronaisena en hirveästi kiinnitä huomiota muiden naisen kauneuteen, mutta vuosikymmenten takainen psykoterapeuttini oli todella kaunis (nykyään hän on psykoanalyytikko). Keski-ikäinen nainen, jolla oli ruskea kihara tukka, vartaloa myötäilevä leninki, suuret raskaat rinnat ja lanteet, kapea vyötärö. Jalassa hänellä oli nilkasta ryppyyn menevät mokkanahkaiset saappaat ja sinivihreät suuret silmät olivat suuret ja lämpimät. Hän oli kaunis hyvin monella tavalla, myös perinteisen kauneuskäsityksen mukaan. 

Nuorta ihmistä en osaa pitää kauniina. Nuoressa ei vielä ole mitään syvyyttä, vaikka olisi älykäskin.

Kappas, terapiahullu linjoilla.

Vierailija
49/108 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonii, lopputulemana tässä ketjussa elämäni kaunein nainen: isot tissit.

Siinä sitä on naiskauneutta junttieinareille.

Ei kun lihatiskille einarit ja ostamaan kaksi neljän kilon rasvapalloa

Vierailija
50/108 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tuota nyt niin kauan tarvinnut miettiä. Nuori Audrey Hepburn.

51/108 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. B75

Akateemiset miehet haluavat vain hoikkia ja pienirintaisia, kiinteitä naisia ja tissejä. Näin isorintaisena on aina tyhmä ja alempiarvoinen vaikka olisi fiksu ja älykäs. Lisäksi jos tykkää vielä nauraa paljon ja olla iloinen niin isotissejä pidetään idiootteina. Eli ole kuule vain onnellinen.

Ei kannata yleistää akateemisia miehiä, tuo kuulostaa enemmän kateellisten panettelulta.

Vierailija
52/108 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä on aina kiinostanut naiset jotka ovat persoonallisia, niin ulkonäöltä kun mieleltään. Nolla kokoa käyttävät tekoripset eivät tee vaikutusta, naisessa pitää olla joku särmä/erikoisuus.

Höpöhöpö ja olet itse nainen.

En tiennyt että luulen olevani 190cm pitkä, tatuoitu ja karvainen mies. Olenkin "höpöhöpö" nainen. Lyhyen itsetutkinnan jälkeen, edelleen väittäisin olevani mies.

Vierailija
53/108 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonii, lopputulemana tässä ketjussa elämäni kaunein nainen: isot tissit.

Siinä sitä on naiskauneutta junttieinareille.

Ei kun lihatiskille einarit ja ostamaan kaksi neljän kilon rasvapalloa

Miten juntti automaattisesti meinaa sinulle naisten väheksyntää? Minä asun maalla ja olen juntti, enkä ikinä väheksy naista.

Vierailija
54/108 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä

Vierailija
55/108 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis intiaani kuten Pocahontas

Vierailija
56/108 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Öööh.. :DDD Lol.

Vierailija
57/108 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai… mä olen seurustellut ja tapaillutkin vain pienemmistä rinnoista pitäviä miehiä… kaikki he ovat olleet aivan villeinä luonnollisen kauniisiin naisiin, joilla on pyöreät, treenatut pakarat ;-)

Vierailija
58/108 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nefertiti Berliinissä.

Vierailija
59/108 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat, pitkät nännit, max150cm vihreät/siniset silmät, olematon peppu, vähän meikkiä.

Vierailija
60/108 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Braun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi