Eilen suuressa kauppakeskuksessa vain noin puolella oli maski
Mukana oli kaikenikäisiä maskittomia. Vanhempi maskiton väki todennäköisesti on saanut kaksi rokotetta, nuoret eivät mitenkään.
Tätäkö tämä nyt sitten on, aletaan lipsumaan suosituksista heti kun itse on saatu ne kaksi piikkiä??
Kommentit (11)
Kuka tuossa helteessä pystyy pitämään maskia?
Vierailija kirjoitti:
Työntekijöillä oli kaikilla.
Maski on aivan hirveän epämiellyttävä tässä helteessä. Hiostaa kuin mikä!
Mä kävin eilen pienessä lähikaupassa. 10 asiakasta, joista vain kahdella oli maski. Eli joo, ihmiset alkavat luopua maskeistaan. Osahan ei ole käyttänyt maskia missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Kauppakeskukset on ilmastoitu.
Mitä siellä kauppakeskuksella tarvii edes lorvailla? Ainoa asia, joka estää viruksen leviämisen varmuudella on eristäytyminen. Tuo maskien kanssa pelleily on ihan yhtä tyhjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Maski on aivan hirveän epämiellyttävä tässä helteessä. Hiostaa kuin mikä!
Yhteen aikaan kun joku valitti epämiellyttävyyttä muut olivat kuorossa selittämässä miten mukava maski on ja kaikki voivat sitä käyttää. Olit varmaan silloin siinä porukassa? Veikkaan että moni maskeista nyt luopunut oli.
Minä käytän kaupoissa FFP2-suojainta ainakin siihen asti, että olen saanut sen toisen rokotteen ja muutenkin olen varmistunut siitä, että pandemia alkaa hellittää. Ennenaikaisesti ei pitäisi heittäytyä huolimattomaksi, koska se vain pitkittää pandemiaa.
Kyllä, ihan niin kuin ennustettiin.