Mies ei halua tehdä mitään lomalla.
Hänelle riittää satunnainen harrastusmeno viikossa ja kotona oleminen, ei kuulema ymmärrä miksi pitäisi mitään pikkumatkaakaan olla.
Ts päivät kotona, viikosta toiseen, kotitöitä ja niiden päässä pyörimistä, siis minulla, ruoanlaittoa (hän ei laita, ei kuulema tarvitse kaikkien siitä pitää tai osata), pyykkihuolta ymv.
Niistä koostuu siis tämä 5vkon loma, jihuuuu!!!
Ja joo ainahan voisin yksin jotain tehdä ja jonnekin mennä, mutta c'moon ei teistä kukaan muukaan yksin vaikkapa jollekin kotimaan keikalle läksisi, minullakaan ei esim.autoa olisi siinä käytössä.
Ei helvetti 😩
Kommentit (15)
Lähde jonkun kaverin kanssa?
Itsekin tykkään olla kotona, ja kun oon lomalla niin ihana kun ehtii siellä kotonakin olla ja laittaa paikkoja. Arkisin tuntuu, että elämä on paikasta toiseen suhaamista, joten lomalla haluan elää ilman aikatauluja ja paikasta toiseen kiiruhtamista.
Joku päiväreissu vielä menee, mutta jos pitää lähteä kauemmaksi/pidemmäksi aikaa tuntuu, että loma menee ihan omasta edestään.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen ja noin riippuvainen toisesta. Vuokraa auto ja lähde reissuun.
Niin on se kumma juttu, että haluaisi puolisonsa kanssa tehdä ja kokea yhdessä.
Ei onnistu vuokraus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikset lähde kavereiden kanssa?
Ei ole lähteviä kavereita.
Ap
Ei mekään oikein mitään tehdä, vuokrattiin hyvinvarusteltu mökki jo talvella.
Kunhan hengaillaan, saunotaan, uidaan ja nautitaan elämästä.
Ymmärrän sua ap oikein hyvin!
Olisihan se kiva tehdä puolison kanssa yhdessä jotain. Ex oli samanlainen kotihiiri, koskaan ei yhdessä tehty lomalla mitään ja se on myös yksi syy siihen, että on ex.
miehestähän ne sun tekemisesi taas on kiinni.
Kuulostaa hieman ettet haluakaan mennä mihinkään ku ehdotukset tyrmätään liiemmin selittämättä. Jos auton vuokraus ei onnistu jostain syystä, on olemassa niinkin hieno vaihtoehto kuin bussit ja junat. Niillä pääsee moneen paikkaan ja valitsemaansa tapahtumaan.
Vaikuttaa että haluat vain syyttää puolisoa omasta saamattomuudestasi, kun ihan yllärinä tullut eriävät lomanvietto tavat.
Kappas, mun vaimo on saamanlainen. Kun aurinko paistaa ja siel palaa, tai sit pitäis mennä johonkin syömään ja sit saa koronan...
Kysyin siltä et mimks vtussa meidän piti sumplia loma samaan aikaan kun se herää kello 11 ja menee kattoo telkkaria.
No jaa, ainakin itse olen tehnyt kaikki matkat yksin koko ikäni. Ja kävin keikoilla yksin, silloin nuorena kun sitä harrastin.
Kokeilepa, ei ole yhtään vaikeaa.
Näillä helteillä ei oikein kivaa ole ainakaan missään kaupunkilomilla.
Mökki olisi pitänyt vuokrata jo ajat sitten.
Mikään, jossa täytyy pitää maskia naamalla, ei oikein nappaa tässä kuumuudessa.
Mitä olisit halunnut tehdä miehesi kanssa lomalla ?
Voiko tällainen parisuhde kestää oikeasti? Eikö pettymykset kasva katkeruudeksi?
En mäkään halua ”tehdä mitäön” lomalla.
Tähän on useita syitä
Tärkein on se, että olen koko vuoden ollut töissä käytännössä 10-12 tuntia vuorokaudessa, olen ihan lopussa ja haluan vain levätä. Ja mun on pakko vain levätä. Muuten en selviä ensi syksysystä
Toinen on se, että se tekeminen vie aina ihan helvetisti rahaa, käytönnössä mun rahaa koska mies ei tienaa juuri mitään, ja meidän rahat on muutenkin tiukalla. Ylimääräinen kulutus nyt tekee ensi syksystä taloudellisesti taas vaan vaikeamman.
Kolmas on se, että aina kun me sitten ”tehdään jotwin”, niin ei se puolisokaan ole siihen tyytyväinen, aina saa palkaksi pelkkää marinaa ja narinaa ja pitäisi osata arvata, milloin sen tarvii päästä kahvilaan välipalalle tai terassille oluelle. Kaikki nähtävyydet on sen mielestä turistiansoja, joka paikassa palvelu huonoa ja ruoka pahaa. Kotona itse laittamastaan se ei niin paljon narise.
Aikuinen ihminen ja noin riippuvainen toisesta. Vuokraa auto ja lähde reissuun.