Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkaisitko suhdetta miehen kanssa, joka riidan aikana vihjailisi vartalosi rumuudesta?

Vierailija
11.07.2021 |

Voisitko jatkaa suhdetta kuten ennenkin?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruuden poikaystävä kerran kommentoi sanomalla mulle, etten ole ihan niin kaunis kuin luulen olevani. Jäin ihan sanattomaksi, etenkin kun en ole koskaan kokenut olevani erityisen kaunis. Näin vanhempana ihmettelen, miksi en noussut tuossa kohtaa autosta ja kävellyt pois taakseni katsomatta.

Vierailija
42/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jatkoin avioliittoa miehen kanssa, joka haukkui ulkonäköni pohjamutiin. Se ei tapahtunut riidan yhteydessä, vaan ihan yhtäkkiä, kun kysyin, eikö häntä enää kiinnosta seksi. Myöhemmin on haukkunut mm. luonnettanikin.

Arki sujuu ihan hyvin, mutta en enää tunne mitään seksuaalista halua häntä kohtaan, enkä halua näyttäytyä alasti. Itsetuntoni on romahtanut ja koen itseni rumaksi ja huonoksi. Tämä jälkiseuraus ei mene pois, vaikka olen kuinka yrittänyt päästä siitä ylitse, ei onnistu, vaikka siitä on jo vuosia. Eli jälkiviisaana kehottaisin eroamaan silloin heti, sen kommentin aikaansaamassa suuttumuksessa eroaminen voi olla helpompaa kuin jälkikäteen, kun on jo sisäistänyt haukkumiset totuudenmukaisiksi ja itsetunto siksi laskenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Mikä se sellainen parisuhde on, jossa toista pyritään loukkaamaan?

Vierailija
44/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään jatkaisi. Todella rumaa käytöstä mieheltä haukkua vartaloasi ja ei näköjään osaa myös hoitaa erimielisyyksiä asiallisesti kun laukoo tuommoisia kommentteja mitkä eivät mitenkään edes liity siihen asiaan mistä riidellään. Vaikuttaa todella lapselliselta mieheltä. Henkisesti kypsä henkilö pysyy asiassa ja pyrkii ratkaisemaan riidan niin, että kumpikin osapuoli on tyytyväinen eikä todellakaan lähde latelemaan henkilökohtaisia solvauksia ja tarkoituksella pyri pahoittamaan toisen mieltä.

Vierailija
45/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi mukavampaa olla suhteessa miehen kanssa, joka kehuu sinua kauniiksi? Jäämäällä tuohon suhteeseen tuon miehen kanssa vain estät itseltäsi mahdollisuuden saada suhteen, jossa sinua kohdellaan hyvin.

Vierailija
46/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex kerran riidellessä koitti olla tosi ilkeä ja iskeä vyön alle todetessaan että "lopeta se lenkkeily kun ei se edes näy missään, läski oot".

Oli niin ilmeinen yritys että repesin vaan nauramaan täysillä. Itsellä BMI 20, urheilen päivittäin ja vatsalihakset näkyy, exällä oli ylipainoa 20-30 kiloa eikä jaksanut tehdä itselleen mitään.

Alhaistahan tuo ulkonäön kommentointi on, koita olla ottamatta itseesi, se halusi vain loukata.

Yritä säilyttää edes uskottavuuden rippeet noissa voimafantasioissasi.

Niin joo. Suomessahan ei ole enää normaalipainoisia naisia, pelkästään "voimaantuneita" 😁 harmittaako jokin?

Vierailija
47/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa miehen kanssa, joka ei ole kertaakaan 16 yhteisen vuoden aikana nälvinyt, lytännyt tai loukannut, edes riidellessä. En tietenkään tyytyisi vähempään.

Vierailija
48/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhde on yhtä riitelemistä se kannattaa lopettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi