Siirryn lähihoitajan töistä osastonsihteeriksi - viimeinkin!
Olen helpottunut, vaikka toisaalta vähän jännittääkin.
Kommentit (22)
Ainakin näytteidenottaminen loppuu siihen.
Onnea!
Ei se työ mitenkään eroa entisestäsi, samoja asioita eri näkökulmasta vain teet.
Olin miettinyt tätä jo pitkään, mutta korona ratkaisi asian. Päätin silloin että hoitoura on tässä ja jotakin muuta on keksittävä. Nyt sain osastonsihteerin sijaisuuden ja sehän sopii minulle!
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että joku jaksaa innostua tuostakin duunista :D
Voi kuule, sen kammottavan yksityisen asumisyksikön jälkeen jossa työskentelin, odotan uutta työtä innolla. Tiedän että se on rutiinityötä, mutta se sopii minulle. Ja virka-ajat.
Vierailija kirjoitti:
Olin miettinyt tätä jo pitkään, mutta korona ratkaisi asian. Päätin silloin että hoitoura on tässä ja jotakin muuta on keksittävä. Nyt sain osastonsihteerin sijaisuuden ja sehän sopii minulle!
Toivottavasti "toimistotyö" sopii sinulle.
Työsi tulee olemaan päivittäisten asioiden hoitamista. Kaikkia meitä tarvitaan ja onneksi et siirtynyt kokonaan toiselle alalle.
Onnea uuteen työhön!
Joudutko purkamaan lääkäreiden saneluita osastonsihteerinä, onko vielä tekstinkäsittelijöitä erikseen jossain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti "toimistotyö" sopii sinulle.
Työsi tulee olemaan päivittäisten asioiden hoitamista. Kaikkia meitä tarvitaan ja onneksi et siirtynyt kokonaan toiselle alalle.
Onnea uuteen työhön!
Uskoisin, että toimistotyö sopii minulle. Vietän aikaani koneen äärellä muutenkin aika paljon ja olen sillä tavalla orientoitunut mitä tuleman pitää. Mutta jännittäähän se.
Vierailija kirjoitti:
Joudutko purkamaan lääkäreiden saneluita osastonsihteerinä, onko vielä tekstinkäsittelijöitä erikseen jossain?
Käsittääkseni en joudu tätä tekemään. En tosin ole satavarma, mutta tämä ei tullut haastattelussa esille. Sitä en tiedä, onko tekstinkäsittelijöitä vielä olemassa, mielestäni heidän toimenkuvaansa on joka tapauksessa muutettu.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa :)
Kiitos paljon! :)
Hieno juttu! Onnea ja tsemppiä! :)
Miksi sinulta ei vaadittu tradenomiopintoja?
Osasitko jo käyttää niitä talon ohjelmistoja, joita sihteeri käyttää?
Täytyy myöntää, että osastonsihteerit ovat tehneet ainakin oman työni helpommaksi ja vähemmän stressaavaksi.
arvostan!
Vierailija kirjoitti:
Osasitko jo käyttää niitä talon ohjelmistoja, joita sihteeri käyttää?
Apotti on tuttu ja sehän on myös sihteereillä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea!
Ei se työ mitenkään eroa entisestäsi, samoja asioita eri näkökulmasta vain teet.
Ei lähihoitaja ota näytteitä, laboratoriohoitaja on AMK-tutkinto.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulta ei vaadittu tradenomiopintoja?
Lähihoitajan tutkinnolla pääsee myös. Heillähän on usein kokemusta potilastietojärjestelmistä, jos ovat olleet esim. sairaalassa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea!
Ottaa lähihoitajakin, jos koulutetaan näytteenottoon.
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu! Onnea ja tsemppiä! :)
Kiitos kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea!
Nyt kannattaa oikeasti päivittää osaamisensa..
Ainakin meillä, kaikki lähihoitajat ottavat potilasnäytteitä. HUSLAB..
Hienoa että joku jaksaa innostua tuostakin duunista :D