Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ETÄTYÖT LOPPUVAT. Palaatko työpaikalle?? Tällaista "ihanuutta" olla korona-aikana lähitöissä. :(

Vierailija
11.07.2021 |

Kohta karanteenit, seulontatestit, jäljitykset, tartunnat , sairastumiset ja eristykset ovat teilläkin arkipäivää. Työpaikka on varma paikka saada korona.

Sitten sellainen syyllistäminen. Olen työporukan ainoa jolla ei ole vieläkään todettu tartuntaa ja mua maalitetaan siitä että voin aiheuttaa karanteenin. En saa olla tauoilla muiden kanssa ja koudun tekemään eri työtehtäviä. Multa on kysytty että "miten sä saatoit (olla ilman tartuntaa), kun nyt mut vielä joutuu sun takia karanteeniin."

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Osa meistä on työskennellyt lähinä koko ajan. Kukaan ei ole kenellekään mitään valittanut.

Vierailija
2/7 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulle ilmoitettiin, että elokuun alusta lähtien loppuu sitten etätyöt, on pakko tulla työpaikalle, mä ilmoitin ettei ole pakko...irtisanouduin.

😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän työpaikalla käytetä mitään suojatoimenpiteitä? Vai onko niitä työn luonteen vuoksi hankala noudattaa?

Itse olen toimistotyössä ja meillä on maskipakko, useamman metrin etäisyys työpisteiden välillä, käsidesi ahkerassa käytössä jne. Yhtään koronatartuntaketjua ei ole lähtenyt työpaikalta liikkeelle eikä kukaan työkavereistani ole edes sairastanut koronaa.

Vierailija
4/7 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teidän työpaikalla käytetä mitään suojatoimenpiteitä? Vai onko niitä työn luonteen vuoksi hankala noudattaa?

Itse olen toimistotyössä ja meillä on maskipakko, useamman metrin etäisyys työpisteiden välillä, käsidesi ahkerassa käytössä jne. Yhtään koronatartuntaketjua ei ole lähtenyt työpaikalta liikkeelle eikä kukaan työkavereistani ole edes sairastanut koronaa.

sehän riippuu onko typaikalla joku jääurheilija pk-seudulta. ne tuo koronan. bimboa porukkaa.

Vierailija
5/7 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että meillä etätyö loppuu.

Vierailija
6/7 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan käynyt töissä, ei etätyön kiinnosta.

Yhtäkään testiä, sairastumista tai karanteenia ei ole ollut, eikä maskeja tai käsidesejä.

On varmaan raskasta olla tuollainen hysteerikko, vaikeuttaa elämää.

Vierailija
7/7 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla etätyöt loppuu vasta vuonna 2026. Pääsen nimittäin silloin vanhuuseläkkeelle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi