Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräs mies , jota luulin kaverikseni, esti minut instagramissa

Vierailija
11.07.2021 |

Muutamia viikkoja sitten halusin tehdä selväksi, että en ole hänestä kiinnostunut kuin kaverimielessä. Meidän välillä ei ole koskaan ollut mitään, mutta minulle tuli silti sellainen tunne, että asia pitää sanoa ääneen. Mies alkoi nimittäin olla minuun yhteydessä joka ilta ja lähetteli minulle jatkuvasti viestejä, mikä alkoi ahdistaa. Sen jälkeen kun kerroin etten ole kiinnostunut, tilanne parani. Nyt aloin ihmettelemään mitä tälle kaverilleni kuuluu kun hänestä ei ollut kuulunut mitään. Yritin mennä hänen profiiliinsa, mutta en löytänyt sitä. Viestihistoriamme kuitenkin löysin ja sen kautta hänen profiilinsa. Siellä luki, että "käyttäjää ei löydy". Tästä päättelen, että hän oon estänyt minut. Viestihistoriassamme on viimeisempänä hänen lähettämä viesti, johon en ole ikinä muistanut vastata, koska kyse oli vaan vitsailusta. Ilmeisesti mies on loukkaantunut tästä ja estänyt minut. Järjetön juttu, mutta minusta tuntuu silti pahalta. Olen ollut rehellinen ja ystävällinen hänelle - ja silti hän halusi estää minut. Ei tunnu kivalta. :(

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sinun ei tarvitse ahdistua viesteistä

Vierailija
2/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvtise. Hassua on kuitenkin, ettei tuon ihmisen elämässä ollut juurikaan läheisiä. Ja senkin ihmisen, jonka siihen saa, haluaa estää instagramissa. Pidin hänestä ja olisin halunnut olla kaveri. Mutta en tainnut tuntea häntä kovin hyvin lopulta. Estäminen tuntuu jotenkin hullulta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis jos jollain on joku ajatus tästä, että miksi kyseinen mies esti minut, mielelläni kuulisin sen. Itse en ymmärrä tätä yhtään.

Vierailija
4/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vähän epävakaa ihminen. Ehkä parempikin että pääsit eroon.

Vierailija
5/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospahänellä on tyttöystävä, joka ei tahdo miehelleen naiskavereita.

Vierailija
6/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvtise. Hassua on kuitenkin, ettei tuon ihmisen elämässä ollut juurikaan läheisiä. Ja senkin ihmisen, jonka siihen saa, haluaa estää instagramissa. Pidin hänestä ja olisin halunnut olla kaveri. Mutta en tainnut tuntea häntä kovin hyvin lopulta. Estäminen tuntuu jotenkin hullulta!

No sitähän se on, hullua. Jos on pienet piiirit, niin kaikki ihmissuhteet saavat aika isot mittakaavat.

Vierailija
7/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just… Et muka ollut kiinnostunut mutta nyt sitten estäminen surettaa 🙄 Hänellä oli täysi oikeus estää sinut. Tuskin haluaa nähdä juttujasi tai kuulla sinusta, kun välillänne ei voi olla sitä mitä hän olisi toivonut.

Vierailija
8/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olitte tunteneet?

Vierailija
9/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monet miehet ei vaan halua olla kavereita ensin pakit saatuaan. Minkäs teet.

Vierailija
10/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis jos jollain on joku ajatus tästä, että miksi kyseinen mies esti minut, mielelläni kuulisin sen. Itse en ymmärrä tätä yhtään.

No esti kun ei halua enää olla yhteydessä sinuun eikä halua sinulta viestejä. Etkö tollo itse tuota tajunnut.

Vierailija
11/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla vähän epävakaa ihminen. Ehkä parempikin että pääsit eroon.

Taitaa ap olla se epävakaa.

Vierailija
12/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just… Et muka ollut kiinnostunut mutta nyt sitten estäminen surettaa 🙄 Hänellä oli täysi oikeus estää sinut. Tuskin haluaa nähdä juttujasi tai kuulla sinusta, kun välillänne ei voi olla sitä mitä hän olisi toivonut.

En ollut kiinnostunut. Ymmärrätkö, että tuollainen estäminen satuu? Varsinkin sen jälkeen kun olen ollut hänelle ystävällinen ja rehellinen – mitä ilmeisesti kovinkaan moni ei hänelle ole ollut. Sitäpaitsi hän tsekin sanoi, että ei hänkään ajatellut mitään muuta kuin kaveruutta!

Vierailija
13/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko ehkä liittyä tähän: "Sen jälkeen kun kerroin etten ole kiinnostunut..."

Vierailija
14/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olitte tunteneet?

Ei kauaa, vain puoli vuotta.

Vierailija
15/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ny varma että esti juuri sinut, ettei tosiaan poistanut koko profiilia?

Vierailija
16/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ollut rehellinen. Harva on sitä nykyään. Mies ei osannut arvostaa sitä ja ehkä hänen olematon itsetuntonsa sai kolauksen.

Vierailija
17/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantui kun kerroit ettei hänellä ole sinuun tsäänssejä. Ei paljon arvauksia tuohon tarvita.

Vierailija
18/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäsi, ettei itse tule hyljätyksi. Defenssi.

Vierailija
19/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut kiinnostunut hänestä kuin kaverina ja ignoorasit vielä viimeisimmän viestinsäkin. Eiköhän se monelle riitä, yksinäisetkään eivät roiku muka-kavereissa.

Vierailija
20/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ollut kiinnostunut hänestä kuin kaverina ja ignoorasit vielä viimeisimmän viestinsäkin. Eiköhän se monelle riitä, yksinäisetkään eivät roiku muka-kavereissa.

Oiskohan estäminen kuitenkin vähän liian suurieleistä varsinkin kun ottaa huomioon että ovat tunteneet vain puoli vuotta. Normaali ihminen jatkaisi elämää. Yleensä estetään ihmisiä, jotka ovat jotenkin ahdistelevia ja herjaavia.