Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei tule koskaan romanttisesti kosimaan minua

Vierailija
11.07.2021 |

Katsomaan minua rakkaudentäyteisin silmin tai tuntemaan oloansa maailman onnellisimmaksi mieheksi minun kävellessäni hänen luokseen kauniissa häämekossa.. En tule koskaan tanssimaan omia häitäni. Tiedän sen jo nyt. Tulen olemaan ikuisesti yksin ja kuolemaan yksin.

N27

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

;____;

Vierailija
2/13 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kosi itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kosi itse?

Itse itseäni? :( Ei kukaan minuun tule rakastumaan.

Ap

Vierailija
4/13 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas.

Vierailija
5/13 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höppänä, olet vielä kovin nuori. Minua kosittiin 18-vuotiaana ja 34-vuotiaana, ei ehkä amerikkalaisleffahengessä, mutta kivasti kuitenkin, ja molemmilla kerroilla päädyin naimisiin. Ja sain myös mieleiseni häät, ekalla kertaa pienimuotoiset kirkkohäät (jatkot kylpylässä) ja tokalla kertaa maistraattivihkimisen (jatkot kesämökillä), ei mitään valittamista! Saat sinäkin lopulta mitä haluat.

Vierailija
6/13 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset kosi itse?

Itse itseäni? :( Ei kukaan minuun tule rakastumaan.

Ap

Kosi jotain kenen kanssa haluat naimisiin.

Vierailija
7/13 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Mutta ei voi mitään olen liian hullu.

N21

Vierailija
8/13 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama..

Vierailija
9/13 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 26 kun tiesin tuon saman. Joten päätin, että minusta tulee se kiva, maailmaa kiertänyt täti, josta sukulaislapset puhuu.

No, meni hetki ja 28v olinkin jo itse äiti, asuin omakotitalossa mutta häistä en ole ikinä oikein haaveillut tosissani.

Nyt 48 ja kosintaa ei näköpiirissä. Sen sijaan omaan elämään panostaminen olo aika tärkeä oivallus. Kävi miten kävi, onni tulee itsestä ja vaikka toiset ihmiset voivat tehdä sinut onnelliseksi, niin sitä ei voi vaatia.

Vierailija
10/13 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höppänä, olet vielä kovin nuori. Minua kosittiin 18-vuotiaana ja 34-vuotiaana, ei ehkä amerikkalaisleffahengessä, mutta kivasti kuitenkin, ja molemmilla kerroilla päädyin naimisiin. Ja sain myös mieleiseni häät, ekalla kertaa pienimuotoiset kirkkohäät (jatkot kylpylässä) ja tokalla kertaa maistraattivihkimisen (jatkot kesämökillä), ei mitään valittamista! Saat sinäkin lopulta mitä haluat.

Mistäpä tuota tietää. Minäkin vielä viisikymppisenä odottelen...

Vierailija
11/13 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Saat sinäkin lopulta mitä haluat."? Miten ihmeessä sä voit luvata tuollaisia, kun tänään et enää edes muista aloittajaa.

Minä olen 40 vuotta ja olen halunnut parisuhdetta niin kauan enkä ole koskaan saanut. Olen viimein lakannut toivomasta, koska odotus ja siitä seuraava pettymys on pahempaa. Onko tämä yksinäisyys sitä mitä mä halusin, koska tämän minä sain? Vai uskotteletko kirkkain silmin, että "joskus lopulta" minä saisin parisuhteen? Älä viitsi valehdella ihmisille, mikä motiivi sinulla on tähän?

Vierailija
12/13 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Saat sinäkin lopulta mitä haluat."? Miten ihmeessä sä voit luvata tuollaisia, kun tänään et enää edes muista aloittajaa.

Minä olen 40 vuotta ja olen halunnut parisuhdetta niin kauan enkä ole koskaan saanut. Olen viimein lakannut toivomasta, koska odotus ja siitä seuraava pettymys on pahempaa. Onko tämä yksinäisyys sitä mitä mä halusin, koska tämän minä sain? Vai uskotteletko kirkkain silmin, että "joskus lopulta" minä saisin parisuhteen? Älä viitsi valehdella ihmisille, mikä motiivi sinulla on tähän?

Sama täällä, olen n39 ja kukaan mies ei ole edes kädestä pitänyt, saati muuten romanttisesti kiinnostunut. Kaikille ei vain ole puolisoa, osa meistä tulee olemaan aina yksin. Ei siinä jonkun tuntemattoman elämässään onnistuneen tsemppiviesti mitään auta.

Vierailija
13/13 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään oikein tiedä mitä etsin Tinderistä, mielestäni jo toivosta luopunut, kai sitten uusia juttukavereita.

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi