Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahinta mitä Hanna G:lle voi tapahtua: joutua pään magneettikuvaukseen

Vierailija
11.07.2021 |

Hanna G oli siis sairaalassa kovan pääkivun takia, ja hänelle tehtiin pään magneettikuvaus aivoveritulpan poissulkemiseksi (ei aivoveritulppaa).

"– Eilen pääsin Meilahden päivystykseen ja pienen odottelun jälkeen neurologin puheille ja testeihin, Gullichsen jatkaa.

Seuraavaksi Gullichsen kuuli joutuvansa kohtaamaan yhden pahimmista peloistaan.

– Neurologi otti testit ja jututti, olin asiantuntevissa käsissä ja testien jälkeen hän sanoi mun elämäni kauheimmat sanat. Pään magneettikuvaus vaaditaan poissulkemaan aivoveritulpan mahdollisuus, Gullichsen kirjoittaa.

Gullichsen kertoo, että hänellä on ahtaanpaikankammo.

– Oon sanonut lähipiirille vuosia, että pahinta mitä mulle voisi sattua, ois joutua siihen putkeen, ja vielä pää edellä, Gullichsen kertoo seuraavassa tarinat -osion kuvassa.

– Tässä vaiheessa itkin maskit märäksi ja mietin vaihtoehtoja, parhain oli mielestäni karata sairaalasta, Gullichsen kirjoittaa."

https://www.is.fi/viihde/art-2000008117588.html

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullakin ahtaanpaikankammo, alkaa jo ahdistaa kun telkkarissa näkee ihmisiä ahtaissa paikoissa tai lukee sellaisesta, mutta kyllä pahempaa olisi aivoveritulppa kuin pään kuvaus.

Vierailija
2/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pelkää ahtaita paikkoja niin onhan se inhottavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee vaivan takia sairaalaan, niin onhan se toki ikävää että joutuu tutkittavaksi.

Kyllä nyt pitää hannalle järjestää kriisiapua ja joku kansalaiskeräys, että toipuu. Ja HUSin päälliköltä julkinen anteeksipyyntö.

Vierailija
4/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kyllä tosi traakista joutua pään magneettikuvaukseen 🤔

Vierailija
5/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänenä pelkäisin että magneettikuvassa näkyisi pelkkää tyhjää.

Vierailija
6/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekin pelkäsin magneettikuvausta mutta se olikin hauska avaruusäänineen, tuli mieleen Erkki Kurenniemen ääniteokset.

Vierailija
7/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin taannoin olkapään takia puoli tuntia kestävään magneettikuvaukseen. Ihana hoitaja antoi ohjeen: pidä koko ajan silmät kiinni. Onnistui hyvin. Olen todella ahtaan paikan kammoinen. 458

Vierailija
8/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kyllä tosi traakista joutua pään magneettikuvaukseen 🤔

On. Paljon traagisempaa kuin esim. halvaantua ja menettää puhekykynsä aivoveritulpan vuoksi.

Vierailija
9/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaa pitää ex-miehensä sukunimen? Jos olisi joku Määttä tai Pesonen tuskin pitäisi?

Vierailija
10/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaa pitää ex-miehensä sukunimen? Jos olisi joku Määttä tai Pesonen tuskin pitäisi?

Etenkin kun on jo yhdessä seuraavan miehen kanssa.

Vierailija
11/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos pelkää ahtaita paikkoja niin onhan se inhottavaa

On, mutta nuo sanavalinnat vaan ihmetyttää.

Vierailija
12/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin lehden otsikon perusteella, että joku oli varastanut avokadopastan reseptin :O

Vierailija
13/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin lehden otsikon perusteella, että joku oli varastanut avokadopastan reseptin :O

Reseptivaras oli Hanna itse

Vierailija
14/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun käymään pään kuvauksessa säännöllisesti. Aina se on yhtä kamalaa. Moni muu kivulias ja vaarallinen toimenpide on minulle helpompi. Tuossa hän meni kuvaukseen ja minä menen kuvaukseen, koska muita vaihtoehtoja ei oikein ole. Joku toinen pyörtyy verkkokeessa ja moni ei uskalla mennä tähystyksiin ja omaiset pelkäävät leikattava puolesta. Tätä se maailma on. Olemme erilaisia. Jokaisella on joku henkisesti heikko kohta. Itselleni heikkous on tullut vastoinkäymisten myötä. Nuorena uskalsin kaiken. Luotin itseeni ja elämään. Enää en. Elämä Kolhi ja luottamus katosi. Kolhi kunnolla ja useaan kertaan.

Vierailija
15/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla tämä maratoonari vain yksi välivaihe leidin narsistisella matkalla. Pelottavan näköinen kundi muuten.

Vierailija
16/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Hanna ottanut rokotteen? Kun oli päätä särkenyt vai oliko koronaa?

Vierailija
17/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ex miehen nimi vaikka olen uudessa suhteessa. Ei minulla ole mitään tunteita sukunimiäni kohtaan. Ei tyttönimeä ei avioliiton myötä tulleen. Etu nimeen enemmän ja sukunimi on tavallaan rekisteröintinimi.

Vierailija
18/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö uusi mieskin Hannan eksän sukunimeä?

Vierailija
19/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän tarkoitti, että raskauden aikana tulee joku vakava sairaus tai tila. Se siis on suurin pelko nyt. Lehdet kirjoittaa mitä sattuu, ellei itse tarkasta haastatteluja moneen kertaan. Sen jälkeenkin otsikointi voi johtaa väärään tai korjauksia ei tehdä.

Vierailija
20/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö uusi mieskin Hannan eksän sukunimeä?

Ei sentään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän