Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahinta mitä Hanna G:lle voi tapahtua: joutua pään magneettikuvaukseen

Vierailija
11.07.2021 |

Hanna G oli siis sairaalassa kovan pääkivun takia, ja hänelle tehtiin pään magneettikuvaus aivoveritulpan poissulkemiseksi (ei aivoveritulppaa).

"– Eilen pääsin Meilahden päivystykseen ja pienen odottelun jälkeen neurologin puheille ja testeihin, Gullichsen jatkaa.

Seuraavaksi Gullichsen kuuli joutuvansa kohtaamaan yhden pahimmista peloistaan.

– Neurologi otti testit ja jututti, olin asiantuntevissa käsissä ja testien jälkeen hän sanoi mun elämäni kauheimmat sanat. Pään magneettikuvaus vaaditaan poissulkemaan aivoveritulpan mahdollisuus, Gullichsen kirjoittaa.

Gullichsen kertoo, että hänellä on ahtaanpaikankammo.

– Oon sanonut lähipiirille vuosia, että pahinta mitä mulle voisi sattua, ois joutua siihen putkeen, ja vielä pää edellä, Gullichsen kertoo seuraavassa tarinat -osion kuvassa.

– Tässä vaiheessa itkin maskit märäksi ja mietin vaihtoehtoja, parhain oli mielestäni karata sairaalasta, Gullichsen kirjoittaa."

https://www.is.fi/viihde/art-2000008117588.html

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän tarkoitti, että raskauden aikana tulee joku vakava sairaus tai tila. Se siis on suurin pelko nyt. Lehdet kirjoittaa mitä sattuu, ellei itse tarkasta haastatteluja moneen kertaan. Sen jälkeenkin otsikointi voi johtaa väärään tai korjauksia ei tehdä.

Hannan instastahan tuo juttu on otettu. Hänen omia sanojaan lainaten.

Vierailija
22/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaa pitää ex-miehensä sukunimen? Jos olisi joku Määttä tai Pesonen tuskin pitäisi?

On siinä Hannaa kullikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaa pitää ex-miehensä sukunimen? Jos olisi joku Määttä tai Pesonen tuskin pitäisi?

Miksi se pitäisi vaihtaa? Se on oma virallinen nimi silloin. Ehkä ollut käytössä pidempään kuin tyttönimi. Ja ihan itse päätetty, toisin kuin isältä tullut tyttönimi :)

Mutta toki katkeria ahdistaa joka asia, jopa muiden ihmisten viralliset sukunimet.

Vierailija
24/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän tarkoitti, että raskauden aikana tulee joku vakava sairaus tai tila. Se siis on suurin pelko nyt. Lehdet kirjoittaa mitä sattuu, ellei itse tarkasta haastatteluja moneen kertaan. Sen jälkeenkin otsikointi voi johtaa väärään tai korjauksia ei tehdä.

Nuo sen jutut on hänen Instagram stories-osastostaan, IS siteeraa niitä. Että ihan suoraan hänen suustaan ne on tulleet ilman mitään lehden vääristelyjä.

Vierailija
25/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai kirjoitti:

Jouduin taannoin olkapään takia puoli tuntia kestävään magneettikuvaukseen. Ihana hoitaja antoi ohjeen: pidä koko ajan silmät kiinni. Onnistui hyvin. Olen todella ahtaan paikan kammoinen. 458

Ensimmäinen kuvaus oli hirveä, koska en tajunnut pistää heti alkuun silmiä kiinni. Sen jälkeen on sujunut paremmin. 

Pahempaa oli kuitenkin se, että ensimmäisellä kertaa löytyi aivokasvain. Sen (ja leikkauksen) jälkeen on sitten kontrollikuvauksia ollut monta, mutta niistä on selvitty.

Vierailija
26/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo sen jutut on hänen Instagram stories-osastostaan, IS siteeraa niitä. Että ihan suoraan hänen suustaan ne on tulleet ilman mitään lehden vääristelyjä.

Ok. En ole perehtynyt tähän Hanna-asiaan. Ehkä se kuvaustuubi sit on hänen suurin pelko. Joku toinen pelkää hämähäkkejä tai käärmeitä, joita minä en pelkää ollenkaan.

Vierailija
27/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ostivat kurkun syödäkseen..Hanna Gullichseen. AAHAHAHAA!

