Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut niin kauan yksin, että parisuhdetta en enää tule löytämään

Vierailija
11.07.2021 |

Voisinkohan silti näinkin korkeassa iässä vielä löytää uusia kavereita?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit. Ja voit löytää parisuhteenkin.

Vierailija
2/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit. Ja voit löytää parisuhteenkin.

En mä enää edes haaveile parisuhteesta. Kaikki yritykseni siihen suuntaan ovat olleet huteja.

Kaverit olisivat silti toivottuja. Nykyiset ystäväni ovat niin perheidensä kanssa, että näemme harvoin. Siksi muutama kaveri lisää ei olisi yhtään huonompi tilanne.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä iässä?

Vierailija
4/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No missä iässä?

Railakkaassa keski-iässä.

ap

Vierailija
5/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missä iässä?

ap

Sittenhän sulla on vielä kaikki edessä... Tuumasta toimeen vaan... Mutta pidä huolta itsestäsi eli ole huolitellun näköinen ja katso vähän mitä panet päälle ja jalkoihin - ei ole rahakysymys - ja katso että tukka on siisti. Kun on sandaaliaika, niin varpaankynnetkin pitää olla siististi leikatut. Mene vaikka jalkahoitajalle - tekee muutenkin hyvää käydä välillä...

Vierailija
6/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missä iässä?

ap

Sittenhän sulla on vielä kaikki edessä... Tuumasta toimeen vaan... Mutta pidä huolta itsestäsi eli ole huolitellun näköinen ja katso vähän mitä panet päälle ja jalkoihin - ei ole rahakysymys - ja katso että tukka on siisti. Kun on sandaaliaika, niin varpaankynnetkin pitää olla siististi leikatut. Mene vaikka jalkahoitajalle - tekee muutenkin hyvää käydä välillä...

Olen siisti, raikas ja pukeudun hyvin. Nuo ovat perusjuttuja. Ei se niistä jää kiinni. 

Kyllä se olen minä itse, joka on esteenä parisuhteen muodostumiselle.

Kiitos silti tsemppaamisesta.

ap

Vierailija
7/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut yksin 62v.

Ei näköpiirissäkään muuta. Tosin terveydentila vaikuttaa.

Vierailija
8/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole lainkaan liian vanha. Reippaasti yli 60-vuotias tätinikin löysi parisuhteen ja meni vielä naimisiinkin.

Vierailija
9/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin juuri 35v ja olen ollut sinkkuna 10 vuotta. Olen menettänyt uskon ja toivon rakkaudesta.

Vierailija
10/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytin juuri 35v ja olen ollut sinkkuna 10 vuotta. Olen menettänyt uskon ja toivon rakkaudesta.

Jaa, minä täytin myös hiljattain 35 v. ja olen ollut sinkku koko tähänastisen elämäni.

Vierailija
11/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole lainkaan liian vanha. Reippaasti yli 60-vuotias tätinikin löysi parisuhteen ja meni vielä naimisiinkin.

Hyvä tädillesi.

ap

Vierailija
12/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Minulla on kaksi lasta ja todennut etten tule löytämään hyvää parisuhdetta ainakaan niin pitkään kun he asuu kotona.

Ja tiedän tuon kun vanhat kaverit elää ihan eri elämää kuin itse... sinkkukavereita hankin silleen että liityin fb:n paikalliseen sinkkuryhmään. Siellä ensin tuli turistua ja sit osallistuttua miitteihin jne. Suosittelen :)

Vierailija
13/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksista löytyy kivasti samanhenkistä porukkaa. Sellaisiin mukaan kiinnostustesi perusteella! Tuo muutenkin elämään sisältöä etkä ehdi niin parisuhdetta kaivatakaan. Maailmassa on paljon kaikkea mielenkiintoista myös meille itsenäisille ihmisille 🙂.

Vierailija
14/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastuksista löytyy kivasti samanhenkistä porukkaa. Sellaisiin mukaan kiinnostustesi perusteella! Tuo muutenkin elämään sisältöä etkä ehdi niin parisuhdetta kaivatakaan. Maailmassa on paljon kaikkea mielenkiintoista myös meille itsenäisille ihmisille 🙂.

Näin olen yrittänyt toimia. Ehkä pitäisi vielä enemmän kokeilla uusia harrastuksia. Saisi tehdä sitä mistä tykkää ja tavata myös samanhenkisiä ihmisiä. 

ap

Vierailija
15/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä tai vanhempana jos eka suhdetta yrittää, niin se voi tosiaan osoittautua hankalaksi koska suurin osa muista on kuitenkin jo moninkertaisia veteraaneja eivätkä välttämättä ymmärrä sitä tilannetta lainkaan. Pari kertaa itselläkin homma tökkäsi siihen, että toinen ei vaan käsittänyt että mulla ei ole sitä kokemusta ja tuntui olettavan jatkuvasti että mullakin olisi menneitä parisuhdekokemuksia. Sitten päätin että olkoon, tähän asti kun näin menty niin miksei saman tien loppuun asti.

Vierailija
16/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisenä tai vanhempana jos eka suhdetta yrittää, niin se voi tosiaan osoittautua hankalaksi koska suurin osa muista on kuitenkin jo moninkertaisia veteraaneja eivätkä välttämättä ymmärrä sitä tilannetta lainkaan. Pari kertaa itselläkin homma tökkäsi siihen, että toinen ei vaan käsittänyt että mulla ei ole sitä kokemusta ja tuntui olettavan jatkuvasti että mullakin olisi menneitä parisuhdekokemuksia. Sitten päätin että olkoon, tähän asti kun näin menty niin miksei saman tien loppuun asti.

Näinhän se varmaan on. Se tökkää juuri tuohon alkuun vaikka muuten olisi sopiva yksilö kyseessä. Se vaatisi avarakatseisuutta nähdä sen ns. poikkeavan historian ohi ja ymmärtää, että ihminen voi olla ihan normaali vaikka elämä suhderintamalla ei ole mennyt niin kuin suurimmalla osalla.

ap

Vierailija
17/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

luopunut kanssa toivosta jo kauan sitten.onneks on tottunut jo yksin elämään omituisena erakkona.m45

Vierailija
18/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on palstoja joista voi löytää kavereitakin. Luulisin, että moni olisi mielissään, jos saisi uuden kaverin vaikka harrastuksiin mukaan.

Vierailija
19/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tädillesi.

ap

Tarkoitus ei siis ollut mitenkään ilkeillä, vaan tsempata. Tätinikin oli ehtinyt jo ajatella, ettei löydä ketään, mutta toisin kävi.

Vierailija
20/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tädillesi.

ap

Tarkoitus ei siis ollut mitenkään ilkeillä, vaan tsempata. Tätinikin oli ehtinyt jo ajatella, ettei löydä ketään, mutta toisin kävi.

Minulla sama. Olen vilpittömästi iloinen tätisi puolesta. Mä en kuitenkaan tiedä voisinko olla onnellinen, jos vielä pitäisi parikymmentä vuotta odotella, että löydän jonkun. Ehkä, mutta nyt se tuntuu liian pitkältä ajalta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi