Kannattaakoo mun ostaa mopo
Mun äiti on sitä mieltä, että ehdottomasti kyllä mut mää ja isi ollaan vähä sillee et kyllä se hyvä ois mutta koska ne maksaa sen verta paljon nii ois hyvä miettii vielä.
Eli kouluun on 3km eli pääsee helposti pyörällä, kaverit asuu ihan vieressä (kaks parhainta on kyllä sen 5-6km päässä) ja harrastukseen on se 40km jonka meen joka tapauksessa kyydillä.
Ja vietän tosi paljon aikaa yksin et se on saavutus jos oon jonkun kanssa kaks kertaa kuukaudessa, eli välillä varmasti tuntuisi erittäin tyhmältä lähtee yksikseen vaan ajelemaan, ja muutenkin mulla ei oo yhen ainoota kaveria joka vois lähtee mun kanssa vaan ajeleen. Hyvä muutenki jos ees yhdellä on koko mopo kortti.
Mun äiti on sitä mieltä et ehdottomasti mopo, just sen takuu et saisin jotain tekemistä ja pääsen ilta-ajeluille ja kavereitten kaa vähä kauemmaks ja muuta.
Mua vaan epäilyttää et koska se koko homma on niin älyttömän kallista ja ei mulla oo kauheesti et minne mennä sillä mopolla nii onko mopon hankinta nyt loppupeleissä niin välttämätöntä.
Tottakai se ois vaan unelmaa, tulisin nauttimaan siitä äärettömästi ja oisin todella kiitollinen mutta aattelin nyt nostaa realiteettejä esille.