Että mun sisko on sekaisin. Vaatii, lupaa, huijaa ja varastaa.
Nyt mennyt 300km päähän jonkun äijän kanssa rahattomana. Tullut riita ja soittaa et pitäisi lähettää bussirahaa 30e et pääsee kotiin. Kamalalta tuntuis jättää se sinnekään.
Mä en vaan enää jaksa 😭😭😭
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
30 e nyt vielä pääsee vähällä.
Se on vaan tämän kerran juttu.
Laita 100€ ni pärjää viel pari päivää
Älä lähetä.
Pummatkoon mieheltä tai jääköön sinne.
Mitäs läksi, iso ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Narkomaani?
Todennäköisesti. Lääkkeitä ja viinaa ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Laita 100€ ni pärjää viel pari päivää
Enpä laita.
Onko sellainen korpin lailla raakkuva juoppo?
Vierailija kirjoitti:
No älä lähetä.
Onpa taas vaikeaa.
On kyllä kun ajattelee toisen hätää.
Vierailija kirjoitti:
Onko sellainen korpin lailla raakkuva juoppo?
Ei
Toisaalta tuolla 30 e saa olutta tälle päivää ja kotimatka jää tekemättä. Se on niinkin, että tuollaiset kyllä itsekkyytensä ansiosta pärjäileekin ihan mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Joku persoonallisuushäiriö?
Joo on.
Jos se on narkomaani, sulla ei enää ole siskoa. Sun sisko on riippuvuuden ohjauksessa. Hän on ehkä jossain siellä syvällä itsensä sisällä vielä olemassa mutta käytännössä hän on eräänlainen tahdoton orja, jota toi riippuvuus vie ihan sinne, mihin riippuvuus haluaa viedä. :( Otan osaa. Kuten joku jo sanoi, jos sä annat sille rahaa, se ostaa sillä päihteitä. Yritä hankkiutua sisarestasi eroon mahdollisimman nopeasti, tämä siis sillä edellytyksellä, että hän on narkki. Jos on, niin toivoa ei ole. Naisnarkomaanit kuolevat nuorina ja heidän auttamisensa vie terveyden ja mielenterveyden kaikilta läheisiltä, jotka heitä yrittävät auttaa. Olen pahoillani kaikkien narkomaanien omaisten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on narkomaani, sulla ei enää ole siskoa. Sun sisko on riippuvuuden ohjauksessa. Hän on ehkä jossain siellä syvällä itsensä sisällä vielä olemassa mutta käytännössä hän on eräänlainen tahdoton orja, jota toi riippuvuus vie ihan sinne, mihin riippuvuus haluaa viedä. :( Otan osaa. Kuten joku jo sanoi, jos sä annat sille rahaa, se ostaa sillä päihteitä. Yritä hankkiutua sisarestasi eroon mahdollisimman nopeasti, tämä siis sillä edellytyksellä, että hän on narkki. Jos on, niin toivoa ei ole. Naisnarkomaanit kuolevat nuorina ja heidän auttamisensa vie terveyden ja mielenterveyden kaikilta läheisiltä, jotka heitä yrittävät auttaa. Olen pahoillani kaikkien narkomaanien omaisten puolesta.
Aina joku onneksi joskus pääsee jaloilleen. Koskaan ei pidä 100% luovuttaa.
Hm. Miksi vanhempasi eivät auta siskoa noissa asioissa. Miksi ajattelet että se olisit sinä, joka olet lapsi (vaikkakin aikuinen), kun et ole siskosi äiti. Toki hienoa että pidät huolta, jos muita ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Hm. Miksi vanhempasi eivät auta siskoa noissa asioissa. Miksi ajattelet että se olisit sinä, joka olet lapsi (vaikkakin aikuinen), kun et ole siskosi äiti. Toki hienoa että pidät huolta, jos muita ei ole.
Miksi ihmeessä tuollaista pöljää pitäisi kenenkään auttaa?
Nuo on rasittavia, jotka elää yli omien rahkeittensa.