Perussuomalaisten uusi supertähti pj-ehdokas: "Olikin karmea yllätys, kun keväällä 2020 puolueen johto hyväksyi globalistien tarjoaman tarinan tappajaviruksesta"
"Olikin karmea yllätys, kun keväällä 2020 puolueen johto hyväksyi globalistien tarjoaman tarinan tappajaviruksesta"
Twitterissä hän vastasi videon taustalla näkyvään "kirjastoon":
"En ole koskaan tavannut ihmistä, joka olisi lukenut enemmän kirjallisuutta kuin minä. Heitä varmaankin on, mutta minä pystyn todistamaan asian. Olen pitänyt 42 vuotta listaa, johon olen merkinnyt lukemani kirjat. Olisko jotain 3000 riviä tällä hetkellä?"
https://twitter.com/OssiTiihonen/status/1413458171251863552
Lukenut mies, viisas mies. Sopii ihan hyvin puheenjohtajaksi tuon ja noiden videoiden sanoman perusteella.
Kommentit (62)
No, kertoohan se jotain, että Naamakirja poisti Tiihosen naaman tämän illan Levelin puffikuvasta. Eli joku on mäkättänyt fb:lle ja ne on kuuliaisesti mielistelleet ja tehneet tuon. Tiihosen twitteristä löytyy, jos joku haluaa todisteita.
Jos Panu Huuhtanen ei ole käytettävissä, kallistun minäkin Tiihosen taakse!
Tihonen herättää tunteita täälläkin, jopa pelkoa erityisesti vihervassareissa.
Erikoinen ilmiö. Jotain hän tekee oikein. Koska vihervassarit suorastaan haluavat Purran, koska he tietävät sen johtavan persujen tuhoon. Kun taas tämä Ossi on pelottava vaihtoehto.
Tämä kertoo kaiken oleellisen. Persujen kannattaa olla hereillä.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen ilmiö. Jotain hän tekee oikein. Koska vihervassarit suorastaan haluavat Purran, koska he tietävät sen johtavan persujen tuhoon. Kun taas tämä Ossi on pelottava vaihtoehto.
Juuri näin globalistien mediat ei puhu sanaakaan Tiihosesta!
Vierailija kirjoitti:
Vakuuttava mies. Otti esille mielenkiintoisia näkökulmia. Esim. Jos luonto itsessään tosiaan tuottaa 96% hiilidioksidipäästöistä ja ihminen neljä %:ia, niin mistä tässä oikein jankutetaan?
Eihän se noin ole. Luonto itse tuottaa 100%, ja ihminen siihen päälle 4%. Se yli menevä osuus on se ongelma, toope.
Olen minäkin lukenut yli 3000 Aku-Ankkaa 50v aikana. Ja väitän että minä tiedät paremmin kuin Tissi-Tiihonen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Sehän menee päin vastoin niin että Purralla on joku tsäänssi viedä persut hallitukseen, Tiihosella suoraan marginaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vastustaja aina haluaa heikomman vaihtoehdon voittavan, siksi Sanoma media markkinoi mm. Purraa ja sensuroi paremmat vaihtoehdot.
Tämä nähtiin USA:ssa aikoinaan 2015, kun Trumpia yritettiin kaikin tavoin saada putoamaan kisasta ja yritettiin markkinoida mm. Jeb Bush republikaanien ehdokkaaksi. He tiesivät, että Trump voittaa todennäköisemmin itse presidentinvaaleissa, joten he halusivat heikomman voittavan ja täten se olisi taannut H.Clintonille helpon voiton.
Sama tekniikka nyt käytössä, mutta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Sehän menee päin vastoin niin että Purralla on joku tsäänssi viedä persut hallitukseen, Tiihosella suoraan marginaaliin.
Miksi persujen tavoitteena pitäisi olla joku säälipaikka hallitukseen? Se että puolue tekisi kompromisseja ja alistuisi puolueohjelman muokkaamiseen ei ole millään tavalla hyvä vaihtoehto sekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastustaja aina haluaa heikomman vaihtoehdon voittavan, siksi Sanoma media markkinoi mm. Purraa ja sensuroi paremmat vaihtoehdot.
Tämä nähtiin USA:ssa aikoinaan 2015, kun Trumpia yritettiin kaikin tavoin saada putoamaan kisasta ja yritettiin markkinoida mm. Jeb Bush republikaanien ehdokkaaksi. He tiesivät, että Trump voittaa todennäköisemmin itse presidentinvaaleissa, joten he halusivat heikomman voittavan ja täten se olisi taannut H.Clintonille helpon voiton.
Pidetään peukkuja että persut nyt uhriutuvat joukolla tämän narratiivin taakse. Eihän Purralla ja tällä Cambridge-tyypillä ole likimainkaan riittävää uhripotentiaalia persujen basen tyydyttämisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi persujen tavoitteena pitäisi olla joku säälipaikka hallitukseen? Se että puolue tekisi kompromisseja ja alistuisi puolueohjelman muokkaamiseen ei ole millään tavalla hyvä vaihtoehto sekään.
Ei-pä. Se nyt on kuitenkin se tapa millä demokratia toimii. Persut tietenkin on enemmän diktatuuriin kallellaan.
Hei tääähän on niinpihalla oleva tyyppi että sopii persuille ihan hyvin, enää vielä 5g -höpinät ja nwo -jutut niin ai jai!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidetään peukkuja että persut nyt uhriutuvat joukolla tämän narratiivin taakse. Eihän Purralla ja tällä Cambridge-tyypillä ole likimainkaan riittävää uhripotentiaalia persujen basen tyydyttämisen.
Onhan se hyvä kun jokaisesta ehdokkaasta puhutaan. On enemmänkin outoa, kun yhtä ehdokasta pyritään pitämään pimennossa ja toisia tuodaan esiin suorastaan yllättäen hehkuttaen heitä kuin he olisivat vihervassareita. Medialta epäillyttävää toimintaa.
Mutta odotetaan tosiaan sitä, että jokainen näistä pääsee ääneen hyvin ja tehdään päätös sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hei tääähän on niinpihalla oleva tyyppi että sopii persuille ihan hyvin, enää vielä 5g -höpinät ja nwo -jutut niin ai jai!
Mitä olen katsellut hänen kirjoituksiaan, niin hyvin tiedepohjalta ennemminkin toimii noissa jutuissaan. Et selkeästi ole lukenut hänen juttujaan. Taitaa ne 5g ja nwo jutut nyt olla samassa huoneessa kanssasi, vai missä näet niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen katsellut hänen kirjoituksiaan, niin hyvin tiedepohjalta ennemminkin toimii noissa jutuissaan. Et selkeästi ole lukenut hänen juttujaan. Taitaa ne 5g ja nwo jutut nyt olla samassa huoneessa kanssasi, vai missä näet niitä?
Joillekin tieteen seuraaminen tarkoittaa "pihalla olemista".
Nämä kommentit tulevat vielä vihervasemmistolaisilta. Ihmettelen kyllä syvästi mitä he sitten uskovat, jos ei tiedettä?
Tuo tyyppi sopisi hyvin edustamaan keskivertopersun maailmankuvaa, ymmärrystä ja asioiden jäsentelykykyä. Teuvo Hakkaraisen sielunveli.
Vierailija kirjoitti:
Ossi on mies paikallaan! Aika lopettaa vapaamuurareiden valtakausi Perussuomalaisissa!
Tuskin aikaisemmatkaa on olleet. Oikean ja vasemman äärilaidan edustajat pääsääntöisesti vihaavat vapaamuurareita jabkeksivät niistä hurjia tarinoita.
Eiköhän ole persujen taholta ostettu media hiljaiseksi. Ei nekään ihan ketä tahansa viiripäätä halua mainettaan (sitä vähää mitä on jäljellä) mustaamaan.