Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oih, miten kaunis luomumissi!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihq

Vierailija
22/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sitä aitoa kauneutta ei mitkään Miss naamamaalikisat.

Naamamaalikisat? Meinaatko, ettei näiden Luomumissikisaajien naamoja ole ollenkaan meikillä maalailtu? :D

Puuttuu vaan kauneuskirurgiset leikkaukset, näkyvät tatuoinnit, tekoripset, -kynnet ja -hiukset. Meikkiä heillä on, kaikilla.

Laksetaankohan kestopigmentoinnit (esim. kulmat ja ripset) näkyviksi tatuoinneiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa luomuilu tulisi muotiin. Kyllästyttää niin nuo tatuoidut.

Voi olla, että kun nuoremmat sukupolvet näkevät, miltä nämä voimaantuneet näyttävät vanhoina töhrittyine ihoineen, niin eivät halua edes harkita tatuointia.

Minun mielestä tatuoitu vanha iho näyttää paljon paremmalta kuin tatuoimaton. Ei sitä vanhaa ihoa todellakaan kehtaa paljaana näytellä, mutta jos olet kaulasta varpaisiin tatuoitu voit laittaa vaikka bikinit ja näyttää hyvältä ainoana tuntemanasi seitsemänkympoisenä. Jos olis varaa ja kivunsietokykyä vetäisin itse koko kropan tatuointien peittoon tässä keski-iässä.

Vierailija
24/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on, mutta onpa tosi luomut kulmakarvat :D.

Vierailija
25/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tällaisiin törmää tosielämässä? Kun katukuva on täynnä tatuoituja friikkejä.

Siis tuon näköisiä naisia näkee paljonkin katukuvassa täällä Suomessa? Ei mitenkään poikkeuksellinen minusta.

Vierailija
26/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa mukava katsella naisia joiden käsivarsia ei ole tuhrittu mustiksi, ei edes saunassa saa sitä likaa pois.

Vierailija
27/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sitä aitoa kauneutta ei mitkään Miss naamamaalikisat.

Häh? Onhan näillä naamamaalia?

Vierailija
28/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että kun nuoremmat sukupolvet näkevät, miltä nämä voimaantuneet näyttävät vanhoina töhrittyine ihoineen, niin eivät halua edes harkita tatuointia.

Minun mielestä tatuoitu vanha iho näyttää paljon paremmalta kuin tatuoimaton. Ei sitä vanhaa ihoa todellakaan kehtaa paljaana näytellä, mutta jos olet kaulasta varpaisiin tatuoitu voit laittaa vaikka bikinit ja näyttää hyvältä ainoana tuntemanasi seitsemänkympoisenä. Jos olis varaa ja kivunsietokykyä vetäisin itse koko kropan tatuointien peittoon tässä keski-iässä.

Kumpi käsi tässä näyttää paremmalta

https://images.app.goo.gl/p74jHDtWHntY6m7X6

Vierailija
29/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Vierailija
30/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Katso tuon kuvan naisen käsivarsia. Tatuoidudta on vaikea arvioida ikää siltä alueelta missä on tatuoitu, voisi hyvin olla nuoremman ihmisen käsivarsi. Tatuoimattomasta kädestä näkee yhdellä silmäyksellä että vanha ryppyinen ihminen.

Vierailija
31/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttiksen märän unen kohde.

Niin.....onhan neitsyt, onhan neitsyt....

Vierailija
32/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, että joku vetää tähänkin vertailukohteeksi tatuoinnit, jotka eivät liity asiaan millään tavalla. Lisäksi erittäin todennäköisesti näilläkin misseillä on vaatteiden alle jäävällä alueella tatuointeja.

Vierailija
33/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on ja ansaitsi ton voiton

Vierailija
34/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita vanhanajan kaunottaria

Vierailija
35/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän gallerian kuvassa tuossa nro 1:ssä on jotain ihan maagisen kaunista!

https://missew.net/?page_id=1057

Kauniita kaikki. Mutta siis, kai kaikki ymmärtää että nämäKIN ovat viimeisen päälle meikattuja ja kuvat selkeästi muokattuja. Hieman harmi. Sentään LUOMUmissin tittelistä kyse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi