Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulin ulos turistibussista Napolissa. Italialainen guide tuli välittömästi luokseni ja kosi ja kysyi jäisinkö Italiaan.

Vierailija
11.07.2021 |

Onko aikoihin eletty? Olin kait jotain 27 vee.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kilttimies saisi italialaisen tyttöystävän?

Vierailija
22/29 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sama tyyppi joka ei Englannissa saanut olla päivääkään naimattomana?

Olen ihan sama satutäti. Ja sitten vielä tuo sheikkikosinta ja sitten vielä kaksi kummaa puhelinkosintaa ja paljon muuta. 

Työtä en Suomessa saanut kun työhönottaja sanoi jo ensimmäisessä työhaastattelussa, että ei tommonen tyttö meille jää... Sitten seuraavassa paikassa kysyttiin, että koska menen naimisiin ja hankin lapset... seuraavassa paikassa, että ei me tommoista voida ottaa tänne töihin... jne, jne... hirveää syrjintää...

Se nyt vaan menee niin, että avioliitto- ja työmarkkinat toimivat aika samalla tavalla ja niihin otetaan töihin naisia, jotka myös sopisivat työhönottajien aviopuolisoiksi... Minä olenkin yksityisyritteliäisyystaustaa... joten en noihin työpaikkoihin varmaan olisikaan sopinut... siivoojaksikaan minua ei huolita... veljeni sanoo, että älä välitä miehistä - joudut vain niiden seuraneidiksi... Mutta sellaiseksi minusta ei ole alkuunkaan... olen itsenäinen nainen ja koko sukutaustani on täynnä esiäitejäni, jotka ovat olleet kunnioitettuja eikä kukaan ikinä missään alistetussa asemassa... 

Siis tämä ei ole tätä päivää... Minulla on jo runsaasti ikää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

=( kirjoitti:

Se on eri asia - suomalainen mies ei tarvitse (ulkomaalaista) tyttöystävää.

Vierailija
24/29 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

=( kirjoitti:

Se on eri asia - suomalainen mies ei tarvitse (ulkomaalaista) tyttöystävää.

Minulla oli Italialainen tyttöystävä nuorena. Tapasin Interraililla Saksassa. Sitten on ollut hollantilainen ja kaksi ruotsalaista. Ja muutama aasialainen seuraneiti työkomennuksilla. Toki naisseura kiinnostaa missä päin maailmaa sattuu liikkumaan.

Vierailija
25/29 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

=( kirjoitti:

Haha, jos luulette että suomalaisnaiset ovat vaikeita, niin italialainen tuittupää prinsessa olisi kyllä teille aika karu yllätys.

T. Asunut Italiassa kymmenen vuotta

Vierailija
26/29 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin käy kun Suomalainen mies lähtee yksin johonkin Aasian suurkaupunkiin. Paikallisia matkaoppaita ja morsiamia alkaa ilmoittautumaan heti kun hotellista astuu ulos. Rappusilla odottaa kärkkäimmät. Varsinkin tällainen pitkä ja vaaleatukkainen vetää paikallisa daameja puoleensa kuin hunajapurkki.

Aivan varmasti. 

Lähes aina poistutessasi morsiamesi luona aulassa oleva rouva/herra perii sinulta maksun. 

Vierailija
27/29 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän katsoi, että olet höynäytettävän näköinen, onneksi olkoon, tai pitäisikö sanoa, että pahoittelut.

Vierailija
28/29 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on rumasti sanottu mutta kannattaa tosiaan ulkomailla (= Pohjoismaiden ulkopuolella käytännössä) olla erittäin varautunut kaikkia hetikavereita-kontakteja kohtaan. Suomalaisen voi olla aika vaikea ymmärtää sitä todellisuutta, jossa useimmat maapallon asukkaat elää. Ei heillä ole mitään Keloja ja sannamarineja ja kilahtaneita hoivaajia jotka hoivaa vaikka tekisit mitä. Ei ole. Heillä on vain me hyväuskoiset länsimaalaiset jotka emme voi kuvitellakaan että joku haluaisi huijata meitä missään.

Vierailija
29/29 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi. Minun olisi pitänyt lähteä Italiaan nuorempana. Olin hoikka, pitkä, vaalea ja hyvännäköinen. Olisi varmaan mies löytynyt aika nopeasti.