Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkaisitko suhdetta miehen kanssa, joka riidan aikana vihjailisi vartalosi rumuudesta?

Vierailija
11.07.2021 |

Voisitko jatkaa suhdetta kuten ennenkin?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saisi kerrasta lähteä etsimään parempivartaloista naista. Olen tehnyt ja teen vartaloni eteen niin paljon töitä etten todellakaan alkaisi tuollaista p*skaa kuuntelemaan.

Vierailija
22/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen joka rupeaa ihan muista asioista riidellessä lyömään vyön alle on raukkamainen tyyppi. Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi vihjailla vartalon rumuudesta?

Etkö tosiaan osaa kuvitella?

Vierailija
24/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä jatkaisin kun maailma on täynnä ihmisiä joille olisin suhteessa kaunein ja ehdoton prioriteetti?

Missä maailmassa sinä elät?

Siinä on naisella itsetunto kohdillaan😂

Harvinaista suomalaiselle.

Itselle riittäis kun se yksi tykkäsi, en tarvitse koko maailmaa jalkojeni juureen.

Vierailija
25/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi eikä kannata sinunkaan jatkaa. Lisää samanlaista on luvassa.

Ja tämän pitäisi olla kaikille selvää, niin miehille kuin naisillekin, että tuollaiselle nollatoleranssi.

Vierailija
26/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikkapa näin: "Niin kyllähän se mies sun ulkonäköä siellä juhlissa kehui, mutta se ei ollutkaan nähnyt sua alasti."

Ap

Vierailija
27/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex kerran riidellessä koitti olla tosi ilkeä ja iskeä vyön alle todetessaan että "lopeta se lenkkeily kun ei se edes näy missään, läski oot".

Oli niin ilmeinen yritys että repesin vaan nauramaan täysillä. Itsellä BMI 20, urheilen päivittäin ja vatsalihakset näkyy, exällä oli ylipainoa 20-30 kiloa eikä jaksanut tehdä itselleen mitään.

Alhaistahan tuo ulkonäön kommentointi on, koita olla ottamatta itseesi, se halusi vain loukata.

Vierailija
28/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. 

Voisitko laittaa kuvan täydellisenä itseään pitävästä miehestäsi? Olen aina halunnut nähdä täydellisen miehen. 

Valtaosa miehistä on rumia. :)

N, hetero

Eli on anteeksiantamattoman väärin vihjailla riidan aikana toisella olevan ruma vartalo, mutta on täysin ok haukkua suurin osa miehistä rumiksi?

Puolison vartalon haukkuminen on erittäin typerää. 

Minä ystävällisesti ja huomaavaisesti kerroin mielipiteeni kaikista miehistä. Pidän kauniista ja hoikista miehistä.

Ihan naisena sanon, että tuo ei ollut ystâvällisyyttä ja huomaavaisuutta nähnytkään. Hymiö tökeryyden perässä ei pelasta asiaa.

Sarkasmi on varmaan tuntematon käsite sinulle.

Vierailija
29/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään olisi. Nytkin olen valinnut sinkkuna olemisen koska pitkän sairastelun jälkeen vartalostani tuli ruma..En todellakaan jaksa kuunnella/katsoa kaiken muun murheen lisäksi kuinka persheestä kehoni jonkun mielestä on. 

Vierailija
30/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkapa näin: "Niin kyllähän se mies sun ulkonäköä siellä juhlissa kehui, mutta se ei ollutkaan nähnyt sua alasti."

Ap

Jaahas. Eli mustasukkaisuudesta on riidelty kaiken lisäksi jos tuo on se mitä sanottiin. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi tuon miehen kanssa.

Vierailija
31/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sanoit ennen tuota kommenttia?

Itse joudun selvittelemään niin paljon lasten riitoja, että olen huomannut sellaisen eniten loukkaantuvan, joka on itse sanonut vielä pahemmin.

Pyydä ensin itse anteeksi ja mieti omaa käytöstäsi.

