Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahinta mitä Hanna G:lle voi tapahtua: joutua pään magneettikuvaukseen

Vierailija
11.07.2021 |

Hanna G oli siis sairaalassa kovan pääkivun takia, ja hänelle tehtiin pään magneettikuvaus aivoveritulpan poissulkemiseksi (ei aivoveritulppaa).

"– Eilen pääsin Meilahden päivystykseen ja pienen odottelun jälkeen neurologin puheille ja testeihin, Gullichsen jatkaa.

Seuraavaksi Gullichsen kuuli joutuvansa kohtaamaan yhden pahimmista peloistaan.

– Neurologi otti testit ja jututti, olin asiantuntevissa käsissä ja testien jälkeen hän sanoi mun elämäni kauheimmat sanat. Pään magneettikuvaus vaaditaan poissulkemaan aivoveritulpan mahdollisuus, Gullichsen kirjoittaa.

Gullichsen kertoo, että hänellä on ahtaanpaikankammo.

– Oon sanonut lähipiirille vuosia, että pahinta mitä mulle voisi sattua, ois joutua siihen putkeen, ja vielä pää edellä, Gullichsen kertoo seuraavassa tarinat -osion kuvassa.

– Tässä vaiheessa itkin maskit märäksi ja mietin vaihtoehtoja, parhain oli mielestäni karata sairaalasta, Gullichsen kirjoittaa."

https://www.is.fi/viihde/art-2000008117588.html

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannan ainoa tavoite on saada sympatiaa ja näkyvyyttä osakseen. Tämän kautta hän saa uusia kaupallisia yhteistöitä. Esim. Tänään pummattu asuntoauto lainaan ja ilmainen lounas koko perheelle Turussa.

Syntymätön lapsikin on jo myyty mainoksiin.

Vierailija
42/42 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tulla junalla kotiin hgin keskustasta. Hän ei pidä junista. Siksi mies hengaa kolmen lapsen kanssa keskustassa, jotta H pääsee autolla kotiin aterioituaan 2h ystävän kanssa. Voi luoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi