Jatkaisitko suhdetta miehen kanssa, joka riidan aikana vihjailisi vartalosi rumuudesta?
Kommentit (48)
Miksi ihmeessä jatkaisin kun maailma on täynnä ihmisiä joille olisin suhteessa kaunein ja ehdoton prioriteetti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä jatkaisin kun maailma on täynnä ihmisiä joille olisin suhteessa kaunein ja ehdoton prioriteetti?
Missä maailmassa sinä elät?
Itse et koskaan sano mitään väärää riitojen yhteydessä?
No huhhuh. Vai että peräti vihjailee riidan aikana? Vankilaanhan tuo joutaa.
En koska itsetuntoni on huono muutenkin. Kävin jopa yksityisellä klinikalla korjauttamassa erään todella ikävän virheen vartalostani. Mieheni on ollut hulluna minuun ja vartalooni koko ajan, ennen operaatiota ja sen jälkeenkin. En minä kestäisi arvostelua mieheltä koska teen sitä itse itselleni jo ihan liikaa.
Ylipäätään kumppani joka on alhainen riidan aikana, ei olisi ehkä minua varten.
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä maailmassa sinä elät?
Todellisuudessa. En isäsi kertomassa partiarkaatin alistamassa aivopesussa. Vain oman elämänsä pikkuhitlerit uskovat enää tuollaisiin psykooseihin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattanee miettiä, mitä sanoo.
Mielestäni olet harvinaisen typerä, kamalan näköinen ja näppyläinen. Kuka tahansa on sinua seksikkäämpi.
ohis
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään.
Voisitko laittaa kuvan täydellisenä itseään pitävästä miehestäsi? Olen aina halunnut nähdä täydellisen miehen.
Valtaosa miehistä on rumia. :)
N, hetero
Eli on anteeksiantamattoman väärin vihjailla riidan aikana toisella olevan ruma vartalo, mutta on täysin ok haukkua suurin osa miehistä rumiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattanee miettiä, mitä sanoo.
Mielestäni olet harvinaisen typerä, kamalan näköinen ja näppyläinen. Kuka tahansa on sinua seksikkäämpi.
ohis
Tämähän se pahinta on, kun kertoja tosi usein on taikinanaamainen setämiesmätisäkkiruho. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään.
Voisitko laittaa kuvan täydellisenä itseään pitävästä miehestäsi? Olen aina halunnut nähdä täydellisen miehen.
N, hetero
Eli on anteeksiantamattoman väärin vihjailla riidan aikana toisella olevan ruma vartalo, mutta on täysin ok haukkua suurin osa miehistä rumiksi?
Puolison vartalon haukkuminen on erittäin typerää.
Minä ystävällisesti ja huomaavaisesti kerroin mielipiteeni kaikista miehistä. Pidän kauniista ja hoikista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään.
N, hetero
Minä ystävällisesti ja huomaavaisesti kerroin mielipiteeni kaikista miehistä. Pidän kauniista ja hoikista miehistä.
Ei ap edes mistään haukkumisesta kirjoittanut. Ainoastaan vihjailusta, että ap:lla olisi ruma vartalo, mikä epäilemättä pitää paikkansa. Aivan kuten se pitää paikkansa, että olet vähän simppeli.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan minä en sano eikä sano moni muukaan.
Miksi ihmiset kyselevät koko ajan neuvoja tuntemattomilta asioihin, joista päättämiseen vain heillä itsellään on tarvittavat taustatiedot: riittääkö tunti kävelyä, voinko syödä suklaalevyn päivässä. pettääkö mieheni, miten talo viilennetään....näitä loputtomasti. Kukaan ei silti kysy, miten saisin aivoni toimimaan tai rohkeutta päätöksentekoon, siitä olisi hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan minä en sano eikä sano moni muukaan.
Joko valehtelet tai sitten tunnet itsesi huonosti. Tyypillinen nainen siis.
Oletteko pitkään olleet suhteessa? Vartalosi tuskin liittyy riidan aiheeseen, vaan on miehesi tapa tehdä henkistä väkivaltaa. Itsetuntosi tulee todennäköisesti kärsimään, vaikka et sitä heti huomaisi. Henkisellä väkivallalla on taipumus pahentua suhteen edetessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään.
N, hetero
Ihan naisena sanon, että tuo ei ollut ystâvällisyyttä ja huomaavaisuutta nähnytkään. Hymiö tökeryyden perässä ei pelasta asiaa.
Miten voi vihjailla vartalon rumuudesta?
Ala-arvoista riitelyä tuommoinen käytös. Harkitsisin vakavasti suhteen lopettamista, jos vastapuoli ei kykene rakentavasti asioista keskustelemaan.
En. Seksi olisi pilalla.