Vierailija
32/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska itsetuntoni on huono muutenkin. Kävin jopa yksityisellä klinikalla korjauttamassa erään todella ikävän virheen vartalostani. Mieheni on ollut hulluna minuun ja vartalooni koko ajan, ennen operaatiota ja sen jälkeenkin. En minä kestäisi arvostelua mieheltä koska teen sitä itse itselleni jo ihan liikaa.

Ylipäätään kumppani joka on alhainen riidan aikana, ei olisi ehkä minua varten.

-----

Toivottavasti et laittanut silikonia kehoosi..

Vierailija
33/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mitä kaikkea sä sanoit riidan aikana, vai oliko mies taas ainoa, joka sanoi mitään, ja sinä olet vain viaton uhri?

Vierailija
34/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex kerran riidellessä koitti olla tosi ilkeä ja iskeä vyön alle todetessaan että "lopeta se lenkkeily kun ei se edes näy missään, läski oot".

Oli niin ilmeinen yritys että repesin vaan nauramaan täysillä. Itsellä BMI 20, urheilen päivittäin ja vatsalihakset näkyy, exällä oli ylipainoa 20-30 kiloa eikä jaksanut tehdä itselleen mitään.

Alhaistahan tuo ulkonäön kommentointi on, koita olla ottamatta itseesi, se halusi vain loukata.

Yritä säilyttää edes uskottavuuden rippeet noissa voimafantasioissasi.

Vierailija
35/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua surettaa hirveän paljon, että tällaisen kysymyksen joutuu edes lukea netissä: pitäisi nimittäin olla itsestään selvää, että suhde ei tuollaisen jälkeen jatku. Missään nimessä.

Kannattaa aina miettiä, jos paras ystäväsi kysyisi samaa kysymystä, mitä vastaisit. Moni kohtelee/antaa kohdella itseään eri kriteerein kuin muita. Silloin tää etäännyttämisen kikka toimii hyvin. Minkä neuvon antaisit parhaalle ystävällesi, anna se myös itsellesi.

Vierailija
36/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on käyny noin vaatimattoman näköstä miesten kanssa. Ja arvata saattaa etten ole rumasta päästä itse.

Vierailija
37/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä riita alkoi? Minulle ei ole kukaan mies koskaan sanonut noin rumasti, mutta en itsekään puhu rumasti muille. Sivistyneet käytöstavat kuuluvat kaikkiin ihmissuhteisiin.

Vierailija
38/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa haukutaan miehiä paljon pahemmin.

Mutta sehän on tietenkin ihan eri asia....

Vierailija
39/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. 

Voisitko laittaa kuvan täydellisenä itseään pitävästä miehestäsi? Olen aina halunnut nähdä täydellisen miehen. 

Valtaosa miehistä on rumia. :)

N, hetero

Eli on anteeksiantamattoman väärin vihjailla riidan aikana toisella olevan ruma vartalo, mutta on täysin ok haukkua suurin osa miehistä rumiksi?

Nyt on taas jonnelogiikka kohdillaan. Milloin olet viimeksi kuullut esimerkiksi äitisi haukkuvan suurimman osan miehistä rumiksi? kuinka usein sitä tapahtuu? Entä siskosi, muut tuttavanaisesi, kuinka usein he tuota harrastavat? Jos he noin tekevät, niin miten se vaikuttaa niihin miehiin, jotka eivät ole sitä edes kuulemassa eivätkä siitä millään tavalla tietoisia?

Millaisissa piireissä ylipäänsä on normaalia haukkua suurinta osaa miehistä rumiksi? Missä yhteyksissä se tapahtuu ja miksi?

Vierailija
40/48 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi. Ala-arvosta käytöstä ja tämä tulisi mieleen joka kerta sekin aikana. Oletan että jokainen toivoo sukupuolesta riippumatta olevansa kumppanin silmissä haluttava. Jos se pitää kertoa että näin ei ole niin ennemmin tai myöhemmin tämä johtaa siihen ettei fyysistä läheisyyttä suhteessa enää ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä