Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen olevani ulkopuolinen ja yksin.

Vierailija
11.07.2021 |

Olen tässä jo pitkään ollut yksin.. koen jopa yksinäisyyttä. Töitä teen arkisin. Vloput yksin. Siis kavereita on 0 tuttuja 0. Oma äiti vain asuu lähellä ja hänenkaa pidän yhteyttä. Pitkään tuntenut jo olevani erilainen ja ulkopuolinen kun muut. Parisuhdetta ei ole.. kyllä haluaisin ja olen yrittänytki tutustua naisiin.. mutta en saa mitää vastakaikua.. naiset sitten eivät ollenkaa ota muhun yhteyttä. 36 v ikää on ja välil mietin miten tää tällästä on. Ainaski osa on väittäny että näytän kivalta ja suht pitkä mieheksi olen. Tuntuu jotenki pahalta nähdä kun muilla on parisuhteita ja itte aina yksin.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mene tinderiin? Tai muuhun seuranhaku palveluun :)

Varmasti ainakin juttelu seuraa saat ehkä sitten jonkun kanssa treffeillekin :)

Älä lannistu!

Vierailija
22/39 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.. olen aika hiljainen ja ujo.. olen toki mutta en ole saanut vapaalle ketään kaveria,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa osumia tinderis.. ja on muitaki seuranhaku sivustoja.. mut ei naisia oikein kiinnosta koen sen niin.. kun joskus ennen tuli osumia.. mutta en jaksa sitten tinderiä.

Vierailija
24/39 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruikuti ruikuti

Vierailija
25/39 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen toki yrittänyt tutustua, mutta koen olevani vaan hyvin ulkopuolinen erilainen kun muut. Olis kiva löytää parisuhde mutta naiset vain sanoo sori et ole mun tyyppiä tai vastaavaa.. se tuntuu pahalta.. kai mussa sit on jotain vikaa.. on mulla työpaikka ja elämä ihan kunnossa kyllä.. no kai se oikee vielä joskus osuu kohdille. 

Vierailija
26/39 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset oikee ota yhteyttä missään muhun.. omasta mielestä oon iha ok tyyppi.. kaipaisin vaa seuraa.. päästä ees juttelee naisille tai jotain... kun tinder vähä huono.. ei tuu osumia ja sillee..  kai mä oon sit vaa ulkopuolinen tai kuulun siihen kastiin ku ei oo kavereita ja mitää.. silleen vaikee löytää sitä parisuhdetta.. on sanottu et oon outo ja vähä yksinkertanen myös ja et mitä vikaa sussa on.

Vierailija
27/39 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipäs palsta hiljaseksi.

Vierailija
28/39 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita joilla on samanlaiset fiilikset tai sama tilanne ku mulla?

Vierailija
29/39 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiedä miksi en saa parisuhdetta millään. Kovasti kaipaisin naista. Mutta kai mulle ei vaan ole sitte ketään. En osaa sanoa.

Vierailija
30/39 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä en vain kelpaa kellekkään.. Sehän tässä tosi pahalta tuntuu.

Vierailija
31/39 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ei vain löydä naista.. yksipuolista tutustumista jatkuvasti. Nainen vaa ilmottaa sori ei kiinnosta et ole mun tyyppiä.

Vierailija
32/39 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa koetat ensialkuun etsiä vaan kaveria, ei sen enempää. Näkisit millainen tyyppi on ok tai ei ole. Parisuhde tulee jos on tullakseen. T. Sinkkuna jo v 2009 asti

Vierailija
33/39 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista asioista olet kiinnostunut, harrastatko kuntosalin lisäksi jotain muuta?

Vierailija
34/39 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välil tuntuu että mussa on vaa pahasti vikaa.. ei ihmiset oikee halua jutella mulle.. mul on aika heikot sosiaaliset taidot ja oon paljo yksin.. kaipaisin juttuseuraa ja uusia kavereita... 

Vierailija
35/39 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisista asioista. Juu pyöräilen ja lenkkeilen.. mut oon aika paljon yksin.

Vierailija
36/39 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 3 kertaa. no ei vain tullut mitään. Parisuhteet päättyy joskus. Nyt kaipaisin kumppania mutta hiljasta ollut siitä asti kun ex jätti minut.

Vierailija
37/39 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tinderissä, mutta en saa yhtään mitään osumia ollenkaa tosi outoa.

Vierailija
38/39 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyn pyöräilemäs. En osaa sanoa mikä kiinnostaa. joku harrastus olis kiva. Käyn toki töissä etten istu vain kotona telkkarin äärellä. EI sitä oikein yksin huvita mitään.

Vierailija
39/39 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein kiinnosta enää toi alkoholilla läträäminen ja baarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän