Tunnen olevani ulkopuolinen ja yksin.
Olen tässä jo pitkään ollut yksin.. koen jopa yksinäisyyttä. Töitä teen arkisin. Vloput yksin. Siis kavereita on 0 tuttuja 0. Oma äiti vain asuu lähellä ja hänenkaa pidän yhteyttä. Pitkään tuntenut jo olevani erilainen ja ulkopuolinen kun muut. Parisuhdetta ei ole.. kyllä haluaisin ja olen yrittänytki tutustua naisiin.. mutta en saa mitää vastakaikua.. naiset sitten eivät ollenkaa ota muhun yhteyttä. 36 v ikää on ja välil mietin miten tää tällästä on. Ainaski osa on väittäny että näytän kivalta ja suht pitkä mieheksi olen. Tuntuu jotenki pahalta nähdä kun muilla on parisuhteita ja itte aina yksin.
Kommentit (39)
En ole.. olen aika hiljainen ja ujo.. olen toki mutta en ole saanut vapaalle ketään kaveria,
En saa osumia tinderis.. ja on muitaki seuranhaku sivustoja.. mut ei naisia oikein kiinnosta koen sen niin.. kun joskus ennen tuli osumia.. mutta en jaksa sitten tinderiä.
No olen toki yrittänyt tutustua, mutta koen olevani vaan hyvin ulkopuolinen erilainen kun muut. Olis kiva löytää parisuhde mutta naiset vain sanoo sori et ole mun tyyppiä tai vastaavaa.. se tuntuu pahalta.. kai mussa sit on jotain vikaa.. on mulla työpaikka ja elämä ihan kunnossa kyllä.. no kai se oikee vielä joskus osuu kohdille.
Ei naiset oikee ota yhteyttä missään muhun.. omasta mielestä oon iha ok tyyppi.. kaipaisin vaa seuraa.. päästä ees juttelee naisille tai jotain... kun tinder vähä huono.. ei tuu osumia ja sillee.. kai mä oon sit vaa ulkopuolinen tai kuulun siihen kastiin ku ei oo kavereita ja mitää.. silleen vaikee löytää sitä parisuhdetta.. on sanottu et oon outo ja vähä yksinkertanen myös ja et mitä vikaa sussa on.
Onko muita joilla on samanlaiset fiilikset tai sama tilanne ku mulla?
Emmä tiedä miksi en saa parisuhdetta millään. Kovasti kaipaisin naista. Mutta kai mulle ei vaan ole sitte ketään. En osaa sanoa.
Kai mä en vain kelpaa kellekkään.. Sehän tässä tosi pahalta tuntuu.
Mistään ei vain löydä naista.. yksipuolista tutustumista jatkuvasti. Nainen vaa ilmottaa sori ei kiinnosta et ole mun tyyppiä.
Jospa koetat ensialkuun etsiä vaan kaveria, ei sen enempää. Näkisit millainen tyyppi on ok tai ei ole. Parisuhde tulee jos on tullakseen. T. Sinkkuna jo v 2009 asti
Millaisista asioista olet kiinnostunut, harrastatko kuntosalin lisäksi jotain muuta?
Välil tuntuu että mussa on vaa pahasti vikaa.. ei ihmiset oikee halua jutella mulle.. mul on aika heikot sosiaaliset taidot ja oon paljo yksin.. kaipaisin juttuseuraa ja uusia kavereita...
Ihan tavallisista asioista. Juu pyöräilen ja lenkkeilen.. mut oon aika paljon yksin.
Olen ollut 3 kertaa. no ei vain tullut mitään. Parisuhteet päättyy joskus. Nyt kaipaisin kumppania mutta hiljasta ollut siitä asti kun ex jätti minut.
Olen kyllä tinderissä, mutta en saa yhtään mitään osumia ollenkaa tosi outoa.
No käyn pyöräilemäs. En osaa sanoa mikä kiinnostaa. joku harrastus olis kiva. Käyn toki töissä etten istu vain kotona telkkarin äärellä. EI sitä oikein yksin huvita mitään.
Ei oikein kiinnosta enää toi alkoholilla läträäminen ja baarit.
Miksi et mene tinderiin? Tai muuhun seuranhaku palveluun :)
Varmasti ainakin juttelu seuraa saat ehkä sitten jonkun kanssa treffeillekin :)
Älä lannistu!