Vierailija
28/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elämäni kauheimmat sanat" on kyllä hieman liioittelua joko kohdehenkilöltä tai lehdeltä.  Ärsyttää todella. Olen joutunut magneettikuvaukseen lukemattomia kertoja elämäni aikana. Ilolla olen mennyt, vaikka se itse kuvaustapahtuma ei mikään maailman mukavin olekaan. Tulokset ovat tärkeimmät. Niitä olen jännittänyt itseni ja muiden puolesta. 

Magneettikuvaus ei ole vaarallinen. Sieltä pääsee pois. Siinä ei tapahdu mitään henkeä uhkaavaa. Se kestää vain rajallisen ajan. Se ei ole kivulias. Siellä vain maataan liikkumatta. Kovaa mekkalaa pitää masiinat, mutta siihenkin auttaa korvatulpat ja radio. Ja kyllä, minullakin on ahtaanpaikankammo.

Tekis mieli käyttää termiä kermaperse, mutta en käytä.

Vierailija
29/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pään kuvaus mitään haitannu psykelle.

Ötökät ei käy,eikä isot rakennelmat,meri.

Vierailija
30/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkin kun on jo yhdessä seuraavan miehen kanssa.

Käyttääkö uusi mieskin Hannan eksän sukunimeä?

Ei sentään.

Taatusti tekisi mieli, mutta ei kehtaa.

Vierailija
31/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi Hannan sukunimeen aina puututaan. Hyvin moni eronnut nainen pitää entisen miehen sukunimensä, varsinkin sellaiset joilla on lapsia. Ehkä Hannakin ajattelee että on kivempaa että perheessä hänellä ja vanhimmalla lapsella on sama sukunimi ettei poika ole perheen ainoa eri nimellä yms.

Ja kyllä Suomi on täynnä nimenomaan niitä Pesosia, Laitisia, Mäntysiä jne. on jotka jatkavat miehen sukunimellä eron jälkeenkin.

Vierailija
32/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että Hanna Gullichsen on keksinyt makaronijauheliha mössön.

Vierailija
33/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kyllä tosi traakista joutua pään magneettikuvaukseen 🤔

On. Paljon traagisempaa kuin esim. halvaantua ja menettää puhekykynsä aivoveritulpan vuoksi.

Että oli ihan jutun aihe lehteen. Voi perse!

Vierailija
34/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, että Hanna Gullichsen on keksinyt makaronijauheliha mössön.

Kyllä, luin tästä. Hanna G:n isä puolestaan keksi mössölle sen pääkallo-nimen.

Vierailija
35/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin lehden otsikon perusteella, että joku oli varastanut avokadopastan reseptin :O

Reseptivaras oli Hanna itse

Niinpä, mut siitä tulee olla hyshys. Hanna on julkkiskokki ja sillä sipuli!

Vierailija
36/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässyt vissiin liian helpolla elämästä, jos tuo on pahinta mitä voi sattua.

Vierailija
37/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna g: ajattelin lähteä karkuun yli 40 v)

Vierailija
38/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset ostivat kurkun syödäkseen..Hanna Gullichseen. AAHAHAHAA!

laitoin tän jodelin blogikanavalle ja sain bännit :D

Vierailija
39/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkin kun on jo yhdessä seuraavan miehen kanssa.

Minulla on ex miehen nimi vaikka olen uudessa suhteessa. Ei minulla ole mitään tunteita sukunimiäni kohtaan. Ei tyttönimeä ei avioliiton myötä tulleen. Etu nimeen enemmän ja sukunimi on tavallaan rekisteröintinimi.

Mutta Hanna on pitänyt exänsä sukunimen vain ja ainoastaan statuksen vuoksi.

Vierailija
40/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan jälleen, et ne kommentoi, jotka eivät kärsi todellisesta ahtaanpaikankammosta. Helppohan se on irvailla, jos ei joko tiedä asiasta mitään tai jos ei ahtaassa paikassa panikoi. Voisinhan minäkin naureskella aikuisille ihmisille, jotka pelkäävät hulluna neuloja tai hammaslääkäriä, kun itse en niitä kammoksu. En kuitenkaan naureskele, sillä ymmärrän fobian olevan niin vaikea selättää, että monet tarvitsevat siihen psykoterapiaa avukseen.

Minä en_mene magneettituubiin pää edellä kuin vahvasti sedatoituna. Lannerangan kuvaukseen pääsin jalat edellä ja siltikin rauhoitettuna. Polvikuvauksessakin sydän hakkasi niin, että olin aivan uupunut. En kykene nukkumaan makuupussissa, enkä matkustamaan metrolla.

Arvostan ihmisiä, jotka julkituovat pelkonsa. Auttaa monia, jotka kuvittelevat olevansa yksin kummallisine ahdistuksineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan