Mikä minua vaivaa? Diagnosoi minut.
Kaksi viikkoa ja painoa on tullut 3kg entiseen kahdessa viikossa. Vain päivässä tuli jo 1kg, Ruokailutottumuksia en ole muuttanut ja olen urheillut jopa enemmän kuin aiemmin. Jalat ja erityisesti pohkeet turvonneet ja kipeät, maha turvoksissa. Vähän samanlainen olo kuin kuukautisten aikana, mutta kuukautiset on vasta yleensä kuun lopussa. Pierettää ihan koko ajan. Ei ole ikinä pierettänyt näin paljoa. Mikä minua vaivaa???
Kommentit (17)
No vaikka turvotus helteen takia. Menee ohi viimeistään kun ilmat viilenee.
Vierailija kirjoitti:
No vaikka turvotus helteen takia. Menee ohi viimeistään kun ilmat viilenee.
Turpoaako teillä muillakin tissit helteen takia? Mulla on kuppikoko C tai D. Lienekkö kesän lopussa E 😂
Ap
Olen itse juurikin keskellä elämäntapamuutosprojektia. Painoa olisi pitänyt lähteä, mutta olen turvonnut. Kuumasta se on pakko johtua, olen laittanut kalorit ylös jne. Olen huomannut, että juon vettä todella paljon näin kuumalla. Ja en juo sitä sillä mielellä, että juonpa tänään 4 litraa, vaan juon jos janottaa.
Odotetaan me molemmat vaan muutama viikko, heti kun on vilpoisempaa on helpompaa, luulenma.
Vierailija kirjoitti:
Raskaana.
En ole koskaan ollut raskaana, niin en tiedä mille se tuntuu. Tällaiset oireet jo ennen kuin olisi edes kuukautisten aika?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse juurikin keskellä elämäntapamuutosprojektia. Painoa olisi pitänyt lähteä, mutta olen turvonnut. Kuumasta se on pakko johtua, olen laittanut kalorit ylös jne. Olen huomannut, että juon vettä todella paljon näin kuumalla. Ja en juo sitä sillä mielellä, että juonpa tänään 4 litraa, vaan juon jos janottaa.
Odotetaan me molemmat vaan muutama viikko, heti kun on vilpoisempaa on helpompaa, luulenma.
Minullakin on ollut kevät- alkukesä laihdutus projekti. Kiloja on lähtenyt - 12 ja nyt yhtäkkiä 3 on tullut hetkessä. Ja nuo muut oireet.
Onko kellään muulla ollut raskauden oireina turvotus, yhtäkkinen painonnousu ja piereskely?
Itse kun tulin raskaaksi, paino pompsahti välittömästi 5kg ylöspäin, vaikka mitään ei ollut ehtinyt edes tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun tulin raskaaksi, paino pompsahti välittömästi 5kg ylöspäin, vaikka mitään ei ollut ehtinyt edes tapahtua.
Ai heti hedelmöittymisen jälkeen tuli 5 kg? Ap
Kilpirauhanen, raudan tai kaliumin puutos.
Ai niin ja tissit on turvonneet. Aiemmin sopineet urheiluliivit eivät mahdu päälle.