Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuskastuttaa ajatuskin miehestä!

Vierailija
11.07.2021 |

Jota pitäisi huomioida ja jonka kanssa pitäisi tehdä jotakin, pelkkä läsnäolokin kuulostaa ahdistavalta. Olenkohan ollut liian kauan yksin vai onko tää ikään liittyvää? 10 vuotta asunut yksin enkä ole edes seurustellut kolmeen vuoteen.

N39

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten ajattelet sellaista?

Vierailija
2/33 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kasvanut ulos seksuaalisuudestasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se mikään pakko ole miestä ottaa.

Vierailija
4/33 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluaisin välillä seksiä miehen kanssa. Ja koska ihmisellä "kuuluu" olla kumppani, muuten olet outo vanhapiika, joka ei ole kelvannut kenellekkään.

Ap

Vierailija
5/33 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska haluaisin välillä seksiä miehen kanssa. Ja koska ihmisellä "kuuluu" olla kumppani, muuten olet outo vanhapiika, joka ei ole kelvannut kenellekkään.

Ap

Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelee? Kauheaa olisi jonkun miesparan alkaa sun kanssas olemaan jos haluat vain ylläpitää jotain puitteita.

Vierailija
6/33 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen ollut koko elämäni ja seurusteluakin kokeilin ekakerran tuossa vuosi sitten. Huomasin, että siinä ajautui jonkinlaiseen mielenhäiriölliseen tilaan eikä ajatellut selkeästi. Jotkut ns. syvät tunteet heittelivät mielialoja laidasta laitaan. Jutun loputtua tuntui kuin kyseessä olisi ollut huumevieroitus, yhtä tuskaa. Ymmärrän, miksi moni hyppii suhteesta suhteeseen, kysehän on vähän sama kuin että alkoholisti vaan juo ettei tarvitse kohdata krapulaa. Nyt ajattelen taas selkeästi ja on paljon kivempaa olla kuivilla, en taida enää kokeilla.

Vierailija
7/33 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen viimeksi seurustellut 10v sitten

N27

Vierailija
8/33 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat seksiä mutta et parisuhdetta, niin sitten pitää opetella pelinaisen elkeet. Jos taas halveksit pelinaisia jotka vaan paneskelee ympäriinsä, niin sitten sinun on otettava parisuhde seksin kylkiäiseksi tai oltava kokonaan ilman. Kaikkea ei voi saada.

Vierailija
9/33 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana en osannut ollenkaan olla yksin vaan vaihdoin miestä lennossa. Ihan pieniä pätkiä kestin sinkkuna ja ne ajat tuntui kamalilta. Nyt täysin päin vastoin.

Ap

Vierailija
10/33 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana en osannut ollenkaan olla yksin vaan vaihdoin miestä lennossa. Ihan pieniä pätkiä kestin sinkkuna ja ne ajat tuntui kamalilta. Nyt täysin päin vastoin.

Ap

No ole yksin jos se kerran tuntuu hyvältä. Kauheinta olisi alkaa seurustella jos kerran miehet ällöttää sua. Voit toki etsiä seksikaverin, luulis sen olevan helppoa naisena.

Vierailija
11/33 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole sinun tarpeitasi varten Keskity omiin asioihisi!

Vierailija
12/33 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Miehiä olis tyrkyllä, mutta ei vaan kiinnosta. Seksiä kyllä haluisin silloin tällöin, mutta ällöttää ne viestittelyt sun muut ihailevat koiranpennun katseet..

Vierailija
13/33 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne naisista. Naisen kanssa seurustelu olisi kuin olisi seurantalaite nilkassa.

Vierailija
14/33 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Miehiä olis tyrkyllä, mutta ei vaan kiinnosta. Seksiä kyllä haluisin silloin tällöin, mutta ällöttää ne viestittelyt sun muut ihailevat koiranpennun katseet..

Voi kun minäkin saisin kokea sellaisen katseen niin olisin ihan myyty.. ☹️

Mua miehet eivät edes huomaa.

Vierailija
15/33 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teillä suosituilla naisilla on ihan eri ongelmat kuin meillä näkymättömillä. Minä olisin todella otettu jos joku mies katsoisi minua koiranpentukatseella. Ja tykkäsi oikeasti kirjoitella kanssani, eikä vain ghostata joka kerta..

Vierailija
16/33 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tätä naisten voimaantumista ja siskojen kanssa agendan levittämistä:"En tarvitse miestä, olen itsenäinen nainen."

Silti joka juhlapyhä ja syysiltaisin itketään itsensä uneen, kun ei oo kukaan(miesoletettu), joka rakastais ja hellisi.

Tuo koskee vain meitä naisia jotka halutaan rakkautta ja hellyyttä. Sitähän se miehen huomioiminen ja asioiden yhdessä tekeminen on, rakkautta. AP ei halua yhtään niitä asioita, vain kylmästi pelkkää seksiä.

Vierailija
17/33 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on tätä naisten voimaantumista ja siskojen kanssa agendan levittämistä:"En tarvitse miestä, olen itsenäinen nainen."

Silti joka juhlapyhä ja syysiltaisin itketään itsensä uneen, kun ei oo kukaan(miesoletettu), joka rakastais ja hellisi.

Tuo koskee vain meitä naisia jotka halutaan rakkautta ja hellyyttä. Sitähän se miehen huomioiminen ja asioiden yhdessä tekeminen on, rakkautta. AP ei halua yhtään niitä asioita, vain kylmästi pelkkää seksiä.

Tämä. Minusta olisi juurikin ihanaa tehdä jotain yhdessä, (ei mitään ihmeellistä, mennä vaikka kävelylle/museoon) olla läsnä, jakaa ilot ja surut, sairaudet ja terveydet miehen kanssa. Seksi olisi molemminpuolista huomiointia tietysti myös, jossa tunteet mukana. Mutta kun miehet ei edes huomaa minua ja kaikki rakastuvat noihin julmattariin. Heitä katsotaan koiranpentuilmeellä ja rakastutaan, vaikka he ovat ilkeitä Iineksiä, heitä pommitetaan viesteillä vaikka eivät halua vastata. On tää maailma paska paikka! Pitäis vaan ymmärtää tehdä itsemurha, mutta olen liian luuseri jopa siihenkin!

Vierailija
18/33 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kasvetaan ulos seksuaalisuudestaan?

Vierailija
19/33 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kasvetaan ulos seksuaalisuudestaan?

Ja varsinkin jos nimenomaan haluaa seksiä?

Vierailija
20/33 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatteko sitä 24 h vuorokaudessa? Tuntuu tukehduttavalta, jos toinen on yötä päivää lähellä. Miten on tilaa edes omille ajatuksille?

Ap