Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut niin kauan yksin, että parisuhdetta en enää tule löytämään

Vierailija
11.07.2021 |

Voisinkohan silti näinkin korkeassa iässä vielä löytää uusia kavereita?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytin juuri 35v ja olen ollut sinkkuna 10 vuotta. Olen menettänyt uskon ja toivon rakkaudesta.

Itse löysin parisuhteen 35 vuotiaana, jota ennen olin ollut 15 vuotta yksin. 

Vierailija
22/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi löytää? Älä ole niin normatiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisenä tai vanhempana jos eka suhdetta yrittää, niin se voi tosiaan osoittautua hankalaksi koska suurin osa muista on kuitenkin jo moninkertaisia veteraaneja eivätkä välttämättä ymmärrä sitä tilannetta lainkaan. Pari kertaa itselläkin homma tökkäsi siihen, että toinen ei vaan käsittänyt että mulla ei ole sitä kokemusta ja tuntui olettavan jatkuvasti että mullakin olisi menneitä parisuhdekokemuksia. Sitten päätin että olkoon, tähän asti kun näin menty niin miksei saman tien loppuun asti.

Näinhän se varmaan on. Se tökkää juuri tuohon alkuun vaikka muuten olisi sopiva yksilö kyseessä. Se vaatisi avarakatseisuutta nähdä sen ns. poikkeavan historian ohi ja ymmärtää, että ihminen voi olla ihan normaali vaikka elämä suhderintamalla ei ole mennyt niin kuin suurimmalla osalla.

ap

Kyllä sellaisiakin ihmisiä. Toivon että sellainen tyyppi osuu kohdallesi, ja jos ei niin ainakin kivoja tyyppejä ystäviksi. Ja niin se parhaat parisuhteetkin usein syntyy, ystävyyden pohjalle.

Vierailija
24/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi löytää? Älä ole niin normatiivinen.

Ehkä siihen on syynsä miksi ihmiset ovat normatiivisia.

Vierailija
25/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama. Tiedän, että maailma on täynnä ihan mukavia ihmisiä, mutta olen itse suurin este parisuhteen muodostamiselle. En luota keneenkään, en pysty avautumaan, en pidä itseäni rakastettavana ja kuplivan pinnan alla olen täynnä katkeruutta ja vihaa. Olen parempi, etten tuhoa enää enempiä elämiä.

Vierailija
26/26 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missä iässä?

Railakkaassa keski-iässä.

ap

Aika iso aikahaarukka, joka on eri ihmisille erilainen.

Kerro nyt edes 5v tarkkuudella!

Terv Nainen joka seurustelee miehen kanssa jolla ei ollut aiempi suhteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi