Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kiihotu suutelusta

Vierailija
12.07.2021 |

Onko muita jotka ei kiihotu suutelusta? Tai jonka puoliso ei siitä pidä?

Itselle suutelu on ollut itsestään selvä osa parisuhdetta ja seksiä, ja nyt törmännyt mieheen ketä se ei niin kiinnosta.

Mietityttää oppiiko asian kanssa elämään tai voiko mies oppia siitä pitämään. Vai pitäisikö homma vaan lopettaa alkuunsa…

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. En minäkään.

Vierailija
22/27 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia kommentteja täällä. En tiedä oonko vähän jäävi tällein ikisinkkuna sanomaan, mutta en voisi kuvitellakaan suhdetta ihmisen kanssa, jonka kanssa suutelu "ei tunnu miltään". Jos se ei aiheuta mussa mitään reaktiota, niin tyyppi on absoluuttisesti väärä. Luotan tällaisessa asiassa vahvasti intuitioon.

N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei myöskään ole suutelusta yhtään innoissaan. Ollaan kasvettu eri kulttuureissa ja esim itä-Afrikassa suutelu ei ehkä kuulu samalla tavalla eroottiseen kuvastoon kuin meillä. Nauttii kyllä kasvokkain kiehnäämisestä ja kontaktia on, mutta ei ole kielarimiehiä. Muutoin erinomainen hellä ja intensiivinen rakastaja. Arjessa kyllä antaa yhden suukon kun kohdataan ja tervehditään tai erotaan, myös julkisilla paikoilla, eli tavallaan suukko on kiintymyksen osoitus, eikä ehkä liity niin paljon seksiin.

Minusta taas on ihanaa suudella taitavan suutelijan kanssa ja se on aiemmissa suhteissani ollut tärkeä osa esileikkiä. Kaikkea ei kuitenkaan voi aina saada samassa paketissa.

Vierailija
24/27 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei myöskään ole suutelusta yhtään innoissaan. Ollaan kasvettu eri kulttuureissa ja esim itä-Afrikassa suutelu ei ehkä kuulu samalla tavalla eroottiseen kuvastoon kuin meillä. Nauttii kyllä kasvokkain kiehnäämisestä ja kontaktia on, mutta ei ole kielarimiehiä. Muutoin erinomainen hellä ja intensiivinen rakastaja. Arjessa kyllä antaa yhden suukon kun kohdataan ja tervehditään tai erotaan, myös julkisilla paikoilla, eli tavallaan suukko on kiintymyksen osoitus, eikä ehkä liity niin paljon seksiin.

Minusta taas on ihanaa suudella taitavan suutelijan kanssa ja se on aiemmissa suhteissani ollut tärkeä osa esileikkiä. Kaikkea ei kuitenkaan voi aina saada samassa paketissa.

Miksi eurooppalainen alkaisi yhtään mihinkään jonkun afrikkalaisen kanssa? Ainoa syy lienee, ettei ole löytänyt omalta alueeltaan/omasta etnisestä viiteryhmästään ketään, jota kiinnostaisi pariutua. Afrikkalaisilla taas on moniakin motiiveja pariutua Euroopassa asuvan kanssa.

Vierailija
25/27 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelussa on tärkeintä, kuka suutelee. Ex- vaimo ei tykännyt suudella kuin kovassa kiimassa yhdynnän aikana. Eron jälkeen tapasin tansseissa naisen, jonka kanssa suutelimme aina, kun löysimme rauhallisen paikan ja paljon julkisestikin. Suutelu johti melkein  aina seksiin, mutta sen teimme silmiltä piilossa.  Hän vain sattui olemaan perheellinen ja lapsiensa vuoksi ei tahtonut erota. Muutaman vuoden salasuhde siitä kuitenkin kehkeytyi.

Vierailija
26/27 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puolisoni afrikkalaisuus ollut mulle oikein mikään juttu puoleen eikä toiseen silloin, kun tutustuttiin. Tapasin töiden parissa fyysisesti puoleensavetävän, korkeasti koulutetun menestyneen miehen, jolla on hyvä huumorintaju ja samanlaisia kiinnostuksen kohteita kuin itselläni. Huomasimme pian, että viihdymme yhdessä ja välillämme on kipinää, mutta toisaalta pystyimme puhumaan myös vaikeista asioista ja olemaan toistemme tukena. Oli tosi luontevaa rakastua. Hän tienaa pari tonnia kuussa enemmän kuin minä ja maksaa isomman osuuden yhteisen asunnon kuluista, joten jos joku tässä toisesta hyötyy, se taidan olla minä

N37

Vierailija
27/27 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juuri kiihotu suutelusta yleensä, sillä useimpien ihmisten kanssa se on ollut aika huonoa, enkä osaa itsekään kovin hyvin vaikka aikuinen olenkin. Ei vain ole ollut tarpeeksi harjoitusta ja tunteita ollut mukana. Tykkään kyllä seksin aikana, silloin se tuo kivaa lisästimulaatiota ja tuntuu luontevammalta.

Vähän aikaa sitten yhden ihmisen kanssa yllätyksekseni tunsin oikeasti jotain, mutta suudelmaan vastaaminen kunnolla on silti ollut hankalaa ja olen vähän nolona tästä... Huomasiko hänkin, että jäädyn tai en suutele kunnolla takaisin? Joskus on kyllä ollut niin ihanaa että on silmissä mustunut enkä ymmärrä mitä tapahtuu. Ei hitto... En tiedä onko meillä oikeasti ollut "kemiaa" vai pelkästään minulla :D Noloa. Olen jo kolmekymppinen enkä mikään teini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän