Aiotko käydä puolivuosittain koronapiikillä?
Kommentit (40)
En todellakaan. Jo aikanaan sikainfluenssan aikana silloisessa työpaikassa oli rokotepakko ja otin sitä kautta lopputilin, kun työsopimustani ei uusittu rokotettamuuden takia - enkä kadu yhtään ratkaisuani.
Tietenkin hoidan itseäni parhaalla mahdollisella tavalla. Siitä on etua koko yhteisölle, vaikka se saattaakin omia aikataulujani hieman rasittaa.
En ole ottanut koronarokotetta enkä ota jatkossakaan.
Ilman muuta kun ilmaiseksi sen saa.
Vierailija kirjoitti:
On vaikea ymmärtää näiden kokeellisten piikkien tuputtamista puoliväkisin kansalle. Väitetään vain, että hyödyt ylittävät haitat, mutta asia on toki vielä tutkinnan alla ja jokainen ottaa omalla vastuulla.
Kommentin sisällöstä päätellen taitaa kommentoija olla lapsi, jolla korvantaustat vielä märkänä. Jos olisit elänyt vähän pidempään, ihmettelisit miksi nykyään koronarokotteet käyvät läpi monivaiheisen ja erittäin raskaan lupaproseduurin. Omassa nuoruudessani rokotteita tuotettiin markkinoille huomattavasti lyhyemmässä ajassa ja paljon heikompaan tieteelliseen evidenssiin tukeutuen. Niissäkin hyödyt ylittivät moninkertaisesti haitat.
Olisiko nykyinen rokotevastainen hysteria tietyissä marginaaliryhmissä seurausta tiedevastaisuudesta ja/tai sometrollaajien aiheuttamasta tyhmistymisestä?
Ei tuo kolmas piikitys koske koko kansaa.
Ainoastaan tiettyjä sairaita ihmisiä, joilla puutos immuunnipuolustuksessa.
He voivat tarvita lisäpiikin.
Eri asiat sitten jos tulee jokin uusi paha koronaviruksen muunnos, johon kehitetään päivtetty versio tästä nykyisesteä rokotteesta, kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Saisihan sitä vaikka turpaankin ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jep, yleensähän kaikki ilmaiseksi saatu on sitä laatutavaraa :D
En ole käynyt ensimmäiselläkään, joten en.
Jatkossa ne rokotteet on ilmeisesti muutenkin enää riskiryhmille tarkoitettu, joten ei kuuluisi minulle muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyn vaikka kerran kuukaudessa, jos se suojaa covidilta.
Koronapsykoosi havaittu!
Kyllä aion jos viranomaiset niin suosittelevat. 2 rokotetta olen jo saanut.
Vierailija kirjoitti:
On vaikea ymmärtää näiden kokeellisten piikkien tuputtamista puoliväkisin kansalle. Väitetään vain, että hyödyt ylittävät haitat, mutta asia on toki vielä tutkinnan alla ja jokainen ottaa omalla vastuulla.
Bisnekset pitää saada pyörimään, talous menee nyt terveyden edelle. Yksilön pitää itse miettiä mikä hänelle on parasta. Ymmärrän hyvin, että suursijoittajat ja tietyt yrittäjät ovat huolissaan tuotoistaan. Niin minäkin varmaan olisi, mikäli minunkin talouteni olisi sijoitusten varassa.
En. Tehostepiikin otan syyskuussa ja sen jälkeen riittää.
Otan mä kaikki tarpeelliset rokotukset aina.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aion jos viranomaiset niin suosittelevat. 2 rokotetta olen jo saanut.
Ookkona Oulusta - pelkääkkönä polliisia?
Riippuu siitä mitä ulkomaanmatkustamiseen vaaditaan. Hakisin myös keltakuumerokotuksen jos haluaisin matkustaa sellaiseen maahan johon se on pakollinen.
Vierailija kirjoitti:
influenssapiikillä tulee joka tapauksessa käytyä vuosittain
Sittenhän Briteissä suunniteltu "once in both arms" sopii teikäläiselle kuin valettuna. Eikä yhtään jännitä ottaa sellaista miksausta kehoon, 2 eri rokotetta yhtä aikaa? Ja toinen vielä täysin arvaamaton vaikutuksiltaan. Uu, sikarohkeaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
influenssapiikillä tulee joka tapauksessa käytyä vuosittain
Sittenhän Briteissä suunniteltu "once in both arms" sopii teikäläiselle kuin valettuna. Eikä yhtään jännitä ottaa sellaista miksausta kehoon, 2 eri rokotetta yhtä aikaa? Ja toinen vielä täysin arvaamaton vaikutuksiltaan. Uu, sikarohkeaa!
Eikös armeijassa ennen vanhaan annettu aikamoinen liuta rokotteita peräjälkeen? Itse olen saanut jäykkäkouristus- ja poliorokotteen samalla käynnillä.
Joo, suosittelen kuuntelemaan näiden korruptoitunoiden lafkojen ohjeita koskien sinun terveyttäsi !